Shaban Nivo: Moderator podforuma Taxirat
Registriran(a): 17-01-2008 Lokacija: Tuzla Odgovori: 12510 IP: Maskiran
|
Re: Posao
E ovo je posao 
Konkurs za posao
Traže se muškarci koji æe raditi kao bordel-inspektori!
Jedna je australska firma raspisala konkurs u kojem traži muškarce koji æe raditi kao bordel-inspektori. Njihov posao bi bio posjeæivanje mjesta za koje se sumnja da ilegalno nude usluge seksa, a i sami bi morali biti spremni na seks kako bi imali èvrst dokaz!
Konkurs za posao objavljen je u Sydneyju u oglasniku My Career, a tamo je navedeno da se traže muškarci za bordel-inspektora.
Nudi se godišnja plaæa od 70.000 dolara, a od muškaraca koji se prijave za posao traži se da nisi u braku i da su samci, a sve zato kako bi bili spremni na seks, sa zaštitom naravno, sa prostitutkama u svrhu pribavljanja èvrstih dokaza za sud, piše news.msn.co.nz.
Nije nikakvo iznenaðenje da se na ovaj oglas javilo mnogo muškaraca koji traže posao, prenosi Hot.
'Veæ imamo stotinje prijava, ovo je definitivno popularan posao, ovo je savršen posao za muškarca', rekao je Lachlan Jarvis iz istražiteljske i forenzièka grupacija Lyonswood koja je i raspisala konkurs za posao.
(Vijesti.ba)
|
02-02-2012 at 15:19 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Bambi Nivo: Forumski doajen since 1974
Registriran(a): 08-01-2003 Lokacija: Tuzla Odgovori: 20623 IP: Maskiran
|
Re: Posao
Ko se ono raspitivao za posao komunalnog redara? Bas me zanima hoce li se prijaviti.
Komunalni redar- referent u Opæinsku službu
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
Opæina Sapna
Opæinski naèelnik
Broj: 02-34-3-275/12
Sapna: 01.02.2012. godine
Na osnovu èlana 23. Zakona namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine FBiH“, broj 49/05), Opæinski naèelnik, raspisuje:
JAVNI OGLAS
za prijem namještenika u radni odnos na neodreðeno vrijeme
1. Komunalni redar- referent u Opæinsku službu za prostorno ureðenje, geodetske, imovinskopravne poslove, poduzetništvo i finansije ........................................... 1 (jedan) izvršilac
Opis poslova:
- prikuplja i obraðuje odreðene podatke za utvrðivanje èinjeniènog stanja na terenu o èemu saèinjava zapisnik, službene zabilješke, foto dokumentaciju, uzima predmete s javnih površina i druge dokaze koji mogi poslužiti za daljnji postupak voðenja inspekcijskog nadzora i izricanje prekršajnih naloga,
- obavlja poslove kontrole provoðenja komunalnog reda iz opæinske Odluke o komunalnom redu i drugih opæinskih propisa iz komunalne oblasti i pomaže komunalnom inspektoru u vršenju inspekcijskog nadzora,
- upozorava pismeno i usmeno pravna i fizièka lica na ponašanja u skladu s propisima i uputama komunalnog inspektora,
- prisustvuje i pomaže u izvršenju rješenja komunalnog inspektora,
- obavlja i druge struèno-operativne poslove po nalogu pomoænika naèelnika,
- obavlja po potrebi poslove upravljanja motornim vozilom i stara se o njegovom pravilnom korištenju i održavanju.
Uslovi za obavljanje poslova
Pored opæih uslova predviðenih èlanom 24. Zakona o namještenicima u organima uprave državne službe u Federaciji BiH, kandidati trebaju ispunjavati i sljedeæe posebne uslove:
- SSS- IVstepen struène spreme tehnièkog smjera
- položen struèni ispit
- najmanje 1 godina radnog staža u struci nakon završene škole
- položen vozaèki ispit “B” kategorije
- poznavanje rada na raèunara
Uz prijavu na javni oglas kandidati su dužni dostaviti slijedeæu dokumentaciju (orginal ili ovjerene kopije):
1. uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od 6 mjeseci) ili kopiju CIPS-ove prijave liène karte,
2. izvod iz mateèine knjige roðenih,
3. svjedoèanstvo o završenoj školi,
4. uvjerenje o radnom iskustvu u struci,
5. uvjerenje o položenom struènom ispitu,
6. dokaz o položenom vozaèkom ispitu “B” kategorije,
7. dokaz o poznavnju rada na raèunaru,
8. ovjerenu izjavu kandidata da u poslednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kom nivou vlasti u Federaciji, odnosno Bosni i Hercegovini,
9. ovjerenu izjavu kandidata da nije obuhvaæen odredbom èlana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Kandidati koji imaju navršen radni staž, a nisu položili struèni upravni ispit, mogu se primiti u radni odnos, ali su dužni taj ispit položiti u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos u organe državne službe.
Izabrani kandidat je dužan naknadno dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta prije stupanja na rad.
Prijavu i sve tražene dokumente (orginal ili ovjerene kopije) treba dostaviti u roku od 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja javnog oglasa, lièno ili putem pošte (preporuèeno) na adresu: Opæina Sapna, ulica 206. Viteške brigade bb 75 411 Sapna, sa nazakom “Za javni oglas”. Nepotpune o neblagovremene prijave neæe se uzeti u razmatranje.
Detalji o radnom mjestu
Kategorija posla: Administracija
Radno vrijeme: Puno radno vrijeme
Vrsta radnog odnosa: Neodreðeno vrijeme
Broj radnih mjesta: 1
Lokacija radnog mjesta
Adresa: ulica 206. Viteške brigade bb 75 411, Sapna
Država: Bosna i Hercegovina
Datum isteka oglasa
18.2.2012.
|
08-02-2012 at 00:46 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Bambi Nivo: Forumski doajen since 1974
Registriran(a): 08-01-2003 Lokacija: Tuzla Odgovori: 20623 IP: Maskiran
|
Re: Posao
Ono, ko fol konkurs 
Administrator u Odjeljenju za pravne poslove
Dionièko društvo BH Telecom Sarajevo
Obala Kulna bana 8. 71000 Sarajevo, BiH
Direkcija Tuzla. Aleja Alije lzetbegoviæa 29, 75000 Tuzla, BiH
tel: +387 35 361 000, fax: +387 35 251 621
Na osnovu èlana 5 Pravilnika o radu, èlana 5 Uputstva o postupku zasnivanja radnog odnosa u Dionièkom društvu BH Telecom Sarajevo i Odluke o potrebi zasnivanja radnog odnosa koju je donio generalni direktor, raspisuje se:
JAVNI OGLAS
za prijem zaposlenlka na radno mjesto administrator u Odjeljenju za pravne poslove Direkcije Tuzla
U Direkciji Tuzla u Sektoru za pravne poslove i ljudske resurse - Odjeljenje za pravne poslove zasnovat æe se radni odnos sa jednim zaposlenikom na radno mjesto administrator na odreðeno vrijeme u trajanju od 12 mjeseci uz probni rad u trajanju od 3 mjeseca.
Administrator æe obavljati slijedeæe poslove:
Vodi evidenciju sudskih predmeta,
Obavlja popis akata koji se nalaze u spisu, a po okonèanju postupka arhivira predmete,
Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca u okviru struène spreme
POSEBNI USLOV1:
Završena srednja struèna sprema IV stepen (gimnazija, srednja upravna škola)
6 mjeseci radnog iskustva
Da poznaje rad na raèunarima
Pored posebnih uslova, kandidat treba da ispunjava i opæe uslove i to:
Da je državljanin Bosne i Hercegovine
Da je stariji od 18 godina
Uz prijavu na oglas kandidati moraju dostaviti slijedeæu dokumentaciju (original ili ovjerena fotokopija):
Uvjerenje o državljanstvu ne starije od 6 mjeseci
Izvod iz matiène knjige roðenih ne stariji od 6 mjeseci
Svjedoèanstvo o završenom IV razredu srednje škole
Diplomu o završenoj srednjoj školi
Dokaz o radnom iskustvu (radno iskustvo se dokazuje potvrdom o radnom iskustvu u kojoj su navedeni poslovi koje je obavljao)
Dokaz o poznavanju rada na raèunaru
Oglas ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja.
Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova javnog oglasa mogu se dostaviti neposredno na Protokol Direkcije Tuzla ili preporuèeno putem pošte na adresu:
Dionièko društvo BH Telecom Sarajevo
Direkcija Tuzla
Aleja Allje Izetbegoviæa 29
75000 TUZLA
http://www.zaposlime.ba/Posao/186
|
16-02-2012 at 10:55 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
daleko Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 28-11-2009 Odgovori: 328 IP: Maskiran
|
Re: Posao
Samo da se zna:
"Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta Tuzlanskog kantona obavještava kandidate koji su aplicirali na Konkurs za prijem nastavnika, struènih saradnika i sekretara u osnovnim i srednjim školama na podruèju Tuzlanskog kantona, da se intervjui koji su zakazani u terminu od 21.-24.8.2012. odgaðaju do daljnjeg radi velikog broja pristiglih aplikacija i predmeta. Ministarstvo æe blagovremeno obavijestiti javnost o vremenu novog termina održavanja intervjua u školama"
Kako ba, pa u saopŠtÆenjima prije otvaranja konkursa govorili ste da oèekujete oko 50000 aplikacija!!
Alaj ste se spremili i organizovali, do JAJA!
Još tragiènije da bude,
slušam onu n'aku savjetnicu ministrice za obrazovanje prije par dana koja kaže da ona nema pojma kako æe se sve to izorganizovati sa svim tim aplikacijama i prijavama !
A sve nekakvi qrci palci za obrazovanje, mr. sci, savjetnici.....
Nedaj Bože nikom.
Ništa, prolongirajte poèetak školske godine još jedno mjesec dana, nadoknadiæe se u ljeto 2013. isto ko i ove godine što se nadoknadi
|
17-08-2012 at 16:21 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Pregled tema u posljednjih 24 sata Pregled poruka u posljednjih 24 sata (dva dana, sedam, 30 dana) Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata
|