mosnik Nivo: Forumski doajen Registriran(a): 07-01-2008 Lokacija: Tuzla Odgovori: 2074 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pruzni prelaz BKC - oprez voz !!!
citat: Centar wrote:
Heh, meni se ovo desilo prije 3-4 dana. Prelazim prugu kad mi moj suvozac rece da sam mogao naletit na voz. Pogleda na retrovizor, uuuuhhh . . .
Stalno sam se zapitivao da nisao mozda vidio signalizaciju, ali ovo mi potvrduje da je i nije ni bilo. . .
Cak me ni policajac koji je bio nize dolje (kod Mosta)nije zaustavio. Haman i on popisan ko i ja.Da je bila signalizacija, sigurno bi mi vozacka otisla . .
Ovdje ce jednom i biti belaj . .
E, tek kad bude belaj (kako to obicno biva) tj kad nekog voz pregazi (tj satare, kako bi fino u narodu rekli: ´Satro ga voz´) onda ce biti kukumavkanje i nesto ce se mozda poduzeti, a do tad, oprez, ako se ne cuvas, nece te signalizacija cuvat...
Kume i ti ces to da radis, samo sutra.
|
12-05-2008 at 22:57 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Dado_ Nivo: Forumski vuk
Registriran(a): 26-07-2005 Lokacija: Tuzla Odgovori: 499 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pruzni prelaz BKC - oprez voz !!!
citat: THALES wrote:
E, gospodo malo ste se opustili. Ne znam kad ste polagali testova, ali pri prelasku obilježenog ( a bogami i neobilježenog ) pružnog prelaza, obavezno je zaustaviti se i pogledati lijevo-desno da ne ide voz. Sad što kod nas voz proðe pored BKC-a dva puta dnevno, ne oslobadja odgovornosti vozaèe da pogledaju i uz poseban oprez predju prugu.
Covjece pruzni prelaz se nalazi u samom gradu,frekventnost saobracaja 100%, djeca prelaze tu non stop, kamioni autobusi, mislim da ipak za jedan takav pruzni prelaz ( JEDINI u TZ ) nije na odmet da sye napravi rampa. Pobogu ponavljam jedan LUKAVAC je ima 100 godina. Za ovo nema nikakvo opravdanje. A ti sad zamisli scenu iz filma, zena ti i dijete u autu idu negdje i kerne ih voz, sta ti bi rekao nije dobro naucila testove... ccc
|
13-05-2008 at 07:25 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Abulafija Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 02-07-2004 Odgovori: 28828 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pruzni prelaz BKC - oprez voz !!!
citat: Dado_ wrote:
Covjece pruzni prelaz se nalazi u samom gradu,frekventnost saobracaja 100%, djeca prelaze tu non stop, kamioni autobusi, mislim da ipak za jedan takav pruzni prelaz ( JEDINI u TZ ) nije na odmet da sye napravi rampa. Pobogu ponavljam jedan LUKAVAC je ima 100 godina. Za ovo nema nikakvo opravdanje. A ti sad zamisli scenu iz filma, zena ti i dijete u autu idu negdje i kerne ih voz, sta ti bi rekao nije dobro naucila testove... ccc
Joj, care, nije moje da se plaho mijesam, jer ne zivim u Tuzli, al sam juce u Svedskoj psovao sve po spisku i prugama i vozovima. Prelaz slican tom na ircu, rampa spustena i 15 min cekas da prodje hebeni voz. Ne znam kako bi svijet reagovao da svaki put stoji po 10-15 min a voza nidje z glave 
I tako dva tri puta dnevno...
|
13-05-2008 at 08:09 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
THALES Nivo: Forumski vuk
Registriran(a): 02-06-2006 Lokacija: Tuzla - Zapad Odgovori: 490 IP: Maskiran
|
Re: Pruzni prelaz BKC - oprez voz !!!
citat: Dado_ wrote:
Covjece pruzni prelaz se nalazi u samom gradu,frekventnost saobracaja 100%, djeca prelaze tu non stop, kamioni autobusi, mislim da ipak za jedan takav pruzni prelaz ( JEDINI u TZ ) nije na odmet da sye napravi rampa. Pobogu ponavljam jedan LUKAVAC je ima 100 godina. Za ovo nema nikakvo opravdanje. A ti sad zamisli scenu iz filma, zena ti i dijete u autu idu negdje i kerne ih voz, sta ti bi rekao nije dobro naucila testove... ccc
prelaz je tu veæ 40 godina i desilo se koliko nesreæa? Prije par godina pod voz je podletila ona mala Romkinja sto je prosila na semaforu kod bkc-a i ostala bez noge. A i to se moglo izbjeæi da je nesavjesni roditelji nisu tjerali da prosi na frekventnoj raskrsnici. Ja se nešto baš ne sjeæam da se desio još koji incident posebno sudar izmeðu vozila i kompozicije voza. Ako se ko sjeæa bujrum nek navede. Takoðe ne možeš tražiti da ti neko napravi rampu koja æe za jedan smjer zatvoriti tri trake koliko je širok kolovoz na mostu kod bkc-a (tri trake sa jedne i tri trake sa druge strane ). U lukavcu je cesta triput uža pa je to moguæe. Za ovu tvoju filmsku scenu nije važno šta bih ja rekao, nego šta bi rekla saobraæajna policija na uviðaju: bilo bi nije poštovala vertikalnu signalizaciju i pravo prvenstva prolaza voza. Ne pravim se pametan, al brate raja stvarno divlja kad vozi po gradu, i autobusi i kamioni pa i pješaci, ostrvilo se to, ne gleda ni lijevo ni desno samo gas i od semafora do semafora ko na utrkama. Više ljudi pogine godišnje na motorima i zbog neprilagoðene brzine ili prolaska kroz crveno, nego što æe za 1000 godina poginuti kod bkc-a, pa šta? Jel treba rampe stavljati i na svakom semaforu da sprijeèi nekog da proðe kroz crveno? Ma daj
Htio sam da napišem da ženi ne daš da vozi jer je poznato kakve su žene vozaèi, ali onda mi je palo na pamet da nikad u crnoj hronici nisam proèitao da je voz udario u auto koje je vozila žena. Hm dokazano je da žene imaju bolji periferni vid i bolju percepciju dogadjaja u tom vidnom polju ( znaèi bolje vide sa strane ili da se izrazim ružno - zvjerlaju )dok je za muškarce karakteristièan tunelski vid, pa ga lakše voz opièi dok prelazi prugu jer nije zvjerlo lijevo-desno. A djecu svakako uèi da kad prelaze cestu ili prugu DOBRO pogledaju na sve strane prije nego predju.
[Edited by THALES on 13-05-2008 at 08:38 GMT] You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...
Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
|
13-05-2008 at 08:31 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
obièan Nivo: Forumski vuk Registriran(a): 29-07-2006 Odgovori: 578 IP: Maskiran
|
Re: Pruzni prelaz BKC - oprez voz !!!
citat: THALES wrote:
prelaz je tu veæ 40 godina i desilo se koliko nesreæa? Prije par godina pod voz je podletila ona mala Romkinja sto je prosila na semaforu kod bkc-a i ostala bez noge. A i to se moglo izbjeæi da je nesavjesni roditelji nisu tjerali da prosi na frekventnoj raskrsnici. Ja se nešto baš ne sjeæam da se desio još koji incident posebno sudar izmeðu vozila i kompozicije voza. Ako se ko sjeæa bujrum nek navede. Takoðe ne možeš tražiti da ti neko napravi rampu koja æe za jedan smjer zatvoriti tri trake koliko je širok kolovoz na mostu kod bkc-a (tri trake sa jedne i tri trake sa druge strane ). U lukavcu je cesta triput uža pa je to moguæe. Za ovu tvoju filmsku scenu nije važno šta bih ja rekao, nego šta bi rekla saobraæajna policija na uviðaju: bilo bi nije poštovala vertikalnu signalizaciju i pravo prvenstva prolaza voza. Ne pravim se pametan, al brate raja stvarno divlja kad vozi po gradu, i autobusi i kamioni pa i pješaci, ostrvilo se to, ne gleda ni lijevo ni desno samo gas i od semafora do semafora ko na utrkama. Više ljudi pogine godišnje na motorima i zbog neprilagoðene brzine ili prolaska kroz crveno, nego što æe za 1000 godina poginuti kod bkc-a, pa šta? Jel treba rampe stavljati i na svakom semaforu da sprijeèi nekog da proðe kroz crveno? Ma daj
Htio sam da napišem da ženi ne daš da vozi jer je poznato kakve su žene vozaèi, ali onda mi je palo na pamet da nikad u crnoj hronici nisam proèitao da je voz udario u auto koje je vozila žena. Hm dokazano je da žene imaju bolji periferni vid i bolju percepciju dogadjaja u tom vidnom polju ( znaèi bolje vide sa strane ili da se izrazim ružno - zvjerlaju )dok je za muškarce karakteristièan tunelski vid, pa ga lakše voz opièi dok prelazi prugu jer nije zvjerlo lijevo-desno. A djecu svakako uèi da kad prelaze cestu ili prugu DOBRO pogledaju na sve strane prije nego predju.
[Edited by THALES on 13-05-2008 at 08:38 GMT]
Zaista sam oprezna osoba.
Davno sam položio vozaèki ispit, vozio nekoliko automobilâ i nisam neko ko je ´´mahnitao´´ po gradu, trenutno ne vozim (što ne znaèi da opet uskoro neæu), i ima istine u tome što pišeš, ali može se napraviti i proširenje za rampu na jednoj prilaznoj dionici blizu mjesta gdje automobili prelaze.
Dapaèe, tvoja logika se može i obrnuti: ako se prave takvi incidenti u gradu, onda baš na takvim mjestima treba posebno osiguranje.
Ako do sada nije bilo udesa, ne znaèi da ga ne može biti i sa ogromnim posljedicama.
Na jednom davnom mjerenju (ne znam kakva je situacija sada) èujnosti, ustanovili su mi da èujem i dosta niže tonove ispod razine normalnoga.
A kod BKC-a voz vrlo tiho prolazi, jednom, mislim da ga nisam èuo. 
U okolini ti se miješaju barem još dva razlièita zvuka: ton od semafora kod BKC-a, i ton automobilski kod bivšega kina Radnik.
Signalizacija: to je mjesto oko kojega imaš ono rastinje: noæu nije najbolje osvijetljeno...
[Edited by obièan on 13-05-2008 at 13:01 GMT]
|
13-05-2008 at 12:19 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
THALES Nivo: Forumski vuk
Registriran(a): 02-06-2006 Lokacija: Tuzla - Zapad Odgovori: 490 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pruzni prelaz BKC - oprez voz !!!
citat: obièan wrote:
Zaista sam oprezna osoba.
Davno sam položio vozaèki ispit, vozio nekoliko automobilâ i nisam neko ko je ´´mahnitao´´ po gradu, trenutno ne vozim (što ne znaèi da opet uskoro neæu), i ima istine u tome što pišeš, ali može se napraviti i proširenje za rampu na jednoj prilaznoj dionici blizu mjesta gdje automobili prelaze.
Dapaèe, tvoja logika se može i obrnuti: ako se prave takvi incidenti u gradu, onda baš na takvim mjestima treba posebno osiguranje.
Ako do sada nije bilo udesa, ne znaèi da ga ne može biti i sa ogromnim posljedicama.
Na jednom davnom mjerenju (ne znam kakva je situacija sada) èujnosti, ustanovili su mi da èujem i dosta niže tonove ispod razine normalnoga.
A kod BKC-a voz vrlo tiho prolazi, jednom, mislim da ga nisam èuo. 
U okolini ti se miješaju barem još dva razlièita zvuka: ton od semafora kod BKC-a, i ton automobilski kod bivšega kina Centar.
Signalizacija: to je mjesto oko kojega imaš ono rastinje: noæu nije najbolje osvijetljeno...
Prije nego predjes cestu/prugu ne OSLUŠKUJ nego POGLEDAJ ide li voz... Signalizacija se nalazi kod BKC-a i IZNAD kolovoza, svi ZNAJU da tu pruga presijeca kolovoz, noæu vozovi ne saobraæaju na glavnu željeznièku stanicu, onda ta signalizacija radi, tj, svjetla se pale i gase, ali pitanje je koliko ljudi uopšte gleda po gradu putne znakove osim semafora? Dokaz je i promjena prioriteta kod Opštine (bivši dom armije). Ja znam da sam prvi naletio prije 8-9 godina kad su uveli zabranu poslije 5 popodne kod kajmak stanice desno prema korzu jer nisam vidio da su dan prije postavili znak zabrane. Poslije toga i po gradu pratim svu vertikalnu signalizaciju. Uèestvovanje u saobraæaju je opasan posao i zato je strogo regulisano zakonom. Pravila postoje i samo ih se treba pridržavati. Èak da se na tom mjestu i postavi rampa to ne bi skidalo odgovornost sa uèesnika u saobraæaju da pri prelasku pruge ponovo provjere VIZUALNO da li nailazi voz. A ovo u vezi tonova fakat ne kontam. Još jedna stvar, živim u zapadnom dijelu grada, i tu sam 1000 puta èekao da proðe voz i svaki put voz je sirenom davao signal prije prolaska kod BKC-a. Što se toga tièe to je i pravilo kojeg se mašinovoðe moraju pridržavati. You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...
Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
|
13-05-2008 at 12:42 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Trenutno aktivni korisnici |
Aktivni gosti: 28
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: amela324, ANABELA, damir_1, dijana k, dondzi, fanciulla, loveTZ, mamuza, rozalin, Sicki4ever, Simulakroid3, slaven2020, zexon
|
FORUM : Otpisane teme : Daje ili uzima mito isto je |
 |
Pregled tema u posljednjih 24 sata Pregled poruka u posljednjih 24 sata (dva dana, sedam, 30 dana) Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata
|