Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima.


FORUM : Politika : Federacija sabrani primitivizmi...
Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... Last Page >>
New Topic Post Reply
Pošiljalac Poruka
cupo
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 21-10-2003
Odgovori: 24024
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Federacija sabrani primitivizmi...

SARAJEVO - Sarajevska policija uhapsila je juèe dvojicu vehabija koji su u subotu naveèe pokušali uæi u katolièku crkvu Presvetog trojstva, potvrðeno je u MUP-u Kantona Sarajevo.

Inspektor Dragan Miokoviæ kratko je kazao da su privedene dvije osobe, ali da æe više informacija moæi saopštiti tek danas.

I u Kantonalnom tužilaštvu u Sarajevu su rekli da èekaju kriminalistièku obradu osumnjièenih u policiji.

Od Ivana Ravliæa, župnika crkve Presvetog trojstva, saznajemo da su dvojica muškaraca s bradama i potkraæenim pantalonama pozvonila na vrata crkve u subotu u 19.15. Rekli su mu da im smeta crkveno zvono.

"Pitao sam ih zašto u to doba dolaze, a oni su kazali da žele da razgovaraju sa sveæenikom. Kada sam im rekao da sam ja župnik, tražili su da im otvorim vrata da vide unutrašnjost crkve. Odgovorio sam im da nema potrebe da u to doba gledaju crkvu, te da se u te sate crkva ne otvara. Oni su onda kazali da im smeta zvono. Rekao sam im da doðu sutradan da razgovaramo", isprièao je župnik Ravliæ.

On ih je, kako kaže, prije nego što su pozvonili posmatrao na snimku video-nadzora ove crkve, koja se nalazi u naselju Dolac malta.

"Obojica su imala bradu, kod jednog je bila duža, a kod drugog kraæa. Imali su kraæe hlaèe, a jedan i vojnièku bluzu. Sve se to vidi na snimku koji sam predao policiji", isprièao je Ravliæ.

Smatra da je ovaj dogaðaj ozbiljna stvar, jer do tada vehabije nikada nisu dolazile u župske urede.

"I policija je cijelu noæ dežurala kod crkve, a èuo sam da su poslali i patrole pred sve crkve u Sarajevu", kazao je Ravliæ, koji smatra da je njihov dolazak povezan s tim što je crkva nedavno renovirana.

24-11-2008 at 20:21 | Ukljuèi u odgovor
rima
Nivo: Forumas sa iskustvom
Registriran(a): 24-06-2008
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 90
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Federacija sabrani primitivizmi...

Funkcionerima u FBiH i do dva puta veæe plate



Dom naroda Parlamenta FBiH usvojio je juèe izmjene Zakona o pravima izabranih i imenovanih dužnosnika kojim se njihove plate poveæavaju do dva puta, a druga primanja možda i tri puta.

"Osnovna plata æe biti oko 3.000 KM", tvrdi Josip Periæ iz Kluba Hrvata, ali odbija kazati kolika æe biti osnovica za novi obraèun, koja u zakonu nije jasno definisana, nego æe je, prema ovom zakonu, dati Administrativnoj komisiji da je odredi u zavisnosti od visine prosjeène plate u FBiH, pišu Nezavisne.

Ovaj zakon mijenja dosadašnje koeficijente za obraèun plata premijera, ministara, savjetnika, predsjednika i dopredsjednika FBiH, te delegata i zastupnika, a osnovicu vezuje za prosjeènu platu u FBiH. Kako èlanovi Administrativne komisije nezvanièno tvrde da osnovica neæe biti veæa od 60 posto prosjeène plate u FBiH koja je oko 770 KM, to bi znaèilo da æe osnovne plate koje su sada izmeðu 1.456 i 2.080 KM porasti na iznos izmeðu 3.234 do 3.693 KM, a poveæani æe biti i paušal i naknade za rad u komisijama.

Delegat Saša Magazinoviæ (SDP) je tražio da u zakonu bude jasno definisana osnovica i obaveza da Vlada FBiH ukine funkcionerski dodatak, koji iznosi 1.500 KM, za koji je Ured za reviziju FBiH utvrdio da nije zakonit.


Izvor www.svevijesti.ba

28-11-2008 at 15:31 | Ukljuèi u odgovor
rima
Nivo: Forumas sa iskustvom
Registriran(a): 24-06-2008
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 90
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Federacija sabrani primitivizmi...

Naša stranka izrazila je danas najoštriji protest i ogorèenje povodom juèerašnjih odluka Doma naroda Federacije BiH i Gradskog vijeæa Grada Sarajeva kojima æe ponovo biti poveæane plaæe i privilegije poslanika i vijeænika te izabranih i imenovanih dužnosnika.

U Našoj stranci su mišljenja da u situaciji kada sve veæi broj bh. graðana koji žive od poštenog rada sa zebnjom oèekuje svaki naredni dan strahujuæi da li æe ostati bez posla i hoæe li imati novca za fizièko preživljavanje te najosnovniju zdravstvenu zaštitu, funkcioneri Parlamenta Federacije i Gradskog vijeæa Grada Sarajeva donijeli su besramnu odluku o poveæanju svojih mjeseènih prihoda koji æe iznositi i do 6.500 maraka.

Naša stranka ovakve odluke smatra najdrskijom manifestacijom njihovog uvredljivog odnosa prema graðanima.

"Dok vlasti svih zemalja na svijetu razmatraju mjere kojima æe umanjiti posljedice globalne privredne recesije, vlasti u BiH brinu iskljuèivo o sebi te kako æe na raèun graðana dodatno uveæati svoje ionako velike plaæe i privilegije", navodi se u saopæenju stranke.

Naša stranka je ujedno obavijestila graðane BiH da je spremna uèestvovati u svim oblicima graðanskih protesta povodom spomenutih odluka.

Izabrani vijeænici Naše stranke u Gradskom vijeæu Grada Sarajeva koje tek treba da bude konstituirano, ni pod kojim uvjetima neæe pristati na takvu odluku, veæ æe tražiti preispitivanje i odgovornost Gradskog vijeæa koje ova stranka smatra direktno odgovornim za spomenutu sramotu.



28-11-2008 at 15:32 | Ukljuèi u odgovor
Najla
Nivo: Forumas sa iskustvom

Registriran(a): 16-06-2007
Odgovori: 121
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Federacija sabrani primitivizmi...

citat:
rima wrote:
Naša stranka izrazila je danas najoštriji protest i ogorèenje povodom juèerašnjih odluka Doma naroda Federacije BiH i Gradskog vijeæa Grada Sarajeva kojima æe ponovo biti poveæane plaæe i privilegije poslanika i vijeænika te izabranih i imenovanih dužnosnika.

U Našoj stranci su mišljenja da u situaciji kada sve veæi broj bh. graðana koji žive od poštenog rada sa zebnjom oèekuje svaki naredni dan strahujuæi da li æe ostati bez posla i hoæe li imati novca za fizièko preživljavanje te najosnovniju zdravstvenu zaštitu, funkcioneri Parlamenta Federacije i Gradskog vijeæa Grada Sarajeva donijeli su besramnu odluku o poveæanju svojih mjeseènih prihoda koji æe iznositi i do 6.500 maraka.

Naša stranka ovakve odluke smatra najdrskijom manifestacijom njihovog uvredljivog odnosa prema graðanima.

"Dok vlasti svih zemalja na svijetu razmatraju mjere kojima æe umanjiti posljedice globalne privredne recesije, vlasti u BiH brinu iskljuèivo o sebi te kako æe na raèun graðana dodatno uveæati svoje ionako velike plaæe i privilegije", navodi se u saopæenju stranke.

Naša stranka je ujedno obavijestila graðane BiH da je spremna uèestvovati u svim oblicima graðanskih protesta povodom spomenutih odluka.

Izabrani vijeænici Naše stranke u Gradskom vijeæu Grada Sarajeva koje tek treba da bude konstituirano, ni pod kojim uvjetima neæe pristati na takvu odluku, veæ æe tražiti preispitivanje i odgovornost Gradskog vijeæa koje ova stranka smatra direktno odgovornim za spomenutu sramotu.






Ovo je preslo sve granice
Ne zna se ko je gori u ovoj ko fol vladi ,sve nesposobno do bola,ne rade nista,pomaka za drzavu i narod ni na vidiku,gurnuli su zemlju u totalnu propast,pokrali i prodali sve sto se moglo i uopste mi nije jasno na osnovu cega oni mogu imati ovolike plate i kako smiju izaci pred narod pogotovo sad u ovakoj krizi .Mene sramota kad ovo citam ,a njima i ovo malo sto imaju.
Penzioneri rove po kontejnerima, RVI prose,slucajeva kao sto je Mirzin na hiljade ,pa cak i mnogo gorih,a njima ni hic habera.I narod posle svega ko stado poslusnih ovaca ide za ovim cobanima i kad dodju izbori bezbeli opet glasaju za iste i posle izbora haj Jovo na novo!
Mariju Antoanetu su svrgli sa vlasti posle njene cuvene poruke narodu da jede kolace ako nema hljeba,a nas narod pasivan ,ko da se to radi o nekom drugom ,a ne o njima,trpe...Ma treba kompletnu vladu i sve one miseve po skupstini izbaciti,formirati novu vlast ,jer Bosna ima sposobne ljude i reci jednom za uvjek stop kriminalu i kriminalcima radikalno i konsekventno.
Cuj molim te koliku samo nadoknadu za razdvojeni zivot

koliko je familija razdvojeno ,pa ko ih sta pita ,nemaju ni ono sto zarade ,a kamo li nadoknadu.To su haman njihove hanume nesto posebno ili njihova djeca.Zalosno da zalosnije ne moze biti

[Edited by Najla on 30-11-2008 at 05:29 GMT] 


Najla
30-11-2008 at 05:27 | Ukljuèi u odgovor
Abulafija
Nivo: Moderator podforuma

Registriran(a): 02-07-2004
Odgovori: 28828
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Federacija sabrani primitivizmi...

E-novine:

Nepoželljni gost u sarajevskim vrtiæima
Objavljeno: Èet, 27. 11. 2008. 18:07

CRVENI ŠEJTAN
Izopæen iz djeèjeg društva: Djed Mraz (Crveni šejtan)


Djed Mraz i ove godine neæe doæi u sarajevske vrtiæe za novogodišnje praznike. Uprava Javne ustanove “Djeca Sarajeva”, kao i prošle godine, neæe organizovati druženja djece sa njihovim omiljenim gostom. Sarajevski portali prepuni su podrške roditelja da se Djed Mraz vrati u vrtiæe. E-novine se pridružuju podršci uz prièu Borisa Dežuloviæa “Crveni šejtan”. e-Novine
Direktorica JU Djeca Sarajeva Arzija Mahmutoviæ ne želi govoriti o ovoj temi. Zaposleni u 24 gradska vrtiæa kažu da æe organizovati novogodišnja druženja sa Djedom Mrazom samo ukoliko veæina roditelja pokrene takvu inicijativu.
Uprkos èinjenici da veæina roditelja podržava druženje sa Djedom Mrazom ni ove Nove godine, najvjerovatnije, neæe biti uprilièeno niti u jednom sarajevskom vrtiæu kojim upravlja JU Djeca Sarajeva. Sarajevski portali u posljednja dva dana prepuni su podrške roditelja da se Djed Mraz vrati u sarajevske vrtiæe. Tim više, jer su ogorèeni što je u vrtiæima uvedena i vjeronauka.

„Ja ne kontam ove moderne muslimane kojima sve smeta. Moja nana je nama djeci i jaja za Uskrs farbala, jer je to zabavno za djecu, i jaja su simpatièna i šarena, i Uskrs su slavili ljudi oko nas. Moja nana je djeci pakovala novogodišnje paketiæe s likom Djeda Mraza, i moja porodica i dan danas organizuje ´dodjelu paketiæa´ za svu djeèicu u široj i daljoj familiji i njihove prijatelje. Zato što se radi o DJECI i njihovoj radosti, a ne zato što se radi o Svetom Nikoli. Moja nana mi je uvijek govorila da je zapaliti svijeæu u crkvi za duše umrlih lijepo, i da se ne stidim i ne ustruèavam raditi takve stvari, da je Bog jedan, kakva god da mu je kuæa. Moja nana je obavila hadž, i postila svaki ramazan, i slavila svaki bajram, i klanjala pet vakat namaza na dan. I nije ´branila´ djeci da uèestvuju i vole svijet oko sebe, druge ljude i njihove obièaje, nego ih je tome uèila i u tome ohrabrivala i objašnjavala im da je to dobro i lijepo. Moje dijete neæe iæi u vrtiæ dotiène gospoðe koja bi djecu uèila religiji, ali im ne bi dopustala da uèestvuju i doprinesu i dijele radosti drugih religija” piše jedna Sarajka na portalu sarajevo-x.com.


Šušti, šušti bijela staza, ali nema Djeda Mraza: Sarajevo
PHOTO: Edu


Vjeronauku u sarajevske vrtiæe uvela je upravo Arzija Mahmutoviæ, koja je Djeda Mraza zabranila mališanima. Pozivajuæi se na „zakonske odredbe” direktorica Mahmutoviæ uvela je prošle godine islamsku vjeronauku u vrtiæe koju, trenutno, obavlja pet vjerouèitelja.

Uvoðenjem vjeronauke u vrtiæe i ukidanjem Djeda Mraza, Sarajevo se sve više udaljava od Evrope. Kako je Bosna i Hercegovina zemlja èuda, ne iznenaðuje da predstavnici vlasti i oko Djeda Mraza prave problem. Politièari iz sva tri konstitutivna naroda Djeda Mraza doživljavaju kao komunistièku tvorevinu. Kažu da su njegovo ime izmislili komunisti, i da ne bi trebao, kao takav, biti u upotrebi. Srbi ga zovu Sveti Nikola, Hrvati Djed Božiènjak, a Bošnjaci ga uopšte ne priznaju, jer kažu, nije utemljen u islamu.

****

U nastavku slijedi prièa Crveni šejtan iz knjige Borisa Dežuloviæa Poglavnikova bakterija.

CRVENI ŠEJTAN

Postoje djeca što se boje škole, ništa nova pod kapom nebeskom, ali nitko se škole nije bojao kao mali Mensur Æeman iz Crvogojna kraj Nesunca.

Uèeni ljudi što se razumiju u djeèje strahove mogli bi o Mensurovim noænim morama ispisati èitave knjige, a stvar je zapravo bila u tome da je škola za mališana bila zgrada u kojoj crna èudovišta jedu ljude i malu djecu. Èuo je on od starijih, slušao u dugim ljetnim veèerima kako muškarci iz sela pripovijedaju mraène prièe o staroj školi, i uvijek je na putu do kuæe usta suhih od straha široko zaobilazio tu sablasnu ruševinu. U ratu su Hrvati pri povlaèenju zapalili pola sela, ali danas, desetak godina kasnije, samo je zgrada škole ostala onakva kakvu je Mensurov amidža Irfan zatekao kad je na èelu Druge Nesunaèke ušao u napušteno rodno selo.

Mensurov otac, hodža Omar efendi Æeman, donacijama imuænijih Crvogojana sagradio je stotinu koraka dalje novu, bijelu džamiju, i kraj nje lijepu kuæu, u kojoj se mališan budio gledajuæi školu praznih prozora, kuæu duhova obraslu u korov i šikaru. Za malog Mensura škola je bila najstrašnija od svih rijeèi, a dan kad mu je otac rekao da je sad veliki djeèak i da æe u ponedjeljak krenuti u školu, najstrašniji od svih dana.

Hodža je, istina, svome sinu stotinu puta objasnio da tu ne žive èudovišta koja jedu ljude i malu djecu, da je zgrada izgorjela u ratu i da, na kraju krajeva, neæe iæi u tu školu, ruševnu i napuštenu, veæ u novu, lijepu školu, u šest kilometara udaljeni Nesunac.

Uzalud, jer to jutro, prvog dana škole, kad ga je amidža Irfan svojim velikim džipom odveo u grad, mali Mensur je mislio da æe umrijeti od straha. Èuo je on i od drugih djeèaka razne prièe, bilo je još djece što su se bojala škole, ali nije zabilježeno da se itko škole bojao kao mali Mensur Æeman iz Crvogojna kraj Nesunca.

Bio je posljednji petak u godini kad je amidža Irfan odvezao Mensura na roðendan kod njegova najboljeg školskog druga Damira. Tri dana molio je djeèak oca dok mu najzad nije dopustio da tamo i prespava. Hodži nije bilo drago što æe mu sin spavati kod Damira, ali nije mu rekao zašto. Za Mensura, bio je to trenutak odrastanja: prvi put u životu neæe spavati u svojoj kuæi, i neæe ga otac buditi za sabah namaz. Bio je uzbuðen kao da ide na put oko svijeta, a ne u Nesunac.


Vidio si reklamu za onaj amerièki otrov, eto šta si vidio
PHOTO: STOCK


Pa ipak, nije zbog toga zapamtio taj dan. Zapamtio ga je zbog velikog, neobiènog stabla, srebrne jelke okiæene najneobiènijim ukrasima, šarenim lopticama i svjetlucavim žaruljicama, što je niknula usred stana Damirovih roditelja. Mensur je opèinjen gledao u taj èudesni prizor. Toga je dana prvi put èuo za malog Isusa, èiji roðendan pada dan poslije Damirovog roðendana, i za najèudniji od svih obièaja, da na taj dan djeca pod okiæenom jelkom nalaze poklone. Damirov otac vikao je pak da æe njegovoj djeci i darove i dalje nositi Titov Djeda Mraz, i to na Novu Godinu, kako je oduvijek bilo u njihovoj kuæi.

Mensur nije baš najbolje shvatio što Damiru doðe mali Isus, a što Tito, i po kome im je taj Mraz zapravo djed. Tek, te je veèeri prvi put vidio Isusovog, Titovog i Damirovog djeda Mraza. Bilo je veæ kasno, odavno se pojela velika pizza i torta u obliku nogometne lopte, i zajedno s drugovima gledao je televiziju kad se na ekranu iznenada pojavila ista onakva šarena jelka: neki je djeèak stajao kraj nje i otvorio prozor kroz koji se ukazala nestvarna slika – snježnim se krajolikom primicao veliki crveni kamion ukrašen žutim žaruljicama, za njim još jedan, pa još jedan, i uskoro je prema djeèakovoj kuæi pristizala cijela dugaèka kolona tajnovitih, velikih crvenih kamiona.

Mensur je zaglavljenih vjeða i bez daha gledao u televizor. Konvoj se zaustavio toèno pred djeèakovom kuæom, a iz prvog kamiona izašao je dragi, debeljuškasti starac bijele brade i bijele kose, u crvenom kaputu, pod crvenom kapom, pruživši djeèaku veliki, šareni paket i boèicu coca-cole.

***

– Babo, imam li ja još kojega djeda osim Fuada? – bilo je prvo što je mali Mensur sutradan pitao oca.

– Imo si djeda Šerifa – odgovorio je otac – onoga što je poginuo u ratu.

– Znam za njega, nego imam li još kojega djeda sad?

– Ne, zašto pitaš? Odakle ti sad to?

– A imam li ja, babo, djeda Mraza?



--------------------------------------------------------------------------------
Te je Nove godine mali Mensur Æeman saznao da Djeda Mraz doista postoji, ali da to nije dobri starac iz reklama za coca-colu koji nosi šarene pakete sa darovima za djecu, veæ kaurski palikuæa zbog kojeg on, eto, sada živi kod amidže Irfana i ide u školu u šest kilometara udaljeni Nesunac.
--------------------------------------------------------------------------------

Efendi Omar shvatio je tada zašto mu sina iznenada zanima bliža rodbina. Mensur je isprièao gdje je vidio Djeda Mraza, nakon èega je otac zapoèeo dugaèku prièu o tome kako Djeda Mraz ne postoji, kako je to izmišljotina velikih svjetskih trgovaca i prevaranata, nevjernika i zlih ljudi, poput onih što su zapalili njihovo selo.

– Hoæeš da kažeš da je Djeda Mraz – gledao ga je Mensur zaprepašteno – da je Djeda Mraz zapalio selo? I školu?

– Nije Djeda Mraz – strpljivo je objašnjavao hodža svome sinu. – Djeda Mraz ne postoji. Djeda Mraz je izmišljen da djecu udalji od Boga i vjere, a roditelji da troše svoj novac na glupe djeèje igraèke.

– Ali ja sam kod Damira vidio...

– Vidio si reklamu! – uzrujao se hodža. – Vidio si reklamu za onaj amerièki otrov, eto šta si vidio. Djeda Mraza su izmislili nevjernici, isti oni što su u staroj školi ubili tvoga djeda!

– Ali ti si mi reko da èudovišta iz stare škole ne postoje! – pobunio se mališan. – Isto ko što mi sad govoriš da ne postoji Djeda Mraz!

Dugo je te veèeri otac malom Mensuru èitao Kur’an i prièao o ratu. Djeèak je saznao pravu istinu o kuæi duhova i crnih èudovišta zbog koje se bojao škole – staroj zgradi u kojoj su za vrijeme rata Hrvati organizirali logor za Muslimane, muèili muškarce, žene i djecu, i ubili djeda Šerifa. Na kraju, mališan je u svoju poèetnicu velikim, kvrgavim slovima zapisao kako mu je Ibrahim, alejhi-s-selam, preko oca poruèio: „Ja idem za Gospodarom svojim, On æe me na pravi put uputiti.”

Pa ipak, od te je noæi u njegove zimske snove, umjesto crnih aveti iz škole, uselio onaj tajanstveni, èarobni crveni konvoj pun darova za djecu, meðu kojima debeli sjedobradi starac nosi i poklon za njega, malog hodžinog sina iz Crvogojna kraj Nesunca.

***

Prošlo je otada toèno godinu dana. Poslije onog roðendana otac mu je zabranio da se druži s Damirom, nikad mu ne objasnivši zašto, i djeèak je danas jedva èekao da doðe u školu, pa da mu najbolji drug isprièa kako je u subotu bilo na roðendanskoj proslavi. Padao je sitan snijeg, a Mensur je u tijesnim žutim èizmicama žurio utabanim putem do stare nesunaèke ceste, zamišljajuæi kao i svakog zimskog jutra kako æe, kad izaðe na drum, vidjeti onu kolonu kamiona na putu prema njegovoj kuæi.


Šejtanova rabota
PHOTO: STOCK


Hodao je gotovo sat vremena kad je tamo iza šume zaèuo zvuk motora, poput džipa amidže Irfana. Zvuk se pojaèavao, i sad je izgledalo kao da ih je više. Mensur je zastao bez snage da se pomakne, bez daha, a onda potrèao stazom kao vjetrom ponesen. Trèao je, padao, i trèao, i padao, dok nije izašao na èistinu i ugledao najljepši prizor kojega je ikada vidio: iza ugla, podno Vuèe Gore, cestom se kroz snježne namete i kanjone prljavih prtina probijao veliki crveni kamion, ukrašen žutim i crvenim svjetlima. Iza njega pomaljao se drugi, pa treæi, pa èetvrti. Kolona crvenih kamiona onda zamakla je iza velikog bijelog brijega, da bi se koji trenutak kasnije pojavila na putu toèno ispred njega.

Stajao je uz cestu i oduzet gledao u konvoj. Od sreæe i uzbuðenja nije mogao disati. Prvi se kamion polako približavao, a onda se zaustavio tik kraj njega. Mislio je da æe se onesvijestiti kad su se vrata kamiona otvorila i iz njega izašao debeljuškasti starac sijede brade, sav u crvenom, pod neobiènom crvenom kapom.

– Mali – prišao mu je Djeda Mraz. – Ðe se skreæe za Crvogojno?

Mensur ga je gledao paraliziran. Otvorio je usta, ali iz njih nije izlazilo ništa osim malih oblaèiæa bijele pare.

– Mali, halo? – sagnuo se starac i pogledao ga ravno u oèi. – Jesil ti odavde neðe?

Djeèak ga je i dalje gledao bez glasa.

– Je l´ znaš ti hodžu Omara, iz Crvogojna? – pitao je Djeda Mraz.

Mensuru je cijela utroba gorjela od silne sreæe, što je potekla kroz oèi u dvije tople, male suze.

– Kud se ide tamo? – pitao je opet crveni starac okrenuvši se prema cesti, što se malo dalje, iza šume, raèvala na dvije strane. – Ðe se skreæe za hodžinu kuæu?

Mensur je, meðutim, i dalje stajao bez glasa. Brada mu je drhtala, a suze se valjale niz obraze.

– Jebiga, mali – potapšao je Djeda Mraz djeèaka kožnom rukavicom i spretno se uspeo natrag u kabinu kamiona.

Motori su opet teško zabrundali i kolona crvenih kamiona zamakla je iza bijelog brijega. Mališan je još nekoliko trenutaka stajao kao smrznut, gledajuæi u prazno raskršæe. U jednom èasu poželio je da se odmah za konvojem vrati u selo, ali znao je da bi otac pobjesnio kad bi saznao da nije bio u školi. Naposljetku, okrenuo se i trèeæi odjurio niz tragove teških kamiona u grad, moleæi dobroga Boga da ovo jutro preskoèi kako bi se što prije vratio u selo, da vidi što je dobio od Djeda Mraza.

I da vidi oèev izraz lica kad ga bude pitao misli li i dalje da Djeda Mraz ne postoji.

***

Mensur nije mogao saèekati posljednje školsko zvono. Nestrpljenje ga je boljelo u grèevima, kao kad bi se najeo buredžika tetke Alme. Izjurio je iz škole i jedva dotièuæi zemlju otrèao prema izlazu iz grada. Umjesto teške torbe na leðima je imao krila, jurio je smeðim, ledenim blatom stare nesunaèke ceste, skupljao stvari iz torbe razasute snijegom, pa opet trèao, preskakao jarke koje nikad do tada nije uspijevao preskoèiti i zamakao utabanom stazom kroz šumu.

Na prilazu selu bilo mu je jasno da se dogodilo nešto veliko. Svijet se skupio tamo oko džamije, a on je trèao prema njima dozivajuæi oca i dršæuæi od nezamislive sreæe. Kad se približio, vidio je amidžu Irfana u maskirnoj uniformi, i pored njega oca. Okrenuo se i Mensur je shvatio da nešto nije u redu. Ocu su oèi bile crvene od suza.

– Mensure – zazvao ga je tiho. – Doði, idemo kod amidže i tetke Alme.

– Šta je bilo, babo? – pitao je djeèak zbunjeno i gledao prema džamiji. – Je l´ bio Djeda Mraz?


San iz Mensurovih zimskih snova
PHOTO: STOCK


– Kakav bolan Djeda Mraz? – zabrundao je amidža.

– Hajmo, Mensure – skinuo je hodža sinu torbu s leða i povukao ga na drugu stranu.

Dok ga je otac za ruku vukao prema amidžinoj kuæi, Mensur je gledao iza sebe. Sad je mogao vidjeti njihovu kuæu tamo iza džamije, i strašnu sliku od koje su mu se oduzele noge: prazni su prozori bili natkriveni crnim trokutima èaðe, a na mjestu gdje je stajao krov iz nagorjelih su greda u sivo nebo vijale rastrgane krpice dima.

– Sve je izgorjelo, Mensure – govorio je amidža spuštajuæi svoju golemu šaku na njegovo rame.

– Tko... kako...? – promucao je mališan.

– Ona nova peæ – rekao je otac. – Eksplodirala, izgleda. Nikog nije bilo u kuæi. Sve izgorjelo.

Mensur se osvrtao, zapinjao i na kraju oteo iz oèeve ruke. Gledao je ono što je ostalo od njihove nove kuæe i shvatio.

– Nije peæ, babo – javio se cmizdravim glasom. – Bio si u pravu, to je Djeda Mraz bio. Djeda Mraz je zapalio kuæu. Ko što je i školu zapalio, majku mu j***m.

Nije ni dovršio svoju plaènu psovku, a veæ je oèeva desna ruka poletjela zvuèno ga klepivši po potiljku.

– Kakav bolan Djeda Mraz, šta je malome? – zabrundao je opet amidža.

***

Te je Nove godine mali Mensur Æeman saznao da Djeda Mraz doista postoji, ali da to nije dobri starac iz reklama za coca-colu koji nosi šarene pakete sa darovima za djecu, veæ kaurski palikuæa zbog kojeg on, eto, sada živi kod amidže Irfana i ide u školu u šest kilometara udaljeni Nesunac. Od te Nove godine mali je Mensur svake noæi sanjao iskeženo crveno èudovište bijele brade kako u crvenom kamionu dolazi u njihovo selo.

Uèeni ljudi što se razumiju u djeèje strahove mogli bi o Mensurovim noænim morama ispisati èitave knjige, a stvar je zapravo bila u tome da je Djeda Mraz za mališana bio katolièki šejtan koji u svojoj vreæi nosi veliku nesreæu i pali muslimanska sela. Èuo je on od oca, slušao u dugim zimskim veèerima kako pripovijeda mraène prièe o Djedu Mrazu koji vara djecu i udaljava ih od Boga i vjere, i uvijek je na putu do kuæe usta suhih od straha široko zaobilazio veliku reklamu za coca-colu sa koje mu se ðavolski smješkao isti zli starac kojega je onoga dana vidio u crvenom kamionu, na putu do škole, ne sluteæi kakvu mu nesreæu u svojoj vreæi nosi.

Hodža Omar svome je sinu, istina, stotinu puta objasnio da ne postoje crvena èudovišta koja pale kuæe i škole, veæ da je to eksplodirala nova, neispravna peæ, zapalila æilime, zavjese i dašèani pod, i cijelu njihovu novu kuæu. I da je stari Veljo, najstariji vatrogasac u Bosni, sa svojim dobrovoljcima iz Nesunca došao prekasno, jer im nitko nije znao reæi kuda se ide za Crvogojno i gdje živi hodža Omar, pa su na raskršæu iza Vuèe Gore skrenuli za Goliju, stigavši kad je cijelu hodžinu kuæu veæ progutao oganj.

Uzalud mu je otac potanko objašnjavao svih stotinu puta, jer onoga jutra kad je uèiteljica Mirna cijeli razred odvela u posjet Dobrovoljnom vatrogasnom društvu Nesunac, mali Mensur je mislio da æe umrijeti od straha. Èuo je on i od drugih djeèaka razne prièe, bilo je još djece koja su se bojala garavih vatrogasaca u crvenim šljemovima, ali nije zabilježeno da se itko vatrogasaca bojao kao mali Mensur Æeman iz Crvogojna kraj Nesunca

01-12-2008 at 09:17 | Ukljuèi u odgovor
yugi
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 20-12-2006
Lokacija: NORVEŠKA
Odgovori: 35281
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Federacija sabrani primitivizmi...

Cazin: Ošteæeno 15 nadgrobnih spomenika na pravoslavnom groblju
16.12.2008. 21:30

Nepoznato lice oštetilo je 15 nadgrobnih spomenika na pravoslavnom grublju u mjestu Osredak u opštini Cazin.

Portparol MUP-a Unsko-sanskog kantona Ale Šiljdediæ rekao je da je time je poèinjeno krivièno djelo povreda mira pokojnika.

On je dodao da je istraga u toku.

Ošteæenja na nadgrobnim spomenicima juèe je prijavio banjaluèki Okružni tužilac èiji su inicijali M.B. koji je obilazio groblje na èijem lokalitetu službenici Instituta za nestala lica BiH po naredbi Suda BiH i Okružnog suda Banjaluka vrše ekshumaciju.


(Svevijesti.ba/Srna)

 


<br /><br /><br /><br />

16-12-2008 at 22:05 | Ukljuèi u odgovor
yugi
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 20-12-2006
Lokacija: NORVEŠKA
Odgovori: 35281
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Federacija sabrani primitivizmi...

Poèupano desetak nišana iz Liska parka


MOSTAR - Juèer ujutru nepoznati poèinitelji poèupali su desetak drvenih nišana, u Liska parku, gdje su se tijekom rata shranjivali poginuli graðani Mostara.


Nakon rata posmrtni ostatci pokopanih graðana hrvatske i srpske nacionalnosti su izmješteni na groblja, dok su Muslimani to odbijali uèiniti, pa je tako park pretvoren u harem.


- Oèekujemo da se nadležni policijski organi ozbiljnije pozabave istragom i da pronaðu poèinitelje ovog ozbiljnog zlodjela, kazao je glavni imam Medžlisa IZ Mostar Salem ef. Dedoviæ.


Medžlis IZ Mostar do sada je tri puta podnosio zahtjev za izgradnju ograde i urbanistièko ureðenje Liska parka kao harema, dok su nadležni gradski organi za urbanizam i graðenje ovaj zahtjev odbijali uz obrazloženje da novim urbanistièkim planom Mostara na tom mjestu treba biti zelena površina, kao i prije rata

Ovakvo mišljenje Ministarstvo za prostorno graðenje Hercegovaèko-neretvanske županije veæ tri puta je vraæalo gradskom organu na ponovni postupak.


2.1.2009.
Pincom.info
 


<br /><br /><br /><br />

02-01-2009 at 16:28 | Ukljuèi u odgovor
cupo
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 21-10-2003
Odgovori: 24024
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Federacija sabrani primitivizmi...

Bošnjaci ne mogu ni u Dom zdravlja

Prema statistici kršenja ljudskih prava od rata do danas, Stolac je grad koji je izvukao najdeblji kraj. Brojèano, Bošnjaci su u gradu na Bregavi gotovo izjednaèeni sa Hrvatima, ali su ipak diskriminirani u svakom segmentu društvenog života.

Dokazi apartheida

Tako se na èelu 18 firmi, javnih institucija ili ustanova ne nalazi nijedan Bošnjak ili Srbin, dok su u ispostavi Porezne uprave FBiH baš svi uposlenici hrvatske nacionalnosti. Odluka bivšeg visokog predstavnika u BiH Volfganga Petrièa (Wolfgang Petritsch) da se u lokalnoj samoupravi Stoca uposle službenici po popisu iz 1991. godine, do današnjeg dana nije ispoštovana, pa se tako u opæinskim organima umjesto 42 Bošnjaka i Srbina, nalazi samo nekolicina njih.

U Stocu se i pružanje zdravstvenih usluga dijeli po nacionalnom šavu. U Domu zdravlja Stolac, u samom centru grada, medicinske usluge se pružaju samo Hrvatima. Bošnjaci se moraju lijeèiti u maloj ambulanti, osnovanoj 1996. godine samo za hitne sluèajeve.

Postavljanje nelegalnih obilježja paradržave "Herceg-Bosne" na zgradama Opæine, Doma zdravlja, škola i drugih ustanova, segregacija u obrazovanju, uzurpacija privatnih vlasništava i nezakonita preraspodjela društvenih dobara, i dalje slikovito prikazuju da u Stocu vlada apartheid.

Ovdje su i momci poput Muamera Kodriæa, Amera Medara, Sanela Mariæa, samo "èinjenice". Ipak, neobjašnjiv je njihov entuzijazam za pravdu kao i borba za bolje sutra.

Probijene barijere

- Èaršija je dokaz da koliko-toliko mladih ljudi želi ostati u ovom gradu, iako perspektive još nema na vidiku. Stolac treba dovesti u žižu javnosti. Mi, èlanovi Foruma mladih Stolac to i èinimo našim manifestacijama. Želimo okupiti mlade ljude bez obzira na nacionalnost. To nam prilièno i uspijeva - prièa nam Sanel, potpredsjednik Foruma, i istièe da u Stocu još postoje "bošnjaèki" i "hrvatski" kafiæi, ali da su neke barijere u komunikaciji probijene.

Muamer je izvršni direktor Festivala kratkog filma Stolac, manifestacije koja je u posljednje dvije godine poprimila regionalni znaèaj. Èak i za velika imena filmske umjetnosti Festival poèetkom jula bude nezaobilazna manifestacija. Muamer kaže da on i njegovi prijatelji iz Sarajeva, Beograda, Zagreba, žele da se Stolac pokaže u malo drugaèijem svjetlu.

- Nismo politièari, ali želimo nešto da promijenimo - istièe Kodriæ.

Predsjednik Udruženja za obnovu graðanskog povjerenja Amer Medar konstatira da su se Bošnjaci vratili u Stolac postupajuæi po onome što su osjeæali u svome srcu, a ne zbog politièara te mu nije jasno zašto se Sulejman Tihiæ i Dragan Èoviæ moraju sastati u ovome gradu da bi se neke stvari promijenile. Poruèuje da Stolac ne smije biti presedan, jer to je "naš Stolac, on nije ni bošnjaèki ni hrvatski".

Rukometaši moraju u RS

Timur Haraèiæ, Seid Šejtanoviæ, Emin Isakoviæ i Tahir Dizdareviæ, igraèi Rukometnog kluba Iskra u Stocu, najbolji su primjer ludosti i apsurda prouzrokovanih nacionalizmom. Iako veæ dvije godine nastupaju za Stolac, zbog opstrukcije Opæine da investira u gradsku salu, ova èetvorica mladih igraèa su sa kolegama iz kluba prisiljeni da idu u 15 kilometara udaljene Berkoviæa u RS, gdje u sali doèekuju gostujuæe ekipe.

(AVAZ)

27-01-2009 at 16:06 | Ukljuèi u odgovor
Cope
Nivo: Forumski doajen
Always first on the scene

Registriran(a): 14-04-2006
Lokacija: U krilu ljubavi
Odgovori: 2718
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Federacija sabrani primitivizmi...

Zamjenik ministra u Ministarstvu turizma trgovine i saobraæaja, Nenad Lukanoviæ mijenja zakon o bezbijednosti saobraæaja u Federaciji BiH jer pomenutom gospodinu ne odgovara da vozila javnog prijevoza budu tramvaj, trolejbus, autobus i taxi, prva dva u Tuzli i nemamo a taxi je poèeo da biva smetnja gradskom saobraæajnom preduzeæu u kojem pomenuti gospodin ima 15% dionica te se isti treba dovesti na rub propasti i potpuno uništiti kako bi se zadovoljili neèiji apetiti te u nekom buduæem periodu isti naèin prijevoza privatizovao od strane (gues who) i konaèno preko noæi doveo u red.
Složio se štrajkaèki odbor tuzlanskih taksista i da ide na štandove i da radi po cjenovniku taksimetra i sve strane dogovora su potpisane i oni nama i mi njima ali sad se ide iz krajnosti u krajnost.
Naime nakon što su prve prekršajne prijave za ulazak u autobusko stajalište, a u svrhu prijema i otpusta putnika, oborene na sudu i odbaèene kao neosnovane jer taxi vozilo ima zakonsko pravo na toj površini primiti i ostaviti putnika ali bez zadržavanja, gospodin Lukanoviæ stupa u naredni korak: Slanje inicijative za izmjenu ZOBS-a i to èlana koji se odnosi na površinu oznaèenu vertikalnom i horizontalnom signalizacijom kao stajalište za vozila javnog saobraæaja, tzv. autobusko stajalište, sa navodom da u istoj stoji striktno autobusko stajalište, tako da ako nekad u ovom gradu neko uvrsti trolejbus u gradski prijevoz morat æemo zamoliti Lukanoviæa za novu izmjenu naziva i kategorizaciju javnog prijevoza....
Dotad dragi naši ex taxi putnici dobro došli u taxi vozila na stajalištima a za odredište vašeg putovanja pitat æemo gospodina Lukanoviæa.

27-01-2009 at 18:23 | Ukljuèi u odgovor
primus inter pares
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 31-01-2008
Odgovori: 20460
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Federacija sabrani primitivizmi...

Biti nebošnjak u Sarajevu
Objavljeno: Sre, 04. 03. 2009. 14:16
NAŠ I NJIHOV MARKO



Marko Vešoviæ je bio ponos i dika našeg naroda sve dok je, kao osvjedoèeni antifašista, izbjegavao da šuti


Nije za utjehu, a i zabrinjava: šovinistièke napade na sarajevske intelektualce, pisce i novinare nebošnjaèkog porijekla, po pravilu i obièaju, osuðivali su preostali liberalni mediji i nekolicina onih javnih radnika koji vjeruju kako šutnja nije zlato i da je Vešoviæ u pravu kada pita: Zar šutnja o klanju/nije pomogla koljaèima?. Bez obzira je li rijeè o klanju u bukvalnom ili prenešenom znaèenju

Piše: Emir Imamoviæ

Da dignem spomenik svima koji su æutali? Zar šutnja o klanju/nije pomogla koljaèima?(Marko Vešoviæ, iz knjige Poljska konjica)

Takvi kao ti, Vešoviæ, Stojiæ itd. opasni ste za Bošnjake, jer im svojim djelovanjem podgrijavate iluziju da meðu Hrvatima i Srbima još postoji želja za zajednièkim životom i za Bosnom i Hercegovinom...(Ivan Lovrenoviæ, citirajuæi „jednog sarajevskog intelektualca”)

Nije uopšte teško biti Srbin ili Hrvat u Sarajevu i biti baš po mjeri veæinske vlasti veæinskog naroda. Ne mora se pri tome biti èlanom Stranke demokratske akcije ili Stranke za Bosnu i Hercegovinu. Barem, ne odmah. To mu doðe na kraju, kao konaèna potvrda da se sa strane „njihovih” prešlo na stranu „naših”. A „njihov” se može biti samo zato što se zoveš… Dobro, ne mora Marko, može Ivan ili Dubravko. Istina, ugodnost života sarajevskog Srbina ili Hrvata proporcionalna je njegovom zanimanju koje mora biti zvuèno i od praktiène koristi u dokazivanju da mi jesmo, dok oni nikako nisu za, kako se to kaže, zajednièki život svih naroda i graðana. Znaju to, uostalom, profesionalni pripadnici „drugih” naroda zahvaljujuæi kojima su i SDA i SBiH takozvane multietnièke stranke èije su sejde bajramoviæi bili i jesu kantonalni i federalni ministri, uvijek spremni kategorièki šutiti kada treba komentirati katastrofalne rezultate oèajne bošnjaèke politike, te uvijek glasni kada treba ispaliti verbalni plotun na katastrofalne rezultate oèajnih srpsko-hrvatskih politika u Bosni i Hercegovini.

To kako je Marko Vešoviæ postao nezavisni poslanik u Parlamentu Federacije BiH nije neobjašnjivo. Vešoviæ, profesor književnosti, pjesnik, kolumnista i uz Abdulaha Sidrana i Mileta Stojiæa, najveæi i najbolji živi bosanskohercegovaèki pjesnik – umjetnost nije atletika pa da se može taèno znati ko je najbolji, ali uvijek postoje oni koji najbolji jesu i za koje nikakvo mjerenje ne treba - nikako nije za stranaèku disciplinu, više interese i moralni kurvaluk kao temeljnu manu veæine bosanskohercegovaèkih deputata. Nikada, meni barem, neæe biti jasno zašto se, zaboga, Marko Vešoviæ našao na izbornoj listi Stranke za BiH Harisa Silajdžiæa. Je li ga, što nije nimalo lako, na takvo što neko nagovorio ili je stvarno Marko, kako je i kazao, postao narodni poslanik jer od profesorske plate na sarajevskom Filozofskom fakultetu nije mogao školovati dijete? Nije to, zapravo, naroèito važno. Jer nit’ je Marko dugo trajao Silajdžiæevim lošim kopijama, niti su oni trajali Marku, pa je autor Poljske konjice, tog literarnog i neuništivog spomenika opsadi Sarajeva, postao nezavisni poslanik u parlamentu veæeg bosanskog entiteta.

„Prosio slijepac s fesom u ruci ispred džamije. Posreæilo mu se jednog dana, pa je fes bio pun novaca. Naiðe jedan èovjek i uzme mu fes, a slijepac zavapi: ‘Nemoj hadžija…’ ‘Otkud znaš da sam hadžija?’, upita ga onaj što mu je uzeo isprošeno. ‘Samo hadžije otimaju od sirotinje’”. Ovu je prièu sa skupštinske govornice isprièao Marko Vešoviæ na sjednici federalnog parlamenta koju su prekinuli takozvani civilni invalidi (oni što su roðeni sa invaliditetom ili su stradali radeæi po rudnicima i fabrikama), protestvujuæi protiv odluke vlade Nedžada Brankoviæa da im uskrati pomoæ od šezdesetak maraka mjeseèno pa tako, kao, nešto uštedi. I odjednom, više nisu bile problematiène najgore odluke najgore vlade u historiji entitetske Bosne, niti invalidi koji u svom oèaju nisu imali izbora nego upasti u ugodnu salu Bussines centra Unitic u kojoj se održavaju sjednice skupštine; ma nisu bili važni ni ekonomski pokazatelji potpune propasti Federacije, niti cunami recesije koji tutnji Bosnom… Poslanik SDA Irfan Ajanoviæ i Silajdžiæevo super oko, narodna zastupnica i direktorica Oène klinike u Sarajevu Amila Alikadiæ-Husoviæ, optužili su Vešoviæa za, naravno, islamofobiju i zatražili da se zbog prièe o hadžiji i slijepcu izvine muslimanima, jer je, kako je i rekla mila Amila, uvrijedio sve pripadnike te vjere; pa je red da putuje od Mašrika do Magreba i svakom ko vjeruje da nema drugog Boga osim Allaha stisne ruku i na teènom maternjem (crnogorskom) jeziku, kao osvjedoèeni ateista, kaže: „Izvini, oca ti”.



Nije za utjehu, ali sigurno pomaže: veæ je Marko Vešoviæ osjetio kako je lako od „našeg pjesnika” postati „kamuflirani èetnik”. Prijetio je Marku stotinama svojih pristalica neostvareni Homejni - Džemaludin Latiæ, javno zaželivši da se Vešoviæu „zatre sjeme vlaško”. Da Marko nije onaj za koga se predstavlja objašnjavao je i intelektualni Baron Munchhausen, Muhamed Tunjo Filipoviæ, iziritiran njegovim (Vešoviæevim) podsjeæanjem na rane koljaèko-inspirativne radove Novaka Kilibarde prema kojem je ono Sarajevo u kojem se Filipoviæa smatra relevantnim uspostavilo vazelinski odnos. Marko Vešoviæ je, sve u svemu, baš kao i Ivan Lovrenoviæ, Mile Stojiæ, Dubravko Lovrenoviæ…, bio „naš” sve dok od literarnog dekonstruiranja, u ovom sluèaju, srpskog zloèina u Bosni, nije stizao napisati i(li) reæi nešto o bošnjaèkoj politici i njenim direktnim ili indirektnim posljedicama, vidljivim u svakodnevnim katastrofalnim promjenama i Sarajeva i ostatka zemlje u kojem su Bošnjaci veæina.

Marko, Ivan ili Mile bili su ponos i dika našeg naroda sve dok su, kao osvjedoèeni antifašisti, izbjegavali da šute i tom šutnjom, kako kaže Vešoviæev stih, podržavaju koljaèe. Antifašizam, meðutim, nije jednosmjeran proces i oni su - jer su takvi i jer tako treba i mora biti - govorili i o onome što èine pripadnici naroda sa kojima ne dijele nacionalnost steèenu roðenjem. I tako od „naših” opet postali „njihovi”, prikriveni i na vrijeme otkriveni èetnici i ustaše, „guje u njedrima” za koje smo, eto, bošnjaèki naivno vjerovali kako su dovoljno pametni da znaju da su tamo gdje Bošnjaci žive svi jednaki, ali da su neki malo jednakiji, da politièki predstavnici naroda koji je preživio genocid ne mogu biti u krivu èak i kada zdrav razum kazuje suprotno, odnosno da se o muslimanskim prvacima i njihovim obièajima može, ako se veæ pohvalno ne govori, lijepo šutiti.

Alija Izetbegoviæ je patentirao, a njegovi nasljednici i produkti usavršili sistem paralelnih smjernica bošnjaèko-muslimanske politike u BiH. Jedna, nevažna i deklarativna je ona o multietnièkom, pa kada bude moguæe i graðanskom društvu u kojem nacionalnost pojedinaca neæe biti od važnosti za njihovu društvenu ulogu i poziciju, odnosno verifikaciju uèinjenog i(li) izgovorenog. Druga, iskrena, na kojoj se predano radi od, barem, Bošnjaèkog sabora 1993. je ona o muslimanskoj Bosni na onoliko teritorija koliko se može imati. U te dvije Bosne moguæe su i komiène scene poput one kada je Amila Alikadiæ pred televizijskim kamerama objašnjavala kako je jedan od kljuènih problema BiH nepostojanje graðanskog društva, ali i one zastrašujuæe situacije iz kojih je jasno da u Bosni po mjeri SDA, SBiH, Dnevnog avaza i Islamske zajednice ima mjesta za nebošnjake koji æe svoje pravo na mišljenje plaæati divljenjem „našima” i verbalnim granatiranjem „svojih”, dok æe se svaka greška kažnjavati javnim linèom od strane pravovjernih medija i intelektualaca specijaliziranih za pronalaženje unutarnjih neprijatelja i domaæih izdajnika.

Nije za utjehu, a i zabrinjava: šovinistièke napade na sarajevske intelektualce, pisce i novinare nebošnjaèkog porijekla, po pravilu i obièaju, osuðivali su preostali liberalni mediji i nekolicina onih javnih radnika koji vjeruju kako šutnja nije zlato i da je Vešoviæ u pravu kada pita: Zar šutnja o klanju/nije pomogla koljaèima?. Bez obzira je li rijeè o klanju u bukvalnom ili prenešenom znaèenju.

P.S.

Ispraæajuæi na onaj svijet jednog od prononsiranih sarajevskih kriminalaca, Ramiza Delaliæa Æelu, njegovi sljedbenici i poštovaoci nisu propustili reæi da je on bio i hadžija, da je obavio jednu od svetih muslimanskih dužnosti – odlazak na hadždaž u Mekku. No, to što je mafijaški kum, dakle neko kome je otimaèina bila zvanièno zanimanje, tituliran hadžijom, ni Islamska zajednica ni stranaèki prvaci nisu doživjeli kao uvredu. Ali to je veæ neka druga prièa…

05-03-2009 at 09:10 | Ukljuèi u odgovor
Trenutno aktivni korisnici
Aktivni gosti: 45
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: *touch*, Aci, andjapuppy, bosanka_no1, clippoutline, iskreni tuzlak, Oblakovich, sabko, ziga_zage
FORUM : Politika : Federacija sabrani primitivizmi... New Topic Post Reply

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... Last Page >>


Niste logirani? Nadimak / Username: Password: Sakrij mi ime
Zaboravili ste password?




Pregled tema u posljednjih 24 sata
Pregled poruka u posljednjih 24 sata
(dva dana, sedam, 30 dana)

Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata

Skokni do foruma:

Kontaktiraj nas | tuzlarije.net

Powered by: STRING FORUM Version 1.0
Copyright 2001 STRING
Osmrtnicama ba smrtovnice