Info: Svi posjetioci foruma su obavezni da potuju forumska pravila.


FORUM : Domae vijesti : Novi rekord Aerodroma Tuzla
New Topic Post Reply
Poiljalac Poruka
admin
Nivo: Moderator podforuma

Registriran(a): 10-09-2000
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 1966
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Novi rekord Aerodroma Tuzla

Za 11 mjeseci ove godine Aerodrom Tuzla je usluio 545.189 putnika te je tako, mjesec prije kraja godine, premaio prologodinjih 535.597 putnika.

Rekord je postignut iako je u oktobru i novembru zabiljeen manji broj putnika u odnosu na iste mjesece prole godine. U oktobru je usluge aerodroma koristilo 50.105 putnika to je 2,8% manje u odnosu na oktobar 2017. godine. Pad broja putnika u novembru je bio znatno vei, evidentirana su 30.763 putnika to je za 17,8% manje nego u novembru prole godine.

U nekim medijima je objanjeno da je do smanjenja broja putnika u oktobru dolo zbog ukidanja etiri linije ali to nije tano. Linije su ukinute u novembru i to nije imalo uticaja na oktobar. Jednostavno, u oktobru ove godine na redovnim linijama je obavljeno 320 letova, a u oktobru prole godine zabiljeeno je 328 letova. Osam letova manje rezultiralo je srazmjernim smanjenjem broja putnika. Najvaniji podatak u ovoj prii je da nije dolo do smanjenja popunjenosti aviona (Load Factor - LF). Oktobarski LF je ostao neizmjenjen i iznosio je 87%.

Pad broja putnika u novembru rezultat je ukidanja etiri redovne linije u zimskom redu letenja, te smanjenja broja letova na preostalim linijama. Prologodinjih 30 letova sedmino smanjeno je na samo 23 sedmina leta u novembru ove godine, to je preko 23%. Dobra vijest je da je pad broja putnika manji od navedenog procenta to znai da je porasla popunjenost aviona i to za znaajnih 7%. LF u novembru prole godine iznosio je 80,6% dok je u novembru ove godine iznosio 87,6%.

Ipak treba naglasiti da je dobra popunjenost aviona u oktobru (87%) i novembru (87,6%) jo uvijek znatno manja od popunjenosti aviona na nivou kompanije Wizz Air. U oktobru je kompanijski LF iznosio 94%, dok je novembarski iznosio 91%.

Mogue je da aranman, kojeg Wizz Air ima sa Aerodromom Tuzla, kroz smanjene aerodromske trokove kompenzira manji LF aviona u tuzlanskoj bazi ali se ne treba u to previe uzdati. Ukidanje 4 linije i smanjenje broja letova u novembru to jasno pokazuju.

Veoma je vano da LF na linijama tuzlanskog aerodroma bude to blii kompanijskom LF-u. Zato stalno ponavljamo da je za Aerodrom Tuzla svaki putnik vaan. Uhodane linije imaju svoju temeljnu grupu putnika kojima je mogunost brzog dolaska i povratka vanija od svega ostalog. Naravno, i tim putnicima smetaju loi putevi do Aerodroma, loi uslovi na Aerodromu ali nee zbog toga odustati od putovanja. Zbog toga su posebno vani oni putnici kojima Aerodrom Tuzla nije blizu ili nije jedina opcija jer oni ine tu nadogradnju do zadovoljavajueg LF-a. Ako su imali loe iskustvo takvi putnici se ne vraaju. Aerodrom ne moe napraviti dobre ceste, to je do Kantona ali dobra usluga, brzina i ljubaznost prije svega, te iste sanitarne prostorije mogu rezultirati time da putnici zanemare ostale probleme, a to je do menadmenta Aerodroma.

Konkurencija banjalukog aerodroma postala je ozbiljna

Definitivno, aerodromi Tuzla i Banja Luka su postali konkurenti. Ryanair je za proljee najavio i etvrtu liniju iz Banja Luke i nije nimalo sluajno to su 3 od etiri banjaluke linije duplirane sa tuzlanskim (Memingen, Stokholm, Berlin). To je jasna poruka menadmentu Aerodroma Tuzla da je prolo vrijeme improvizacija.

Do menadmenta je i stvaranje uslova da to manji broj letova kasni u odlasku, da to manje aviona bude preusmjereno u toku godine, posebno u vrijeme sa izraenom maglom. Pitanje prilaznih svjetala nije samo tehniko pitanje i ne tie se samo pilota ve i svakog putnika jer od svjetala zavisi da li e se avion spustiti u Tuzlu ili u Temivar. Tie se i Wizz Aira jer svaki preusmjereni let stvara dodatne trokove, a to se pitanje razvlai ve 3,5 godine. Veliko kanjenje dogradnje putnikog terminala je pria za sebe.

Neminovnost je da e Banja Luka uzeti dio putnika koji su do sada koristili Aerodrom Tuzla. Normalno je da e se putnici kojima je Banja Luka blia okrenuti tom aerodromu. Pravi problem e biti ako se za Banja Luku opredjeli i dio putnika kojima je Tuzla blia ali im je dosta Tuzle, radova, kanjenja i preusmjeravanja. Zato treba otvoriti i oi i ui, sluati primjedbe putnika i raditi na tome da primjedbi bude to manje, da se svaki putnik na Aerodromu Tuzla osjea rado vienim, da su uposlenici Aerodroma tu da im pomognu, da im dadnu objanjenja i informacije, da im boravak na aerodromu uine ugodnim i kad letovi kasne.

Ponavljamo, svaki putnik je vaan jer treba imati na umu da Banja Luka ne mora privui ogroman broj putnika, dovoljno je 10 do 15 po letu i Wizz Air, a s njim i Aerodrom Tuzla e biti u problemu.

A.M.

15-12-2018 at 15:21 | Ukljui u odgovor
Trenutno aktivni korisnici
Aktivni gosti: 6
Skriveni clanovi: 0
Aktivni lanovi: 0
Sretan roendan: boss86, colabm, filip, sevinc
FORUM : Domae vijesti : Novi rekord Aerodroma Tuzla New Topic Post Reply



Niste logirani? Nadimak / Username: Password: Sakrij mi ime
Zaboravili ste password?




Pregled tema u posljednjih 24 sata
Pregled poruka u posljednjih 24 sata
(dva dana, sedam, 30 dana)

Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata

Skokni do foruma:

Kontaktiraj nas | tuzlarije.net

Powered by: STRING FORUM Version 1.0
Copyright 2001 STRING
Osmrtnicama ba smrtovnice