Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima.


FORUM : Politika : Ocekivanja 2010-2014
New Topic Post Reply
Pošiljalac Poruka
medic
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 15-09-2002
Odgovori: 3999
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Ocekivanja 2010-2014


Sta ocekujete od nove Vlade TK?
Moja lista bi bila:

1.) Cesta Zivinice - Tuzla - Orasje + poboljsanje drugih putnih komunikacija
2.) Smanjenje troskova administracije, ukljucujuci reviziju zaposlenih u istoj
3.) Povecanje naplate poreza
4.) Povecanje broja zaposlenih u privredi
5.) Reformu tuzlanskog univerziteta
6.) Definisanje statusa prosvjetnih radnika
7.) Stabilizacija rada medjunarodnog aerodroma Tuzla


Da dodam, ukidanje poreza na promet nekretninama mladjim od 35, koji prvi puta... bla,bla,bla...
Prosli saziv skupstine je usvojio nacrt zakona, ali ne i zakon.
Ode jos jedan zakon u nepovrat?

[Edited by medic on 06-10-2010 at 17:21 GMT] 


06-10-2010 at 17:09 | Ukljuèi u odgovor
medic
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 15-09-2002
Odgovori: 3999
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Ocekivanja 2010-2014

Evo jednog clanka iz 2001. godine:

"Beslagiceva cesta" kontra koridora V C

Izgradnja modernog autoputa na panevropskom koridoru V-c (pet ce) kroz Bosnu i Hercegovinu ponovo je uzburkala strucnu i politicku javnost. Dogodilo se to minule sedmice u Tuzli na simpozijumu posvecenom perspektivama naucno-tehnoloskog razvoja odrzanom u danu kada su u tom gradu o izgradnji brze ceste Tuzla - Brcko - Orasje razgovarali predstavnici Tuzlanskog i Posavskog kantona i distrikta Brcko.

Dvije varijante
Slagvort za buru dao je prof. dr. Sefkija Cekic, dekan Fakulteta za saobracaj i komunikacije Univerziteta u Sarajevu. Tek sto je na na okruglom stolu u okviru pomenutog simpozija zapoceo prezentaciju rada o ukljucivanju Bosne i Hercegovine u programe modernizacije i razvoja evropskih kopnenih saobracajnica, u sali se oglasilo nekoliko prisutnih s namjerom da o tome kazu nesto prije nego cuju dr. Cekica. Predsjedavajuci im to nije dozvolio.
Prema dr. Cekicu, transportni koridor od Osijeka do Sarajeva moguce je razmatrati u dvije varijante i to a) Osijek - Samac- Doboj - Zenica -Sarajevo -Mostar - Ploce, odnosno b) Osijek - Brcko - Lukavac (Tuzla) - Sarajevo - Moostar - Ploce. Prema njemu, varijanta b ima siri nacionalni interes jer omogucava optimalnost medjusobnih saobracajnih veza luke Brcko preko regiona Tuzla, Zenica i Sarajevo sa lukom Ploce jer zadovoljava privredni razvoj ovog regiona i njegov dalji prosperitet.

"Na potezu od Tuzle do Sarajeva sada nema kvalitetne putne komunikacije i koridor koji bi prolazio kroz ovo podrucje otvorio bi velike mogucnosti savremenog drustvenog i privrednog razvoja", naglasio je dr. Cekic.

Brza cesta
Prema njemu, Kanton Tuzla u narednom periodu bi trebalo da izvrsi detaljna istrazivanja svih saobracajnih parametara jer ona do sada nisu bila sveobuhvatna. Sugerisao je da se istrazi gdje bi se Tuzla "vezala" za koridor V-c, odnosno Sarajevo. Dvije su mogucnosti na pravcu Doboj - Gracanica - Lukavac - Tuzla ili Zavidovici - Maglaj -Tuzla.
Kako ovaj kanton jos nema izradjen sveobuhvatni prostorni plan, sugestija je da se kada bude radjen "saobracaj uzme kao njegova okosnica".
Podsjetio je da je u vise navrata sugerisano ranijem kantonalnom rukovodstvu da se uradi saobracajna analiza "jer bez nje je neozbiljno ulaziti u tako znacajne investicije", ali je prijedlog uvijek nailazio na sutnju.
Ucesce na skupu u Tuzli iskoristio je da prvi put prezentira i ideju o izgradnji brze ceste prema Jadranskom moru preko teritorije BiH pravcem Mostar - Dracevo - Gradina - Neum.

Sa govornice ovog skupa ostro je kritikovao izgradnju juzne zaobilaznice u Sarajevu (otvorena prije nekoliko mjeseci) ocijenivsi je i "finansijskim promasajem jer je na njoj ostvarena najveca cijena po kilometru puta kroz ravnicarski teren".

Dok je jos trajala rasprava za "okruglim stolom", njemu je urucen zakljucak Komisije za bezbjednost saobracaja Opcine Tuzla od 3. aprila ove godine.
"Stav ove komisije i Opcine je da koridor V-c na potezu granica sa Republikom Hrvatskom, sa sjeverne strane, prolazi na jug kroz tuzlanski kanton neposredno izmedju distrikta Brcko i Zupanje i dalje ka Canicima (tzv. istocna varijanta), odakle bi se spustao dalje na jug do Kaknja i Lasve gdje bi se vezao na dionicu Sarajevo-Zenica".
Takav stav, tvrde, unesen je i u odluku kantona Tuzla u vezi sa izgradnjom pomenute saobracajnice.
Na ovaj nacin iskljucena je "zapadna varijanta" dolinom rijeke Bosne, a to je ucinjeno zbog niza prednosti sto ih ima "istocna varijanta", a medju njima najvaznija je akriviranje medjunarodnog financijskog kapitala kojeg iskljucivo interesuje brzina vracanja ulozenih sredstava za izgradnju autoceste.

Tarik Kljucanin iz Tuzle konstatovao je da je cijela trasa koridora V-c rezultat politickih opcija, te da kod tehnickog razmatranja "nije bilo nikakve transparentnosti". Po njemu, brze ceste o kojima se govori u posljednje vrijeme nemaju smisla ukoliko cemo graditi autoput i to takav autoput na ciju ce se centralnu trasu moci povezati svi znacajniji gradovi u BiH.
Kritikujuci svojevremeno polaganje kamena temeljca za cestu Zenica - Sarajevo, predlozio je da se taj kamen izvadi "i bruka sakrije".

Rasprava o cestama nastavljena je i na zavrsnoj plenarnoj sjednici kojom prilikom je guverner Tuzlanskog kantona mr. Selim Beslagic reagovao na zakljucke sa okruglog stola, a u vezi sa koridorom V-c.
"Nas interesuje pravac Tuzla - Brcko - Orasje i hitna izgradnja brze ceste. A na koridor cemo se prikljuciti kad krene pravim putem: s pocetka ili kraja trase, a ne iz sredine", najavio je Beslagic.

Tog dana tuzlanski guverner se susreo sa predstavnicima Posavskog kantona, distrikta Brcko i Zvornika sa kojima je razgovarao o pripremama za izgradnju brze ceste sa cetiri trake sirine 3,75 m i zaustavnim putem. Studija o njoj povjerena je sarajevskom institutu IPSA, a u realizaciji bice zatrazena i podrska Asocijacije regije Dunav - Sava - Drava.

Komentarisuci cinjenicu da prakticno jos nema saglasnosti oko toga kuda ce proci koridor V-c, Beslagic je kazao da tuzlanska regija vise ne moze cekati takvu odluku.

Interes stranih investitora
"Koliko vidim, ima raznih varijanti. Spominje se Zepce, Doboj... Dabogda isla gdje god hoce, ali mi necemo dozvoliti da nas iko zaobilazi. Mi cemo tu cestu izgraditi i ni s kim se vise necemo raspravljati", kazao je Beslagic.
Prema saznanjima do kojih je Oslobodjenje doslo, u Tuzli nekoliko stranih investitora spremno je finansirati izgradnju "Beslagiceve brze ceste".
"Insistiracemo na hitnom donosenju zakona o koncesijama na drzavnom i federalnom nivou, jer nam to stranci traze i cim se on izglasa mi odosmo u Evropu odakle nam vec porucuju - dobro nam dosli", kazao je Beslagic u izjavi za Oslobodjenje.

Hajdar ARIFAGIC


Bajazit je dvije godine kasnije najavio pocetak izgradnje gore navedene, u jesen 2003.
Pocetkom ove, 2010. godine, coskoglavi su ponovo najavli pocetak izgradnje, ovaj put 2011... 


06-10-2010 at 17:13 | Ukljuèi u odgovor
medic
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 15-09-2002
Odgovori: 3999
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Ocekivanja 2010-2014

Clanak iz 2002.:

Autoput za obnovu mandata

Iako stenje pod bremenom budžetskih obaveza, tuzlanska se vlast svako malo dosjeti novog saobraæajnog pothvata, koji, bar tako tvrde predstavnici te iste vlasti - naprosto opèini zapadne investitore?! Prvo je to bila moderna saobraæajnica Tuzla - Orašje, sada je to autoput Tuzla - Sava, a u meðuvremenu je potrošeno više od dva miliona maraka za krpljenje prastare semaforske mreže, kroz èudne aranžmane sa nekim hrvatskim firmama, iako su lokalni struènjaci nudili modernije i funkcionalnije rješenje, tako da svaki semafor ne vodi svoju politiku, a sve to za pola miliona KM?!


--------------------------------------------------------------------------------

"Mi odosmo u Evropu, a vi kako hoæete!" - euforièno je, u aprilu prošle godine, ostatku BiH poruèio guverner Tuzlanskog kantona Selim Bešlagiæ, najavljujuæi hitan poèetak realizacije povijesnog projekta - gradnje "brze ceste" Tuzla - Orašje. S tim u vezi govorilo se o proširenju sadašnjeg magistralnog puta, "peglanju" krivina, itd. Pominjana je opèinjenost velikih zapadnih kompanija ovom idejom i spremnost da uðu u unosan posao kroz koncesionarski angažman, struène službe iz Kantona, a i šire, prionule su na pripremne poslove, putovalo se, promoviralo, trošene su pare iz opuhanog budžeta TK-a…

A onda je taj saobraæajno-evropski entuzijazam odjednom splasnuo, da bi se vremenom - pod permanentnom opsadom Kantona od strane boraca, te radnika tuzlanske i lukavaèke hemijske industrije - prestao pominjati san o modernoj saobraæajnici Tuzla - Orašje. Naroèito je o tome bilo degutantno govoriti u situaciji kad je Tuzla bila ušla u višemjeseèni haos, uzrokovan raspadom sistema saobraæajne signalizacije, što je, uz inaèe katastrofalnu uliènu mrežu, graðane Tuzle definitivno dotuklo.

Želje globalne, moguænosti lokalne Pomenuti haos je u žiži interesiranja javnosti nametnuo pitanje: Zašto je Tuzla zadnjih godina dala od dva do tri miliona maraka za krpljenje prastare semaforske mreže, kroz èudne aranžmane sa nekim hrvatskim firmama kad su lokalni struènjaci nudili modernije i funkcionalnije rješenje, tako da svaki semafor ne vodi svoju politiku, a sve to za pola miliona KM? Tim povodom, prvi put je došlo i do neugodne javne polemike - ko je za šta kriv - izmeðu dotadašnja "dva oka u glavi": bivšeg i sadašnjeg gradonaèelnika Tuzle, Selima Bešlagiæa i Jasmina Imamoviæa.

Meðutim, zimska pauza u štrajkaèko-protestnim aktivnostima reaktivirala je maštu aktuelnog kantonalnog rukovodstva. Tako je ministar saobraæaja i trgovine u lokalnim medijima lansirao još grandiozniji i povjesniji projekat, odnosno odustajanje od veæ razmatranog putnog pravca: "Ideja o gradnji autoputa Tuzla - Sava postoji veæ dvije godine. Njen autor je sadašnji predsjednik Tuzlanskog kantona, koji je tada bio tuzlanski gradonaèelnik."

Sada se, dakle, govori o supermodernoj saobraæajnici koja æe iæi novom trasom, preko Majevice, sa po dvije trake u oba smjera, tunelom od 12,5 kilometara i drugim karakteristikama kakve sadašnja putna mreža u BiH ne poznaje. Izvorna ideja o gradnji ovog puta uopæe nije sporna, uz napomenu da je znatno starijeg datuma i da je krajnje neumjesno na njoj graditi ionako nepodnošljivi višak Bešlagiæeve povijesne uloge. Tuzli i èitavom kantonu je prijeko potrebno da dobije pristojnu saobraæajnu komunikaciju, ne samo prema Savi nego i prema bh. prijestolnici, jer je sadašnji put Tuzla - Olovo - Sarajevo jedna od najveæih mora za vozaèe u ovom dijelu Evrope.

Meðutim, postavlja se pitanje - otkud pravo èelnim kantonalnim funkcionerima da realizaciju tako zahtjevnog projekta smještaju u period od 2002. do 2005. godine, kako piše u dokumentima resornog ministarstva? Èuvši na radiju tu informaciju, taksista koji je autora ovog teksta vozio na sastanak u vezi baš sa ovom temom, najprije je soèno opsovao tuzlanske uliène kratere, a zatim ironièno dobacio: "Ovi, se oèigledno, ubiše za još jednim mandatom. Pa nek nam bar uvale neki bolji štos od ovih evropskih koridora".

U kampanji koja se trenutno vodi, sve je zasnovano na dobrim namjerama i znaèaju puta; punoj podršci Skupštine TK-a, povoljnoj klimi u opæinskim vijeæima Živinica, Srebrenika i Èeliæa; na neimenovanim, a svjetski poznatim kompanijama, koje jedva èekaju da - kroz koncesije - ovdje ulože velike pare; na kreditima i sredstvima Evropske unije. Sve to treba da zatvori procijenjenu financijsku konstrukciju od 850 miliona KM.

S tim u vezi nameæu se mnoga logièna pitanja: Ko æe to sa Zapada pohrliti za ovdašnjim koncesijama na osnovu službenog optimizma i kantonalnog zakona o koncesijama kad još nema odgovarajuæeg federalnog zakona, a postojeæi federalni propisi, naprimjer o vodama, kose se sa odredbama pomenutog kantonalnog zakona? Isuviše je iluzorno oèekivati da æe bilo koja ozbiljna kompanija imati toliko avanturistièkog duha da se upusti u džunglu ovdašnjih, èesto zaraæenih propisa.

Dalje, ako æe ovo biti lokalni projekat, kako æe Tuzlanski kanton, sa svojim katastrofalnim budžetom, moæi biti garant enormno visokih kredita, sve i da ih neko odobri? Da li je majka rodila èudotvorca koji æe, uz to, izmirivati redovne budžetske obaveze, te otplaæivati famozni kredit kojim Vlada Senahida Šakoviæa namjerava da kupi mir zaposlenih u obrazovanju, što joj, zbog oèekivane lanèane reakcije, mnogi tretiraju kao konaènu omèu oko vrata.

Zaziranje od partijskih centrala Poseban je problem podrška državnih i entitetskih institucija, koje su u dosadašnjim pripremnim aktivnostima za gradnju autoputa Tuzla - Orašje imale iskljuèivo posmatraèku misiju. S tim u vezi treba podsjetiti da je još 1998. godine tadašnja kantonalna vlada na èelu sa premijerom Hazimom Vikalom ozbiljno kandidirala baš ovaj projekat pred nadležnim domaæim i meðunarodnim institucijama. Dobijena je naèelna podrška Evropskog komiteta za meðunarodne koridore, ali je Bièakèiæeva vlada što tihom opstrukcijom, što poznatim kriminalnim žigosanjem i personalnim obezglavljivanjem Tuzlanskog kantona, onemoguæila poèetak realizacije ovog posla. Navodno je tadašnjem guverneru Seadu Jamakosmanoviæu i sam Alija Izetbegoviæ sugerirao splašnjavanje naraslih ambicija u TK-u, a u korist vrhu SDA dražih koridora i regija.

Hazim Vikalo se èak jednom prilikom požalio da tadašnje opozicione snage u TK-u nisu ispoljile zainteresovanost da se ukljuèe u lokalpatriotski front naspram centralne vlade. Ti nekadašnji opozicionari, sada iz èelnih kantonalnih fotelja za sve svoje neuspjehe krivicu svaljuju na Sarajevo, ali tiho, da oni u prijestolnici ne bi èuli. Ovaj novinar "primio" je bezbroj pisama njihovih diskretnih žalbi zbog monopola koji drže drugovi u Sarajevu. Jedna od njih je glasila: "Lahko je njima planirati i graditi svoje puteve kad imaju zlatni rudnik - Telekom - u èijem upravnom odboru je èak sedam Sarajlija i jedan Mostarac, a nas nema nigdje." Pa kljuèni problem i jeste u tome što ih nema nigdje, a graðani TK-a s pravom oèekuju da imaju svoje predstavnike u svim centrima odluèivanja. A nema ih zato što se klone da ne doðu na hator svojim partijskim centralama, koje su se prema Tuzli uvijek odnosile po principu: "Zavadi ih, pa ti ništa neæe tražiti."

Naime, zna se da Selimu Bešlagiæu protivnièki tabor u kantonalnom SDP-u, koji predvodi doktor Sead Avdiæ, nikada ne bi ustupio guvernersku fotelju da nije bilo ozbiljnog pritiska iz "centralnog komiteta". A pogotovo se to odnosi na Bešlagiæevog premijera Šakoviæa, poznatog po dosljednom nemiješanju u svoj posao. I danas se svi pitaju kakva su zakulisna èuda ovog graèanièkog bankarskog èinovnika dovela na premijersko mjesto kad je podrška baze njegovom sugraðaninu Reufu Sokoloviæu bila monolitna.

U takvoj konstelaciji snaga i odnosa još dugo iz TK-a neæe biti tvrðih zahtjeva i inicijativa za otklanjanje nesumnjivih hendikepa koji u veæ pomenutim oblastima, zatim poreskoj politici i na drugim poljima guše najmnogoljudniji kanton. Ali zato æe sigurno biti nastavljena farsa oko autoputa Tuzla - Sava. Ako su, prema nezavisnim i objektivnim procjenama, do sada uraðene studije, promocije i lobiranja "pojeli" stotine hiljada maraka - koliko li æe tek koštati izrada generalnog projekta i drugi strateški pripremni poslovi.

U odsustvu volje i umijeæa da se uhvati u koštac sa najaktuelnijim kljuènim problemima u TK-u, Bešlagiæev tim svako malo skokne u "bolju buduænost" nudeæi utopiju za utopijom: ekskluzivnu fabriku vode (a Tuzla umire u restrikcijama), gorivo od uljane repice ili repa-dizel, autoputeve… Šta je slijedeæe? Almazaga Æatoviæ, ministar trgovine, turizma i saobraæaja u Vladi TK-a
Nema euforije
DANI: Gospodine Æatoviæu, prije godinu dana èelnici TK-a euforièno su najavljivali gradnju "brze ceste" Tuzla - Orašje, a sada se rasplamsala kampanja za autoput Tuzla - Sava. Kako objašnjavate ovakav zaokret?
ÆATOVIÆ: Nikakve euforije nije bilo. Struène institucije IPSA institut Sarajevo i Zavod za saobraæaj pri Graðevinskom fakultetu u Sarajevu su procijenili da brza cesta Tuzla - rijeka Sava ima potpunu funkcionalnu i ekonomsku opravdanost. Oni su proteklu godinu dana radili na ovom projektu. Na tome se radilo u kontinuitetu, pa nema nikakvog rasplamsavanja kampanje niti bilo kakvog zaokreta. Rijeè je samo o tome da su nedavno završene tri studije u vezi brze ceste Tuzla - rijeka Sava.

DANI: Devedeset osme, bez obzira na neèelnu podršku nadležnih zapadnoevropskih institucija, istovjetni projekat tadašnje kantonalne vlade je propao zbog opstrukcije Bièakèiæevog lobija. Kako vrh sadašnje vlasti u Sarajevu reagira na ovu ideju?

ÆATOVIÆ: Prvi dio pitanja ne bih komentarisao, a što se tièe podrške vrha aktuelne federalne vlasti, ovaj projekat od njih ima punu podršku. Poznato je da su se na prezentaciji studije ovog puta o njoj pozitivno izrazili resorni ministar Besim Mehmediæ i direktor Federalne direkcije za puteve Arif Dilberoviæ.

DANI: Kao moguæe naèine zatvaranja financijske konstrukcije pominjali ste koncesije, kredite i sredstva Evropske unije. Koji su najozbiljniji potencijalni koncesionari i ko æe biti nosilac kreditnog zaduženja?

ÆATOVIÆ: Svi su modeli finansiranja u opciji. Izabrat æemo najpovoljniji model o èemu æe se izjasniti Vlada i Skupština Kantona.

DANI: Da li je taèno da u Brèko Distriktu oklijevaju oko davanja zvaniène podrške ovom projektu?

ÆATOVIÆ: Ne! Zvaniènici Brèko Distrikta bili su prisutni na sve tri prezentacije dosadašnjeg studija i veæ su inkorporirani u ovaj projekat. Nedavno sam sa saradnicima na ovu temu razgovarao sa predsjednikom Skupštine Mirsadom Ðapom i gradonaèelnikom Sinišom Kisiæem, sa ciljem da i njihova Vlada i Skupština donesu odluke o izgradnji puta, odnosno potvrde dosadašnje aktivnosti i da se aktivno ukljuèe u ovaj projekat. Takoðer na isti naèin je ukljuèena Posavska županija, u kojoj smo razgovarali sa predsjednikom Skupštine Katom Kopiæ i županom Mijom Matanoviæem.

DANI: Koliko su koštali dosadašnji struèni poslovi, promocije, lobiranja i ostalo, te koliki je procijenjeni iznos ukupnih troškova do donošenja konaène odluke o gradnji?

ÆATOVIÆ: Vlada TK-a je naruèila izradu studija kod odgovarajuæih institucija. Studija saobraæaja je koštala 76.000 KM, Studija izbora trase 90.000 KM i Preliminarna studija 35.000 KM. Drugih troškova nije bilo.

--------------------------------------------------------------------------------

Izet Žigiæ, predsjednik skupštine TK-a
Gospodo, uozbiljite se
- Prièa o savremenom putu Tuzla - Sava stara je èetiri-pet godina i tekla je paralelno sa prièom o koridoru 5-C. Meðutim, put od ideje do realizacije je znatno duži i teži nego što se javnosti nastoji prikazati. Mi smo u Skupštini samo dali zeleno svjetlo za nastavak pripremnih aktivnosti, jer je interes za takvom saobraæajnicom nesumnjiv. Ali nismo se opredjeljivali oko trase i drugih kapitalnih pitanja, jer zato nemamo dovoljno struèno verifikovanih elemenata. Po meni je, naprimjer, put Kalesija - Sapna samo jedna obièna pješaèka staza spram projekta željenog autoputa, a zna se koliko smo na toj "stazi" imali promašaja i ogromnih šteta uzrokovanih klizištima i drugim nepovoljnim uvjetima. I najgore je što se spasonosno rješenje ne nazire, a godine prolaze.

Kao geologu mi je poznato da detaljna istraživanja, nakon izbora trase, traju po godinu i više, kako bi bili kvalitetno definirani svi uvjeti gradnje te predviðena rješenja za usjeke, tunele i slièno. Još jednom istièem da ovo nije nova ideja, da je prije èetiri godine tadašnji resorni ministar Šemsudin Šakoviæ, uz podršku Vlade i Skupštine, naruèio struèno-istraživaèke poslove. Dakle, što se Skupštine tièe, podupirali smo, podupiremo i dalje æemo podržavati ovaj projekat, ali uz obavezu da se sve to planira i odvija na jedan realistièan naèin. Tražimo da se uozbilji, da ne bismo dobili još jedan u nizu megalomanskih projekata koji traju samo dok traju izborne kampanje. Politika je ovdje dala naèelnu podršku i treba da se povuèe, a posao treba konaèno da preuzmu ljudi od struke i znanja.






 


06-10-2010 at 17:18 | Ukljuèi u odgovor
blackout
Nivo: Forumas sa iskustvom
Registriran(a): 02-02-2010
Odgovori: 124
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Ocekivanja 2010-2014

Sve ce biti isto.
Jedini spas za drzavu je u izmjeni ustava.

08-10-2010 at 00:45 | Ukljuèi u odgovor
andjela
Nivo: Forumski doajen
Ljubav se zove imenom mojim!!

Registriran(a): 27-01-2004
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 13230
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Ocekivanja 2010-2014

Oèekujem neoèekivano

08-10-2010 at 21:53 | Ukljuèi u odgovor
Dea
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 26-12-2005
Lokacija: IRI
Odgovori: 4162
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Ocekivanja 2010-2014

citat:
blackout wrote:
Sve ce biti isto.
Jedini spas za drzavu je u izmjeni ustava.


Plus izmjena izbornog zakona.

Ovi se ne formiraju radi nas nego radi sebe.
Zato od njih ocekujem da se formiraju, ako se ukinu kantoni ili propadne drzava da se rasformiraju, a ako ostane kako jest, da zavrse mandat i da ih druga vlada zamjeni
10-10-2010 at 07:33 | Ukljuèi u odgovor
Ego
Nivo: Forumski vuk
Celav, neodoljiv, (ne)osvojiv.

Registriran(a): 23-05-2008
Lokacija: Tuzla downtown
Odgovori: 756
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Ocekivanja 2010-2014

1.Ocekujem da nas ovi nasi politicari manje pljackaju.

2.Zelim da se cccetnici i ustasse nikad visse ne dogovore na sstetu Bosne.

3.Occekujem da se IZ konaccno odredi spram vehabizma.

4.A sad lokalno...da se Kreka i Miladije konaccno stave na noge, da budu TZ, a ne "Grozni".
I naravno, svim dobrim Bosancima i Hercegovcima, puno zdravlja i bericeta.  


Ego: "Ni bunar zelja ne funkcionise bez love."
10-10-2010 at 15:00 | Ukljuèi u odgovor
Dea
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 26-12-2005
Lokacija: IRI
Odgovori: 4162
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Ocekivanja 2010-2014

citat:
Ego wrote:
1.Ocekujem da nas ovi nasi politicari manje pljackaju.

2.Zelim da se cccetnici i ustasse nikad visse ne dogovore na sstetu Bosne.

3.Occekujem da se IZ konaccno odredi spram vehabizma.

4.A sad lokalno...da se Kreka i Miladije konaccno stave na noge, da budu TZ, a ne "Grozni".
I naravno, svim dobrim Bosancima i Hercegovcima, puno zdravlja i bericeta.



Bas lijepa konstitutirajuca cestitka, a jel' ti ovo za Vladu TK
10-10-2010 at 22:15 | Ukljuèi u odgovor
Dilber
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 11-08-2010
Lokacija: u kamionu
Odgovori: 4206
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Ocekivanja 2010-2014

Akobogda kucu napravit i useliti se u svome rodnom selu

01-11-2010 at 22:06 | Ukljuèi u odgovor
mosnik
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 07-01-2008
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 2074
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Ocekivanja 2010-2014

Nesumnjivo, bice bolje  


Kume i ti ces to da radis, samo sutra.
01-11-2010 at 23:06 | Ukljuèi u odgovor
Trenutno aktivni korisnici
Aktivni gosti: 48
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: *touch*, Aci, andjapuppy, bosanka_no1, clippoutline, iskreni tuzlak, Oblakovich, sabko, ziga_zage
FORUM : Politika : Ocekivanja 2010-2014 New Topic Post Reply



Niste logirani? Nadimak / Username: Password: Sakrij mi ime
Zaboravili ste password?




Pregled tema u posljednjih 24 sata
Pregled poruka u posljednjih 24 sata
(dva dana, sedam, 30 dana)

Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata

Skokni do foruma:

Kontaktiraj nas | tuzlarije.net

Powered by: STRING FORUM Version 1.0
Copyright 2001 STRING
Osmrtnicama ba smrtovnice