Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima
|
hanumicag Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 30-10-2012 Odgovori: 296 IP: Maskiran
|
Percepcija muslimana kao ½terorista½
Nesretni 11. septembar 2002. g. za muslimanime je znaèio prekretnicu iz koliko-toliko prihvaæenog života u period višegodišnje odbrane religije i percepcije kojom ih se nastoji predstaviti kao teroriste.
Muslimani nisu nasilnici, a islam je mirna religija. U islamu nije dozvoljeno ubistvo nedužnog insana, niti borba da nije odbrana života, napadnute vjere, imovine, porodice i èasti. Islam ne dopušta ubistvo bilo koje vrste radi provoðenja politièkih ciljeva (što se popularno zove teror), bez obzira da li su potencijalne žrtve pojedinci, grupe, ustanove ili imovina. Isto tako kod odbrane tj. džihada, postoje vrlo striktna pravila da bi se isti mogao svrstati u džihad i da bi se pojedinci mogli u njega ukljuèiti (npr. mora ga proglasiti legitimni voða, pravila voðenja odbrane od agresora su eksplicitna, kao i pravila rata, itd.).
Svi koji misle drugaèije trebaju preispitati svoj stav i shvatiti da žive u iluzijama o vjeri ili da imaju predrasude prema muslimanima i islamu (predrasude drugim rijeèima znaèe zatvorenost razuma i glupoæu, te je dobro prepoznati ih kod sebe -ukoliko postoje- i pokušati ih razriješiti).
citat: Percepcija muslimana kao terorista nakon napada 11. septembra 2001. godine (I dio)
11. septembar 2001. godine, dan koji je doprinio jednom globalizirajuæem pogledu na islam i njegove sljedbenike, predstavlja novu amerièku percepciju islamskog svijeta. U ratu Sovjeta protiv Afganistanaca krajem 70-ih, Amerika je podržala Afganistance, ne naslutivši da æe upravo Afganistanci u 21. vijeku predstavljati prijetnju, prije svega amerièkoj bezbjednosti, pa tek onda i ostatku svijeta. Napad na WTC (World Trade Center) koji se tog septembra desio mediji su „prišili“ islamu. Kada kršæanin napadne nekoga, mediji kažu „napad. “ Kada jevrej napadne nekoga, i to mediji okarakterišu kao „napad. “ Meðutim, kada „musliman“[1] napadne nekoga, mediji to odmah okarekterišu kao „TERORISTIÈKI napad.“ Zašto, kad je islam rijeè koja je nastala od arapske rijeèi selam koja znaèi mir!? Gdje je tu logika?
...
Svaki poznavalac islama i Kur'ana, kao Božje objave, zna da muslimane i teror nije moguæe dovesti u istu ravan, jer islam ne dopušta nikakav vid nasilja, a kamoli terorizam. Terorizam je eskalirao poslijednjih godina, i sve više nauènika i struènjaka u toj oblasti nastoje dati definiciju terorizma. Definisati pojam terorizma je teško, definicije variraju od podruèja do podruèja i od historijskih èinjenica. Definisanje terorizma bi znaèilo etiketiranje, jer reæi za nekoga da je „terorist“ je opis koji skoro nikada nije prihvatio niti jedan pojedinac i niti jedna grupa. Oksfordski rijeènik navodi da je terorizam: „The unofficial or unauthorized use of violence and intimidation in the pursuit of political aims.“ (Oksfordski rijeènik – Internet)[2] ( „Korišæenje sile radi postizanja politièkih ciljeva ili primoravanja vlade da nešto uèini.“ )
2.1. Džihad
Tretman džihada kao svetog rata u islamu, je takoðer proizvod medija. Shodno islamskom nauèavanju, nije sveto zapoèeti rat, ali je dozvoljeno braniti se u sluèaju da nas neko napadne. Termin sveti rat je korišten od strane kršæana za vrijeme krstaških ratova. Džihad, u islamu, nije osvajaèki rat sa vjerskim predznakom, veæ borba sa samim sobom, sa prohtjevima liènim. „On je prije svega obaveza muslimana da nastoji slijediti Božiji put, džihad fi sabulillah. Po jednoj tradiciji Poslanik je nazvao borbu svakog pojedinca sa samim sobom kako se ne bi udaljio s tog puta velikim svetim ratom, al-džihad al-akbar, dok je vojna ili politièka borba za zaštitu islamskih podruèja (dar al-islam) oznaèena kao mali sveti rat al-džihad al asgar.“ (Karlsson 2005:265)
U islamskom nauèavanju postoji èetiri razlièita naèina voðenja svetog rata: srcem, jezikom, rukom i tek onda maèem. Voðenje rata srcem podrazumijeva unutarnju duhovnu i moralnu borbu koju èovjek vodi sam sa sobom, jer kažu da je najteže bitke èovjek vodi sam sa sobom. Rat jezikom predstavlja širenje vjere i pozivanje u vjeru, ali svakako podrazumijeva i to da jedan musliman bude primjer drugima svojim naèinom života. Voðenje rata rukom podrazumijeva jaèanje islamske zajednice, odnosno svako dobro djelo koje èovjek uradi. Sveti rat sa maèem u ruci je protiv neprijatelja islama, shodno šerijatskom pravu koje jasno definiše okolnosti pod kojima je muslimanima dozvoljeno da ratuju, a i kada zarate imaju taèno odreðena pravila koja moraju da poštuju (o zabrani napadanja; zabrani ubijanja djece, žena, staraca i sl.).
Kur’an kaže: „I borite se na Allahovom putu protiv onih koji se bore protiv vas, ali vi ne otpoèinjite borbu – Allah, doista, ne voli one koji zapodijevaju kavgu.“ (El Bekare – 2: 190) Iz navedenog ajeta jasno vidimo da muslimani ne zapoèinju borbu. Rat u islamu je dozvoljen samo u sluèaju odbrane od neprijatelja, odnosno onda kada nas neprijatelj napadne. Džihad je i kada student nastoji da završi svoje školovanje, kada radnik odluèi da dobro radi svoj posao bez ikakvih prijevara. Mnoštvo je primjera džihada, koji najprije oèituje borbu èovjeka sa samim sobom. Džihad u islamu znaèi napor, odnosno nastojanje da se borimo i istrajemo na plemenitom putu. Ni jedna religija, a pogotovo islam ne propagira terorizam, jer koji bi èovjek koji sebe smatra vjernikom pristao na zloèinaèki èin terorizma?!
http://bosnia.alrasub.com/percepcija-muslimana-kao-terorista-nakon-napada-11-septembra-2001-godine-i-dio
|
13-11-2014 at 13:49 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
hanumicag Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 30-10-2012 Odgovori: 296 IP: Maskiran
|
Re: Percepcija muslimana kao ½terorista½
Da se oni hoæe pozabaviti oko svojih država, bilo bi svima od koristi.
Primjer naših "kampova":
citat: Smajil Haliloviæ iz Sapne završio elektrotehnièki fakultet sa 55 desetki
– Kada sam upisao prve desetke u indeks, shvatio sam da je to moguæe i da æu se potruditi da do kraja ne upisujem niže ocjene – rekao nam je je Smajil, koji nije mogao izdvojiti najteži predmet. Do sada je ovaj 23-godišnjak, rodom iz Sapne, posredstvom profesora veæ imao dvije ponude za posao, koje, zbog drugih planova, nije mogao prihvatiti.
– Planiram nastaviti studij na drugom ciklusu u inozemstvu, preciznije reèeno u zemljama njemaèkog govornog podruèja. Veæ duže vrijeme uèim njemaèki jezik i trenutno pokušavam dobiti stipendiju za nastavak studiranja, pojasnio nam je dobitnik Zlatne plakete, za kojeg ovo priznanje predstavlja svijetlu taèku u biografiji i karijeri, kao i podstrek za nastavak rada.
http://bhplus.ba/smajil-halilovic-iz-sapne-zavrsio-elektrotehnicki-fakultet-sa-55-desetki/
|
17-12-2015 at 19:52 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Trenutno aktivni korisnici |
Aktivni gosti: 48
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: Adelin, ajsha, ameee, borac 92-96, KING_K6, mario, PANTER-3, saljefura, Sasa1980, sascha2012, TzAmelllll, von Karkin, willeke
|
FORUM : Religija i filozofija : Percepcija muslimana kao ½terorista½ |
|
Pregled tema u posljednjih 24 sata Pregled poruka u posljednjih 24 sata (dva dana, sedam, 30 dana) Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata
|