U okviru kadrovskih pitanja Vlada je 30.12.2019. dala saglasnosti za imenovanje direktora JP "Meðunarodni aerodrom Tuzla" d.o.o., izvršnog direktora za saobraæaj i tehniku JP "Meðunarodni aerodrom Tuzla" d.o.o, izvršnog direktora za marketing i razvoj JP "Meðunarodni aerodrom Tuzla" d.o.o i izvršnog direktora za finansijsko – komercijalne poslove JP "Meðunarodni aerodrom Tuzla" d.o.o.
Zanimljivo, jos niko nije saopstio ni objavio ko su ti direktori.
Ako ste pomislili da je novi stari direktor Rifet Karasalihoviæ, pogriješili ste, novi direktor Aerodroma Tuzla je još stariji. Rijeè je o Esedu Mujaèiæu koji je bio direktor prije Karasalihoviæa. Zamjena Eseda Rifetom bila je prilièno buèna, zamjena Rifeta Esedom bila je tiha, možda i previše.
Rifeta je postavila plenumska Vlada "revolucionarne" 2014. godine. Esed je tada presavio tabak, podnio tužbu sudu zbog nezakonite smjene, i dobio, èak tri presude. Prva je bila veæ nakon nekoliko dana, vraæanje na poziciju direktora kao privremena mjera osiguranja donesena od Opæinskog suda Tuzla, zatim rješenje i zakljuèak o izvršenju donešen od Opæinskog suda u Živinicama, po kojima je trebalo smijenjenog direktora Mujaèiæa odmah vratiti na poziciju sa koje je nezakonito smijenjen i to pod prijetnjom prinudnog izvršenja.
Bivši (Karasalihoviæ) i sadašnji direktor (Mujaèiæ)
Presude, naravno, nisu izvršene pa je Esedov predmet stigao i do Kantonalnog suda koji je u oktobru 2017. godine donio pravosnažnu i izvršnu sudsku presudu kojom se poništava odluka Nadzornog odbora JP "Meðunarodni aerodrom Tuzla" d.o.o. od 23.07.2014. godine o smjeni direktora Aerodroma gosp. Mujaèiæ Eseda te da isti mora biti vraæen na mjesto direktora u roku od petnaest dana od dana preuzimanja presude.
Esed Mujaèiæ
Prošla je cijela 2018-ta, onda i 2019-ta da bi 2 dana do konca godine bila objavljena štura informacija u kojoj se kaže da je u okviru kadrovskih pitanja Vlada TK 30.12.2019. dala saglasnosti za imenovanje direktora JP "Meðunarodni aerodrom Tuzla" d.o.o., izvršnog direktora za saobraæaj i tehniku JP "Meðunarodni aerodrom Tuzla" d.o.o, izvršnog direktora za marketing i razvoj JP "Meðunarodni aerodrom Tuzla" d.o.o i izvršnog direktora za finansijsko – komercijalne poslove JP "Meðunarodni aerodrom Tuzla" d.o.o.
Imena nisu spomenuta i sve do juèer nije nigdje zvanièno objavljeno ko je taj novoimenovani direktor Aerodroma Tuzla. Uèinila je to Kantonalna TV u prilogu pod naslovom "Najavljena nova infrastrukturna i kapitalna ulaganja u Meðunarodni aerodrom Tuzla".
Uz pretpostavku da ste pogledali prilog nema potrebe da ponavljamo šta je u njemu reèeno ali smetaju nepotrebne nepreciznosti. Na primjer, nije taèno da se sa Aerodroma Tuzla može letjeti na šesnaest destinacija u sedam evropskih zemalja. Trenutno ih je dvanaest u pet država, a od aprila æe ih biti 15 u šest država.
Prièu kako æe vrlo brzo biti riješeni imovinsko pravni odnosi pa æe prilazna svjetla biti produžena sa 700 na 900 metara, pet godina je prièao i Mujaèiæev prethodnik Karasalihoviæ pa je to bolje i ne spominjati.
Najvažnija je prièa o produženju ugovora sa Wizz Airom koji istièe u junu. Sluèajnost je bila da je Mujaèiæ bio direktor i 2014. godine kada su pregovori sa Wizz Airom umalo propali jer je tadašnja Vlada TK od Wizz Aira tražila da plaæa puno skuplju naknadu po odlazeæem putniku.
Bitno je da pregovori oko novog ugovora budu okonèani nastavkom letova Wizz Airovih aviona, a što se Mujaèiæa tièe veæ smo mu jednom poželjeli sreæu 2013. godine, istina, ne zbog njega veæ zbog Aerodroma jer je baš tad Wizz Air poèeo da leti sa našeg Aerodroma.
Na prvi pogled bi se moglo reæi da naša tadašnja želja nije pomogla Mujaèiæu jer je smijenjen 2014. godine ali to je samo na prvi pogled. Presuda o nezakonitoj smjeni podrazumijeva i obešteæenje za neisplaæene plate pa æe to biti znaèajan iznos za godine koje nije radio.
Inaèe, neki mediji uz Mujaèiæevo ime su pisali "perspektivni kadar Stranke za BiH" aludirajuæi na èinjenicu da je na direktorsko mjesto došao kao penzioner. U to vrijeme Mujaèiæ je dao izjavu koja odslikava svu bijedu stranaèkog kadriranja rekavši "Stranka jeste dobila taj mandat, tu poziciju. Procijenili da ja kao diplomirani inženjer saobraæaja mogu najviše odgovoriti toj poziciji. Nisam ja jedini penzioner koji je umirovio svoju penziju i poèeo nešto raditi".
Gotovo da se mogu zamisliti stranaèki kadrovici kako za kafanskim, ili nekim drugim stolom, kontaju: "Dobili smo i onaj Aerodrom. Imamo li koga tamo za direktora? Mogli bi onog Mujaèiæa, inženjer je saobraæaja, istina željeznièkog ali saobraæaj je saobraæaj."