Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima.


FORUM : Tuzlarije : Tuzlanski aerodrom
Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... Last Page >>
New Topic Post Reply
Pošiljalac Poruka
TORQUE
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 17-12-2004
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 1449
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Tuzlanski aerodrom

citat:
THALES wrote:
Ali za buducnost naseg aerodroma je indikativno da kompanije nisu prihvatile ni mostar ni banjaluku kao alternacije, izabrale su tuzlu uprkos tome sto tuzla nema civilne sluzbe jer je u stvarnosti vojni aerodrom ( problem je bio u tome sto NATO ne garantuje search and rescue, firefighting, i ostale sigurnosne usluge za civilne kompanije, pa onda tim kompanijama ne vazi osiguranje u slucaju pada aviona ).

UUUUUUUUUUUU prava FUUUUUUlllaaaa siiiiirrrrr!!!!! Al, prava Do sad sam ti se divio na informacijama Za bezbjednost aerodroma garantira USAF i tu nema dvojbe koji je avion u pitanju!!! Osim toga sve posade moraju potpisati "Letter of laibility" tako da na neki nacin svi doleæu vamo na svoju odgovornosti ali aerodrom je kategorije 7 za sve pa i za civilne letove!
02-06-2006 at 17:43 | Ukljuèi u odgovor
THALES
Nivo: Forumski vuk

Registriran(a): 02-06-2006
Lokacija: Tuzla - Zapad
Odgovori: 490
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Re: Tuzlanski aerodrom

citat:
TORQUE wrote:
citat:
THALES wrote:
Ali za buducnost naseg aerodroma je indikativno da kompanije nisu prihvatile ni mostar ni banjaluku kao alternacije, izabrale su tuzlu uprkos tome sto tuzla nema civilne sluzbe jer je u stvarnosti vojni aerodrom ( problem je bio u tome sto NATO ne garantuje search and rescue, firefighting, i ostale sigurnosne usluge za civilne kompanije, pa onda tim kompanijama ne vazi osiguranje u slucaju pada aviona ).

UUUUUUUUUUUU prava FUUUUUUlllaaaa siiiiirrrrr!!!!! Al, prava Do sad sam ti se divio na informacijama Za bezbjednost aerodroma garantira USAF i tu nema dvojbe koji je avion u pitanju!!! Osim toga sve posade moraju potpisati "Letter of laibility" tako da na neki nacin svi doleæu vamo na svoju odgovornosti ali aerodrom je kategorije 7 za sve pa i za civilne letove!


Nije u pitanju sigurnost aerodroma(za koju stvarno garantira usaf) nego procedure avio kompanija koje recimo za austrian traze kategoriju 7 koju im u septembru prosle godine nije mogla garantovati kontrola letenja na dubravama. Letter of liability neke kompanije ne mogu prihvatiti jer se odricu osiguranja, ali rjesenje je pronadjeno u pregovorima sa BHDCA, koja je preko RCC ( rescue coordination center ) u banjaluci preuzela prosle godine odgovornost za search and rescue na teritoriji FIR sarajevo. Potpisani su i Letter of agreement izmedju raznih faktora u bih, pa se uspjelo organizirati preusmjerenje saobracaja u tuzlu. Eagle base radi proceduralnu kontrolu u tuzlanskom terminalu i postoje ogranicenja kontrole letenja u realnom vremenu koliko letjelica se moze prihvatiti u odredjenom vremenu itd. sve to je dovelo do toga da kontrola letenja PISMENO obavijesti BHDCA da ne mogu GARANTOVATI avio kompanijama kategoriju aerodroma i izmedju ostalog zbog prioriteta vojnih letova u bazi orao. Inace kontrola letenja se ne vrsi samo u kontrolnoj zoni aerodroma nego i u tuzlanskom terminalu koji je bogami povelik a nato (USAF) nema mandat da radi SAR za civilne kompanije (nije ga imao do skora al se preko letter of agreement-a sa RCC banjaluka na nas poziv od ove godine moze ukljuciti u SAR. vise informacija imas na stranici BHDCA pod dokumenti - pravilnici) J... ga avijacija je skup sport nece ljudi da se kockaju

[Edited by THALES on 02-06-2006 at 18:21 GMT] 


You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...

Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
02-06-2006 at 17:58 | Ukljuèi u odgovor
THALES
Nivo: Forumski vuk

Registriran(a): 02-06-2006
Lokacija: Tuzla - Zapad
Odgovori: 490
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Tuzlanski aerodrom

iako je malo vezano za ovu temu zainteresovani mogu pogledati oficijelnu stranicu Direkcije za civilnu avijaciju Bosne i Hercegovine

www.bhdca.gov.ba

zatim stranicu Udruzenja kontrolora letenja u BiH
www.uklbih.ba
na ovoj drugoj imate kamaru linkova veoma korisnih ako letite cesto za sarajevo ili vas interesuje civilna avijacija kod nas i u svijetu
 


You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...

Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
02-06-2006 at 18:12 | Ukljuèi u odgovor
TORQUE
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 17-12-2004
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 1449
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Tuzlanski aerodrom

OK stari, vidim da znaš znanje i mislim i da znam ko si, no što je sigurno u vezi CAOC5 dokumenta on je još na snazi i tu nema razlike izmedju Sarajeva i Tuzle i ako neke kompanije zbog tog AnnexaB ili C ne žele letjeti u BIH to onda podrazumjeva i Sarajevo takoðer.
A što se famoznih limita Tuzlanskog aerodroma tièe, koliko je meni poznato jedini avion koji ne moze sletjeti u Tuzlu je AN225 http://www.airliners.net/open.file/779537/M) a ta mrcina sumnjam da može i u Sarajevo... ostalo sve sleæe i lièno sam radio na nekim od najveæih aviona današnjice...

02-06-2006 at 19:36 | Ukljuèi u odgovor
Bosnjo
Nivo: Forumski doajen
Seljacina

Registriran(a): 26-03-2004
Lokacija: G. Dubrave
Odgovori: 17480
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Tuzlanski aerodrom

Imam i ja sliku u C-5... 


Pravim musku djecu, 200 maraka komad. Ako bude zensko, vracam pare...
02-06-2006 at 19:37 | Ukljuèi u odgovor
TORQUE
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 17-12-2004
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 1449
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Tuzlanski aerodrom

citat:
Bosnjo wrote:
Imam i ja sliku u C-5...

Bilo je i veæih... ...malo veæih...
02-06-2006 at 19:40 | Ukljuèi u odgovor
Bosnjo
Nivo: Forumski doajen
Seljacina

Registriran(a): 26-03-2004
Lokacija: G. Dubrave
Odgovori: 17480
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Re: Tuzlanski aerodrom

citat:
TORQUE wrote:
citat:
Bosnjo wrote:
Imam i ja sliku u C-5...

Bilo je i veæih... ...malo veæih...


Znam...Rus...

Zaboravi napisati i oznaku: An124...

[Edited by Bosnjo on 02-06-2006 at 20:42 GMT] 


Pravim musku djecu, 200 maraka komad. Ako bude zensko, vracam pare...
02-06-2006 at 19:40 | Ukljuèi u odgovor
THALES
Nivo: Forumski vuk

Registriran(a): 02-06-2006
Lokacija: Tuzla - Zapad
Odgovori: 490
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Tuzlanski aerodrom

torque
upravo radi tog An225 ( popularni Mrya )kojeg jos samo ukrajinci imaju dva komada i mozda airbusa 380, tuzla ima prednosti koje sarajevo nema ( jedina dva aviona koja trenutno ne mogu sletjeti na dubrave, dok sarajevo ima poduzu listu aviona koji bi ogulili ono malo asfalta i anti-skid presvlake ). U potpunosti se slazem sa tobom oko pogodnosti TZ A/D, i zato sam i pokrenuo ovu temu da malo afirmisemo dubrave kao buducu "zracnu luku" vodilju u regionu. Sarajevo je krenulo sa slabim saobracajem, ali posto su glavni grad normalno je da su bili forsirani. CAOC5 kaze da su slotovi za slijetanje u sarajevo svakih 15 minuta, ali koliko se on postuje, vidi se u cinjenici da u sarajevu imamo u habu slijetanje svakih 5 minuta, koliko radar mora da napravi separaciju, a svako vece imamo 7 aviona u sat vremena pred zatvaranje,pravi vozic koji kolege na radaru moraju da rjesavaju. Slotovi za tuzlu su svakih 20 min. sarajevo je dosta nepovoljnije zbog visokog terena u svim sektorima ali imaju radar koji olaksava kontrolorima posao. Jedino ogranicenje u tuzli je proceduralna kontrola koja vrlo grubo receno kaze da u proceduri prilaza u jednom momentu smije biti samo jedan avion a ostali u holdingu ( praksa kolega iz mostara ). To ce biti rijeseno za par godina kad se nabave radari za koje je sad raspisan tender, a to ce ici paralelno i sa uspostavom oblasne kontrole u BiH.
Ja radim kao toranjski kontrolor u sarajevu, s tim da jedva cekam da se na dubravama uspostavi nasa kontrola letenja. Ako pogledas CAOC5 paragraf 5.7.4.3. vidices samo tri slota za generalnu i komercijalnu avijaciju, po sat ujutro popodne i navece. Nema sanse da nam dodje AUA ili DLH, kad se nama cefne. Sve ce se to morati mijenjati akobogda u nasu korist. Zamisli slot od 20 min za jednu operaciju, a tri sata dnevno za koristenje piste. znaci mogli bi imati maks. 9 operacija dnevno. Malo brate. Kad je jaka smjena ja u sarajevu na frekvenciji imam i 15-20 operacija IFR, da ne racunam EUFOR helikoptere koji lete VFR. Super si me podsjetio, izasao je novi CAOC5 vez.4-19_01APR06 koji nisam stigao da procitam, ima nekih izmjena. Inace i ovako je popustila kontrola, PPR se ne trazi 72 sata unaprijed vec se nazove telefon BHDCA i dobije se odobrenje, a sarajevski operativni centar prihvata sve sto dodje samo da se uzmu pare.

usput kakva je pista na dubravama, betonska ili asfaltna? u AIC-u koji je sad stupio na snagu nisam vidio podatke za dubrave, a mrzilo me da trazim po jeppesenu

P.S. ono za naziv feniksa mi se omaklo na caps lock nisam ni vidio da pise capital letters


[Edited by THALES on 03-06-2006 at 00:24 GMT] 


You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...

Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
03-06-2006 at 00:03 | Ukljuèi u odgovor
medic
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 15-09-2002
Odgovori: 3999
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Tuzlanski aerodrom

A sta je CRP-om po EU protokolu iz 2001.?
 


03-06-2006 at 01:06 | Ukljuèi u odgovor
zlaja
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 05-04-2004
Odgovori: 4882
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Tuzlanski aerodrom

Realno sagledavsi ja bih bio presretan kad bi TZL dobila barem jednu kvalitetnu konekciju u dogledno vrijeme. Do sada sam ceko vec 3-4 godine pa ni te dvije nije problem ako ce biti "kako Bog zapovijeda".

Jos jedno pitanje......BH Airlines imaju za sada dva aircrafta nazvana Sarajevo i Mostar. Kako sam upucen oni se bave mislju da nabave jos jedan A319. Da li ce ga nazvati po Tuzli ili Banjoj Luci??

03-06-2006 at 09:18 | Ukljuèi u odgovor
Trenutno aktivni korisnici
Aktivni gosti: 16
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: admin, Daks, Little One, mace, Morton1905, Prosvjetar, sana
FORUM : Tuzlarije : Tuzlanski aerodrom New Topic Post Reply

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... Last Page >>


Niste logirani? Nadimak / Username: Password: Sakrij mi ime
Zaboravili ste password?




Pregled tema u posljednjih 24 sata
Pregled poruka u posljednjih 24 sata
(dva dana, sedam, 30 dana)

Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata

Skokni do foruma:

Kontaktiraj nas | tuzlarije.net

Powered by: STRING FORUM Version 1.0
Copyright 2001 STRING
Osmrtnicama ba smrtovnice