Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima.
|
THALES Nivo: Forumski vuk
Registriran(a): 02-06-2006 Lokacija: Tuzla - Zapad Odgovori: 490 IP: Maskiran
|
Re: Re: Re: Tuzlanski aerodrom
citat: TORQUE wrote:
citat: THALES wrote:
Ali za buducnost naseg aerodroma je indikativno da kompanije nisu prihvatile ni mostar ni banjaluku kao alternacije, izabrale su tuzlu uprkos tome sto tuzla nema civilne sluzbe jer je u stvarnosti vojni aerodrom ( problem je bio u tome sto NATO ne garantuje search and rescue, firefighting, i ostale sigurnosne usluge za civilne kompanije, pa onda tim kompanijama ne vazi osiguranje u slucaju pada aviona ).
UUUUUUUUUUUU prava FUUUUUUlllaaaa siiiiirrrrr!!!!! Al, prava Do sad sam ti se divio na informacijama Za bezbjednost aerodroma garantira USAF i tu nema dvojbe koji je avion u pitanju!!! Osim toga sve posade moraju potpisati "Letter of laibility" tako da na neki nacin svi doleæu vamo na svoju odgovornosti ali aerodrom je kategorije 7 za sve pa i za civilne letove!
Nije u pitanju sigurnost aerodroma(za koju stvarno garantira usaf) nego procedure avio kompanija koje recimo za austrian traze kategoriju 7 koju im u septembru prosle godine nije mogla garantovati kontrola letenja na dubravama. Letter of liability neke kompanije ne mogu prihvatiti jer se odricu osiguranja, ali rjesenje je pronadjeno u pregovorima sa BHDCA, koja je preko RCC ( rescue coordination center ) u banjaluci preuzela prosle godine odgovornost za search and rescue na teritoriji FIR sarajevo. Potpisani su i Letter of agreement izmedju raznih faktora u bih, pa se uspjelo organizirati preusmjerenje saobracaja u tuzlu. Eagle base radi proceduralnu kontrolu u tuzlanskom terminalu i postoje ogranicenja kontrole letenja u realnom vremenu koliko letjelica se moze prihvatiti u odredjenom vremenu itd. sve to je dovelo do toga da kontrola letenja PISMENO obavijesti BHDCA da ne mogu GARANTOVATI avio kompanijama kategoriju aerodroma i izmedju ostalog zbog prioriteta vojnih letova u bazi orao. Inace kontrola letenja se ne vrsi samo u kontrolnoj zoni aerodroma nego i u tuzlanskom terminalu koji je bogami povelik a nato (USAF) nema mandat da radi SAR za civilne kompanije (nije ga imao do skora al se preko letter of agreement-a sa RCC banjaluka na nas poziv od ove godine moze ukljuciti u SAR. vise informacija imas na stranici BHDCA pod dokumenti - pravilnici) J... ga avijacija je skup sport nece ljudi da se kockaju
[Edited by THALES on 02-06-2006 at 18:21 GMT] You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...
Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
|
02-06-2006 at 17:58 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
THALES Nivo: Forumski vuk
Registriran(a): 02-06-2006 Lokacija: Tuzla - Zapad Odgovori: 490 IP: Maskiran
|
Re: Tuzlanski aerodrom
torque
upravo radi tog An225 ( popularni Mrya )kojeg jos samo ukrajinci imaju dva komada i mozda airbusa 380, tuzla ima prednosti koje sarajevo nema ( jedina dva aviona koja trenutno ne mogu sletjeti na dubrave, dok sarajevo ima poduzu listu aviona koji bi ogulili ono malo asfalta i anti-skid presvlake ). U potpunosti se slazem sa tobom oko pogodnosti TZ A/D, i zato sam i pokrenuo ovu temu da malo afirmisemo dubrave kao buducu "zracnu luku" vodilju u regionu. Sarajevo je krenulo sa slabim saobracajem, ali posto su glavni grad normalno je da su bili forsirani. CAOC5 kaze da su slotovi za slijetanje u sarajevo svakih 15 minuta, ali koliko se on postuje, vidi se u cinjenici da u sarajevu imamo u habu slijetanje svakih 5 minuta, koliko radar mora da napravi separaciju, a svako vece imamo 7 aviona u sat vremena pred zatvaranje,pravi vozic koji kolege na radaru moraju da rjesavaju. Slotovi za tuzlu su svakih 20 min. sarajevo je dosta nepovoljnije zbog visokog terena u svim sektorima ali imaju radar koji olaksava kontrolorima posao. Jedino ogranicenje u tuzli je proceduralna kontrola koja vrlo grubo receno kaze da u proceduri prilaza u jednom momentu smije biti samo jedan avion a ostali u holdingu ( praksa kolega iz mostara ). To ce biti rijeseno za par godina kad se nabave radari za koje je sad raspisan tender, a to ce ici paralelno i sa uspostavom oblasne kontrole u BiH.
Ja radim kao toranjski kontrolor u sarajevu, s tim da jedva cekam da se na dubravama uspostavi nasa kontrola letenja. Ako pogledas CAOC5 paragraf 5.7.4.3. vidices samo tri slota za generalnu i komercijalnu avijaciju, po sat ujutro popodne i navece. Nema sanse da nam dodje AUA ili DLH, kad se nama cefne. Sve ce se to morati mijenjati akobogda u nasu korist. Zamisli slot od 20 min za jednu operaciju, a tri sata dnevno za koristenje piste. znaci mogli bi imati maks. 9 operacija dnevno. Malo brate. Kad je jaka smjena ja u sarajevu na frekvenciji imam i 15-20 operacija IFR, da ne racunam EUFOR helikoptere koji lete VFR. Super si me podsjetio, izasao je novi CAOC5 vez.4-19_01APR06 koji nisam stigao da procitam, ima nekih izmjena. Inace i ovako je popustila kontrola, PPR se ne trazi 72 sata unaprijed vec se nazove telefon BHDCA i dobije se odobrenje, a sarajevski operativni centar prihvata sve sto dodje samo da se uzmu pare.
usput kakva je pista na dubravama, betonska ili asfaltna? u AIC-u koji je sad stupio na snagu nisam vidio podatke za dubrave, a mrzilo me da trazim po jeppesenu
P.S. ono za naziv feniksa mi se omaklo na caps lock nisam ni vidio da pise capital letters
[Edited by THALES on 03-06-2006 at 00:24 GMT] You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...
Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
|
03-06-2006 at 00:03 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Trenutno aktivni korisnici |
Aktivni gosti: 8
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: Che.Guevara, desertrose, ekonomstica, fazanfazan, kalesija taxi 15-25, nike007, nobody, onakva, PADOBRANACC, Parad0x, Posmatrac 5
|
FORUM : Tuzlarije : Tuzlanski aerodrom |
 |
Pregled tema u posljednjih 24 sata Pregled poruka u posljednjih 24 sata (dva dana, sedam, 30 dana) Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata
|