Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima


FORUM : Religija i filozofija : Mjesto za religijske rasprave
Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... Last Page >>
New Topic Post Reply
Pošiljalac Poruka
racionalna manjina
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 02-02-2010
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 11437
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Mjesto za religijske rasprave

citat:
WipeOut wrote:


Hocu da kazem...
ako si za kafu hajde tamo u kahvic
evo ja cu pristaviti
pa da popijemo rahat,a sigurno ce nam se neko i pridruziti


Šta nam fali ovdje, pa nije valjda da ti je vjera prestala biti zanimljiva
28-05-2011 at 11:48 | Ukljuèi u odgovor
racionalna manjina
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 02-02-2010
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 11437
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Mjesto za religijske rasprave

citat:
MelMel wrote:


Raco, ne vidjoh te da i jedan komentar dade o Mladicu. Morebit, jer se i on pod petokrakom skolovao. ;hanka Ali udri po islamu, to je mnogo bitnije nego Mladic. ;hanka

Dao sam jedan komentar, a poslije nisam morao komentarisati jer sam se slagao s tvojim komentarima, pa bi ispalo k'o da prepisujem
28-05-2011 at 15:01 | Ukljuèi u odgovor
bosnjobosnjo
Nivo: Forumas sa iskustvom
100% bosanac
Registriran(a): 30-06-2008
Lokacija: najdraza
Odgovori: 245
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Mjesto za religijske rasprave

Antiislamizam kao fašizam, islamofobija kao reisofobija

Veæ desetak godina reisu-l-ulema dr. Mustafa ef. Ceriæ je liènost o kojoj se najobilnije i najnegativnije piše i govori u dejtonskim medijima. Ne radi se o stvarnoj informativnoj potrebi, veæ o nastojanju da se od reisu-l-uleme, a time i od Islamske zajednice, stvori centar svih problema. Stotine su uvreda, kleveta, bezoènih konstrukcija reèenih na adresu reisu-l-uleme, i bezmalo isto toliko je šutnji bošnjaèkih intelektualaca koji nisu detektirali i osudili ovu islamofobijsku pomamu.

Pokušaj SDP-a da diskriminira djecu koja pohaðaju vjeronauku u Kantonu Sarajevo, potakli su reisu-l-ulemu da najavi moguænost protesta, zbog èega je iz SDP-ovskih politièkih i medijskih jazbina izmišljeno da „reis poziva na rušenje ustavnog poretka", pa se èak i visoki predstavnik Valentin Inzko osmjelio da izmisli kako reisu-l-ulema podriva mir i „govori protivno ljudskom dostojanstvu". Poruka svih ovih napada je da bi reisu-l-ulema trebao zašutjeti za sva vremena, kako bi ugodio „ljudskom dostojanstvu", lažnom miru i toleranciji, a zapravo društvenom poretku u kojem bi Bošnjaci živjeli kao drugorazredni graðani. Jer narod koji pristane da mu se odrekne pravo na njegovu vjeru, pristao je na svoj nestanak, buduæi da je vjera fundament svake nacionalne kulture, ali i kompas svake sadašnjosti.

Ako bi Bošnjaci prihvatili podvalu o „sekularnom društvu" (Sekularna je država, jer njome ne upravljaju vjerske zajednice, a ne društvo koje poštuje slobodu vjerskih zajednica i vjersku okosnicu kulturne baštine!), to bi znaèilo da pristaju živjeti kao ateisti, èime bi prestali postojati kao Bošnjaci. Napose, može li se srpstvo i hrvatstvo vidjeti izvan pravoslavlja i katolièanstva?! Naravno da ne može! Zašto se onda Bošnjacima nameæe ateizacija i demuslimanizacija kao demokratski standard, i zašto se reisu-l-ulema Islamske zajednice progoni i vrijeða na najprizemniji naèin? Zato što je postojanje islama u Bosni i Hercegovini motiv genocida nad Bošnjacima, u svim historijskim etapama, pa i u ovoj dejtonskoj, u kojoj taj genocid ima oblik uništavanja bošnjaèkog identiteta, temeljenog na vjeri u Bošnjaka, i ukièmljenog u Islamskoj zajednici.

U projektu takvog nastavka genocida nad Bošnjacima, Islamska zajednica, ovakva kakva jeste, koju simbolizira uspravnost i slobodoumnost sadašnjeg reisu-l-uleme dr. Mustafe Ceriæa - najveæa je smetnja. Umrtvljivanje Islamske zajednice, njeno udaljavanje od bošnjaèkih problema, tjeranje u intelektualni i patriotski kukavièluk - onako kako to rade neki na Fakultetu islamskih nauka u Sarajevu - krajnji je cilj ovih napada na reisu-l-ulemu Ceriæa.

U ovom tekstu mi neæemo ulaziti u analizu svih tih napada i kleveta na reisu-l-ulemu Ceriæa, kakvim nije izložena ni jedna javna liènost u BiH. Na obraz onih koji finansiraju i kreiraju te medijske i politièke napade na reisu-l-ulemu Ceriæa, a pogotovo na intelektualnu èast onih proraèunatih Bošnjaka koji su se podali zluradosti i povjerovali u te laži i klevete, šaljemo ovaj tekst u kome predstavljamo dr. Mustafu ef. Ceriæa, kao jednog od najuglednijih Bošnjaka u povijesti, koji je odavno nadišao meðunarodne domete bošnjaèkog naroda. Reisu-l-ulema Ceriæ je na najuglednijim svjetskim adresama odavno ispred mnogih vjerskih poglavara koji zastupaju nacije od po 80 miliona ljudi, iz èega proizilazi zakljuèak da su ti dometi iskljuèiva zasluga dr. Mustafe Ceriæa. Pri tome napominjemo da u Bošnjaka postoji kritièna intelektualna masa koju više ništa ne može poremetiti u uvjerenju da je bošnjaèki narod poèašæen liènošæu dr. Mustafe ef. Ceriæa, i da je napad na reisu-l-ulemu napad na bošnjaèki narod.

U nastavku teksta æemo iznijeti biografske podatke o reisu-l-ulemi Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini dr. Mustafi ef. Ceriæu, a to su èinjenice koje govore same za sebe i kojima je suvišan komentar.

Biografija i aktivnosti

Reisu-l-ulema dr. Mustafa ef. Ceriæ je roðen 1952. godine. Završio je Gazi Husrev-begovu medresu. Diplomirao na Univerzitetu al-Azhar u Kairu. Radio je kao imam u Graèanici, a potom u Islamskom kulturnom centru u Èikagu. U Èikagu je završio postdiplomske studije iz islamske teologije na Odsjeku za bliskoistoène jezike i civilizacije, gdje je i doktorirao pred poznatim muslimanskim uèenjakom Fazlur Rahmanom. Uporedo s imamskim poslom predavao je na Amerièkom koledžu u Èikagu.

Nakon petogodišnjeg imamskog rada i studiranja u Èikagu, radio je kao glavni imam u Zagrebaèkoj džamiji. Njegovim dolaskom Islamska zajednica u Zagrebu je osavremenila oblike rada koji su dotad bili nepoznanica za Islamsku zajednicu, posebno u pogledu otvorenosti i komunikativnosti. Pod njegovim voðstvom Islamska zajednica u Zagrebu je organizirala tri znanstvena simpozija. Ovakav vid aktivnosti u kreaciji dr. Ceriæa, Zagrebaèku džamiju svrstava u sam vrh znanstveno-kulturnog života Islamske zajednice u bivšoj Jugoslaviji, a èini je sve prisutnijom i u tokovima razvoja islamske misli u svijetu.

Reisu-l-ulema dr. Mustafa ef. Ceriæ je bio docent na Islamskom teološkom fakultetu u Sarajevu. Od 1991. do 1993. godine bio je profesor na Institutu za islamsku misao i civilizaciju u Kuala Lumpuru, Malezija. Izabran je 1993. godine za naibu reisa, a 1996. godine primio je Menšuru za vršenje dužnosti reisu-l-uleme. Za reisu-l-ulemu Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini izabran je 1998. godine, a ponovo je izabran na ovaj položaj 2005. godine. Bio je predsjednik Udruženja ilmije u Hrvatskoj i Sloveniji, èlan redakcija Islamske misli i Glasnika i suradnik Opæe enciklopedije Leksikografskog zavoda Miroslav Krleža. Objavio je više tekstova u glasilima Islamske zajednice i u drugim struènim èasopisima iz podruèja islamistike, teologije i islamske kulture, objavio je knjigu na engleskom Roots of Synthetic Theology in Islam u Kuala Lumpuru, 2002. godine i knjigu Vjera, narod i domovina. Govori i piše arapski i engleski jezik.



Priznanja

1997. Dobio najviše egipatsko odlikovanje za doprinos u širenju islamske misli.

2003. Dobio UNESCO-vu nagradu za mir Felix Houphouet-Boigny za poseban doprinos meðureligijskom dijalogu, toleranciji i miru u svijetu. Meðu dobitnicima ove Nagrade su velika svjetska imena, od Nelsona Mandele (1991.) do Jasara Arafata (1993.), Džimi Kartera (1994.) do Luiza Lule Da Silvija (2008.).

2004. Dobio Sir Sternbergovju nagradu koju dodjeljuje Meðureligijsko vijeæe kršæana i Jevreja za doprinos meðuvjerskom razumjevanju.

2005. Dobio Plaketu za doprinos i afirmaciju Gazi Husrev-begove medrese.

2007. Nagraðen kraljevskim Ordenom el-Husein prvoga reda Hašemitske Kraljevine Jordan za osobitu predanost u radu, zajedno sa jordanskim, egipatskim i azarbejdžanskim muftijom.

2007. Dobio Nagradu njemaèke Fondacije Teodor Hojs (Theodor-Heuss-Stiftung) za 2007. godinu, zajedno sa gospoðom Ritom Süssmuth, bivšom predsjednicom njemaèkog Parlamenta.

2008. Dobio Nagradu za životno djelo za 2007. godinu Asocijacije muslimanskih društvenih nauènika u Velikoj Britaniji. O znaèaju ove Nagrade za životno djelo AMSS-a u Londonu najbolje svjedoèe imena dosadašnjih dobitnika: Ali Mazrui (2000.), Alija Izetbegoviæ (2001.), Zaki Badawi (2002.), Edward Said (2003.), Martin Lings (2004.), Fuat Sezgin (2005.) i Muhamed Abdul-Halim (2006.).

2008. Dobio prestižnu meðunarodnu Nagradu Eugen Biser, u Minhenu (Njemaèka), zajedno sa Princom Gazijem bin Muhammedom bin Talalom iz Jordana i Šejhom el-Habibom Alijem Zejnulabidinom el-Džifrijem iz Emirata.

2009. Uvršten u knjigu Petsto najuticajnijih muslimana u svijetu. Od tih 500 napravljen je uži izbor od 50 najuticajnijih meðu kojima je i reisu-l-ulema Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini, dr. Mustafa ef. Ceriæ. Da bi se shvatila vrijednost selekcije 50 najuticajnijih muslimana u svijetu dovoljno je spomenuti imena kao što su saudijski kralj Abdulah bin Ali Saud koji je na prvom mjestu, te jordanski kralj Abdulah i marokanski kralj Muhamed VI, zatim državnici kao što su turski premijer Redžep Erdoan, te duhovni autoriteti kao što su ajatullah Ali Hamenei, šejh Jusuf Karadavi, ajatullah Husein Sistani, te egipatski muftija Ali Džuma i mnogi drugi.


Utemeljitelj, suosnivaè i èlan

1997. Osnivaè i punopravni èlan Evropskog vijeæa za fetve na èijem èelu je šejh Karadavi.

1997. Jedan od idejnih kreatora i utemeljitelja Meðureligijskog vijeæa Bosne i Hercegovine.

2000. Izabran za redovnog èlana Fikhske akademije za fetve pri Rabiti (Svjetska muslimanska liga) u Meki.

2001. Jedan od osnivaèa i punopravni èlan Fondacije za mezarje i uprave Memorijalnog centra u Potoèarima.

2001. Jedan od osnivaèa Islamskog evropskog vijeæa sa sjedištem u Parizu.

2004. Postao dopisni èlan Kraljevske akademije Muesset Al Bejt u Ammanu (Jordan).

2004. Postao èlan Svjetskog vijeæa za islamsko misionarsvo (Libija).

2006. Izabran meðu deset èlanova Izvršnog vijeæe Svjetskog foruma uleme.

2006. Na 8. zasjedanju Svjetske konferencije religija za mir u Kjotu (Japan) izabran u najviše tijelo Konferencije - Svjetsko vijeæe religija za mir, kao predstavnik sunnitskog islama.

2007. Jordanski princ Gazi bin Muhammed uruèio mu diplomu redovnog èlana Kraljevske akademije za islamsku misao.

2009. Uèesnik konstituirajuæe sjednice Meðunarodnog vijeæa C-1 for the Common Good (C-1 za zajednièko dobro) u Londonu. Rijeè je o vijeæu za unapreðenje odnosa izmeðu Zapada i muslimanskog svijeta, kao nasljednika Vijeæa C-100, kojeg je ustanovio Svjetski ekonomski forum u Davosu 2001. godine.


Uèešæe na meðunarodnim forumima i inicijative

Reisu-l-ulema dr. Mustafa Ceriæ je uèestvovao na brojnim meðunarodnim konferencijama, sastancima i seminarima i svojim predavanjima i idejama pobuðivao veliku pažnju meðunarodne intelektualne, vjerske i politièke javnosti. Zbog toga je dobijao brojne pozive od relevantnih meðunarodnih organizacija koje imaju globalni karakter i uticaj. Veæem broju tih poziva nije se mogao odazvati.

2001. - 2009. Redovan sudionik na Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu i èlan Grupe 100 za odnose izmeðu islama i Zapada.

2002. Sudionik konferencije Evro-atlantskog partnerskog vijeæa, gdje je održao predavanje o temi: Islam protiv terorizma.

2003. Uèestvovao na OSCE-ovoj konferenciji u Beèu sa predavanjem o temi: Rasizam, ksenofobija i diskriminacija.

2006. U okviru rasprave o temi Jedno more - tri vjere, u Rimu govorio na simpoziju u sklopu internacionalnog skupa Mediteran na pragu novog milenija.

2006. Održao predavanje na susretu Židova i muslimana, koji je pod nazivom Bejahad održan na Hvaru, kada je usvojen i Apel Kulturom do zajedništva.

2006. Na inicijativu Madelin Albright, bivše državne sekretarice Sjedinjenih Amerièkih Država, govorio je na prestižnoj meðunarodnoj konferenciji Brainstorm 2006 u Aspenu (Kolorado, SAD).

2006. Na poziv federalne ministrice unutarnjih poslova Austrije Lize Prokop prisustvovao je meðunarodnoj konferenciji o temi Dijalog kultura i religija, koja je održana u Beèu. U prisustvu velikog broja svjetskih i evropskih struènjaka u oblasti kulture i religije, reisu-l-ulema je govorio na treæoj sesiji o temi: Evropa - društvo zajednièke baštine (Europe - A Community of Common Heritage).

2006. Održao govor na Univerzitetu Viskonsin (Madisonu, SAD) u okviru meðunarodne konferencije o temi: Deset Božijih zapovijedi i njihova aplikacija u judaizmu, kršæansvu i islamu. U Bostonu je 3. aprila 2006., na MIT (Massachusetts Institute of Technology), održao predavanje o temi: Identitet evropskih muslimana.

2006. U Evropskom parlamentu predstavio Deklaraciju evropskih muslimana.

2006. Na meðunarodnoj konferenciji u Kuala Lupuru (Malezija), pod nazivom Dijalozi: Islamski svijet-SAD-Zapad - Ko govori u ime islama? Ko govori u ime Zapada?, obratio se predavanjem na temu Izazovi koji su nametnuti naukom i tehnologijom na relaciji muslimani-Zapad.

2006. Objavljena i na èetiri jezika prevedena (engleski, arapski, njemaèki, francuski) Deklaracija evropskih muslimana, koja je nastala povodom tragiènih dogaðaja od 11. septembra 2001. u Nju Jorku, 11. marta 2004. u Madridu te 7. jula 2005. u Londonu.

2006. Na poziv generalnog direktora ISESCO (Islamska organizacija za odgoj, obrazovanje i kulturu) dr. Abdulaziza Tverdžia, sudjeluje u radu meðunarodne konferencije u Tunisu o temi Civilizacije i kulture: od dijaloga do saveza.

2006. Jedan je od potpisnika pisma 138 muslimanskih èelnika i intelektualaca upuæenog kršæanskim poglavarima, s pozivom na dijalog, a povodom papinog predavanja na Regensburškom univerzitetu.

2007. U Vašingtonu održao predavanje u prestižnom meðunarodnom centru Woodrow Wilson za uèenjake o temi Umijeæe tolerancije.

2007. U prisustvu Šejhu-l-Azhara Muhammeda el-Tantavija i velikog broja uleme iz cijelog svijeta, govorio na èetvrtoj sesiji u okviru Drugog svjetskog susreta svršenika univerziteta Al-Azhar u Kairu o temi Umijeæe tolerancije u islamu.

2007. Govorio na konferenciji Akademska sloboda i sloboda religije - tenzije i kompromisi dvaju koegzistentnih i fundamentalnih prava na Leiden univerzitetu u Holandiji.

2007. U Dohi (Katar) uèestvovao na konferenciji Dohska konferencija za meðuislamski dijalog i govorio na temu Znaèaj zbližavanja mišljenja za jedinstvo muslimana, u prisustvu više od dvije stotine delegata iz muslimanskog svijeta.

2008. Uèestvovao na trodnevnoj konferenciji na Jelskom univerzitetu (SAD) o temi Ljubav prema Bogu i komšiji u rijeèi i djelu - pretpostavke za muslimane i kršæane, koju su inicirali muslimanska ulema i intelektualci a podržali kršæani sa Jelskog univerziteta.

2008. Uèesnik Meðucivilizacijskog dijaloga koji se vodi izmeðu Japana i islamskog svijeta u Rijadu.

2007. Na poziv Liz Mohn, predsjednice Bertelsmann fondacije iz Njemaèke i dr. Volganga Šusela, bivšeg austrijskog kancelara, prisustvovao evropskom susretu Trilogija Salzburga.

2008. U gradu Saporo u Japanu uèestvovao na samitu vjerskih autoriteta svijeta za mir, a u povodu održavanja Hokaido samita Grupe osam (G.

2008. Predvodio delegaciju muslimanskih intelektualaca iz cijelog svijeta na prvom povijesnom seminaru Katolièko-muslimanskog foruma Ljubav prema Bogu, ljubav prema komšiji.

2008. Na poziv Svjetske konferencije religija za mir (WCRP), prisustvovao Meðunarodnoj diplomatskoj konferenciji o kasetnom naoružanju, u Dablinu (Irska).

2009. U Evropskom parlamentu (EP), na plenarnom zasjedanju u Strasburu, 15. januara, usvojena Rezolucija o Srebrenici, èiji je jedan od inicijatora i promotora bio bosanski reisu-l-ulema Ceriæ.

2009. Predvodio visoke muslimanske autoritete u Evropi u dizanju glasa protiv nasilja u Pakstanu

2009. Sudjelovao u jedinstvenoj meðureligijskoj ceremoniji, koja je održana u Kopenhagenu pod pokroviteljstvom švedskog nadbiskupa dr. Andresa Vedžrida i Svjetske konferencije religija za mir, a u okviru dogaðaja od posebne važnosti za buduænost èovjeèanstva - Konferencije o klimatskim promjenama Ujedinjenih naroda. U svojstvu dopredsjednika Konferencije religija za mir, proèitao Bosansku dovu u kojoj se govori o miru, toleranciji te ljudskoj odgovornosti i savjesti èovjeèanstva koju treba probuditi radi zaštite prirode i spasa od globalnog zagrijavanja koje prijeti da ugrozi život na Zemlji.

Istaknuti muslimani: Reisu-l-ulema meðu 100 najuglednijih

Izdavaèka kuæa Oneworld Publications iz Oxforda (Velika Britanija), izdala je knjigu autorice Natana J. DeLong-Bas Istaknuti muslimani: Muslimani graditelji svjetske civilizacije i kulture". U knjizi su donesene biografije i najznaèajnija postignuæa stotinu najuglednijih muslimana u povijesti, po izboru autorice DeLong-Bas. U knjizi su odabrana imena liènosti koje su uèinile znaèajan doprinos razvoju svojih društava, ali i globalne zajednice. Uz imena NBA zvjezde Kareema Abdul Jabbara, preko dobitnice Nobelove nagrade za mir Shirin Ebadi, hip-hop umjetnika Mosa Defa, svjetskog bokserskog šampiona Muhammada Alija, nagraðivanog novinara i najprodavanijeg pisca Ahmeda Rashida, popularnog muzièara i dobrotvora Yusufa Islama, dobitnika Nobelove nagrade za hemiju Ahmeda Zewaila - nalazi se i ime reisu-l-uleme dr. Mustafe Ceriæa

31-05-2011 at 22:14 | Ukljuèi u odgovor
racionalna manjina
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 02-02-2010
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 11437
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Mjesto za religijske rasprave

Ma reis je jedno veliko nevinašce, ne štiti on pedofile, ne pravi dvore parama tajkuna, i nikad nije ni jednu huškaèku poruku na svojim vjersko - politièkim govorima poslao.

31-05-2011 at 23:40 | Ukljuèi u odgovor
racionalna manjina
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 02-02-2010
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 11437
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Mjesto za religijske rasprave

Šta vi mislite o šerijatskim kaznama poput, kamenovanja, odsijecanja ruku i bièevanja ?

Meni je nestvatljivo kako razuman insan može reæi da to tako treba i da su te kazne normalne.

02-06-2011 at 10:14 | Ukljuèi u odgovor
Shaban
Nivo: Moderator podforuma
Taxirat

Registriran(a): 17-01-2008
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 12510
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Mjesto za religijske rasprave

Evo vam jedno blogersko opažanje iz susjedne nam RH koja i sama muku muèi sa kleriko staležom koji iza sebe ostavlja samo ekonomsku pustoš i dezorijentiran narod. Problem i kod njih i kod nas što politièari nemaju muda da stvari postave ne svoje mjesto tj.da religiju maknu od države i postave na to njeno duhovno mjesto




Dobro nam doš'o Sveti Oèe!

Ma kakva aritmija moj doktore, to je radost, to je ushit, to je razdraganost.
To je posebno stanje kao trema pred nastup, to je veselje za koje opisati još nisu izmišljene rijeèi jer ovih trideset slova premalo je za kombinatoriku.
Radujem se kao malo dijete, radujem i nadam.
Kad idem na spavanje molim se da noæ što kraæe traje, ne radi kostobolje…znam ja da Vi razumijete.

Želim da svi dani do Tvog dolaska Sveti Oèe nestanu da se taj osvit jutra pojavi što prije kao bljesak, pojavi kao veliko iznenaðenje, recimo kao ono u Japanu samo dva puta jaèe naravno u drugom znaèenju.
Molim se da Tvoj sjaj i zlato zabliješti u svoj svojoj punini da bude dostojno dvora biskupskih u Lijepoj Našoj.
Molim se da nas zaslijepi tvoj blagi pogled i iskreni otvoreni smiješak koji govori o Tvojoj ljubavi spram nama, o tome kako smo „mali pod zvijezdama“ a ipak imamo èast i sreæu doèekati tako visokog i skromnog gosta.
Molim se da svi tvoji papamobili, papaavioni, papabrodovi, (svemirski i morski) papamotocikli sa prikolicama mirno prolaze preko zavarenih šahtova a siguran sam da oæe jer to su zavarivali najbolji zavarivaèi sa atestima iz Lijepe Naše. (bez norme)
Nema šanse, nije ostavljena niti najmanja moguænost da poviri onaj s trozubom iz nekog otvora kanalizacije. I ako, iskreno reèeno, moglo se tu malo i zašparati pa taj novac pridodati za kupnju malo boljeg poklona koji Ti se sprema ali Ti æeš razumjeti, nema se jer dok su se namirivali zaslužni ponestalo je para a spisak je još podugaèak. Ovi nevjernici sa zapada sve nam teže daju pare kao ne vjeruju nam. Nama, nama najveæim vjernicima svijeta oni ne vjeruju?
Moglo se, rekoh, zašparati jer se doèek mogao organizirati i na drugom mjestu gdje ima velikih livada po kojima isto tako trèe konji kao i po hipodromu.
Ima i trgova koji još nemaju kanalizaciju pa bi se izbjeglo zavarivanje šahtova.
Ali pustimo to, važno je da Ti nama dolaziš u radosti i blagosloviš dvore od dragog nam kamena, blagosloviš naše predstojeæe izbore jer znam da Ti neæeš biti pristran veæ postupiti onako kako Ti se kaže.

Dobro nam doš'o dragi Papa, klièe srce moje jer i moja obitelj daje svoj skromni prilog Tvome dolasku.
I ako ISUS nije imao zlatnu krunu veæ onu bodljikavu, i ako oni èavli nisu bili zlatni veæ neki nevješto iskovani u nekom brodogladilištu (ovo brodogladilište, nije da oni gladuju što nemaju nego su i oni davali priloge za neèiji dolazak), i ako ISUS nije imao sve to papa-nešto, ja sam ostao njegov vjernik pa sve teže razumijem zašto sjaj….ma pustimo to, meni i tako trebaju nove oæale.

Jedino mi je teško što ne mogu sve ove pojavnosti objasniti svojoj unuèici, ne mogu joj objasniti ni zašto ima cistiènu fibrozu.
Ne mogu joj objasniti sve ovo što piše i zašto neæe živjeti sretno i dugo kao njezine prijateljice?
Ali joj mogu objasniti zašto su joj ukinuli invalidninu!!
Mogu joj otvoreno reæi i pripremiti je da i ona mora podnijeti žrtvu i dati svoj mali skromni doprinos.
Ako ne budemo imali za lijekove dati æeš dijete moje i svoj mali skromni život kao što ga je i ISUS dao da bi se mi danas razbacivali s njegovim postojanjem.
Reæi æu joj:
„Draga moja unuèice, budi sretna i radosna radi toga što su ti ukinuli invalidninu, budi ponosna kao Onaj na Raspelu i smatraj da svoju invalidninu daješ kao mali prilog za dolazak Svetog Oca jer država je siromašna.
Nemoj pitati zašto toliki sjaj i pompa, ustvari nemoj ništa pitati jer jedino je važno da Sveti Otac doðe a za to treba para, puno para. I nemoj me pitati zašto je on svet jer nisam siguran u odgovor. Nemoj me pitati zašto je Sveta Stolica sveta a tvoja u granulatima, svijetlim malim kuglicama jer ne možeš probaviti masnoæu a država nema novaca da ti olakša.
Nemoj me pitati dijete moje zašto se svetost veže uz sjaj i zlato? Zašto država više nema za pomoæ potrebnima a ima za dijeliti „božjim ljudima“ koji skromno uživaju u raskoši.
Nemoj me pitati jer slutiš moj odgovor.
Ti si moje zlato i trajat æeš više od bilo kojeg dragog kamena i svih privjesaka obješenih na njihovim prsima i obruèa na njihovim prstima.
Ti, unuèice moja, pomoli se i reci: dragi Bože, evo uzeli su moju invalidninu, možda baš ona bude ta mrvica što nedostaje da bi se doèekalo Svetog Oca. Neka mu je blagoslovljeno pa me se možda sjeti u molitvi!
Dobro nam doš'o Sveti Oèe“!

02-06-2011 at 10:21 | Ukljuèi u odgovor
racionalna manjina
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 02-02-2010
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 11437
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Mjesto za religijske rasprave

I šta sad, treba se Papa odreæi svoje zlatne krune da bi spasio jedan djeèiji život

Kad bi katolièka crkva trošila svoje ogromno bogatstvo na lijeèenje bolesnih, a ne na zlatne krune, križeve, skupocjene automobile, avione, kamione itd., onda bi se svi bolesni izlijeèili a što ne bi bilo dobro za Crkvu.
Zdravi se ne bi toliko molili i ostavljali pare u crkvi da se njihove molitve usliše, i onda papa ne bi mogao imati zlatnu krunu veæ neku bezveznu mesinganu

02-06-2011 at 10:41 | Ukljuèi u odgovor
racionalna manjina
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 02-02-2010
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 11437
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Mjesto za religijske rasprave

citat:
MelMel wrote:


Meni licno kazne tipa - smrtna kazna (sto se cesto praktikuje u nekim drzavama USA-a ), zatim kazne tipa kamenovanje, odsijecanje ruku i bicevanje nikada nisu bile normalne kazne i nikada mi nece biti normalne kazne.

Ono sto mi je narocito morbidno i nenormalno su ljudi koji gledaju izvsenja takvih kazni i jos nadju neku licnu satisfakciju prilikom gledanja bilo cijeg pogubljenja.

gorit æeš ti, gorit
02-06-2011 at 13:46 | Ukljuèi u odgovor
Dilber
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 11-08-2010
Lokacija: u kamionu
Odgovori: 4206
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Mjesto za religijske rasprave




,,,,steta sto ne postoji smrtna kazna ,javno spaljivanje....i to negdje javno,da svi cuju i gledaju kako gori i vristi

[Edited by Dilber on 02-06-2011 at 09:08 GMT]

02-06-2011 at 14:07 | Ukljuèi u odgovor
djecko
Nivo: Forumski doajen
nisam nehljebar

Registriran(a): 28-03-2005
Lokacija: SFRJMAKEDONIJA
Odgovori: 13657
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Mjesto za religijske rasprave

Pa što se tièe tog bièevanja ,ja bi postavio Mladiæa na ulicu,onako u majici i pustio sve iz Ex-Jugoslavije,da proðu pored njega.
Pa ko hoæe da ga udari bièem(samo jedna šansa)nek udari,a ko neæe ne mora.

Zanimljivo
Milorad Dodik želi formirati Islamsku zajednicu okupiranog dijela BiH, koja neæe imati ništa s IZBiH?!
Da nije kojim sluèajem riješio primit islam?

03-06-2011 at 19:27 | Ukljuèi u odgovor
Trenutno aktivni korisnici
Aktivni gosti: 43
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: *touch*, Aci, andjapuppy, bosanka_no1, clippoutline, iskreni tuzlak, Oblakovich, sabko, ziga_zage
FORUM : Religija i filozofija : Mjesto za religijske rasprave New Topic Post Reply

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... Last Page >>


Niste logirani? Nadimak / Username: Password: Sakrij mi ime
Zaboravili ste password?




Pregled tema u posljednjih 24 sata
Pregled poruka u posljednjih 24 sata
(dva dana, sedam, 30 dana)

Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata

Skokni do foruma:

Kontaktiraj nas | tuzlarije.net

Powered by: STRING FORUM Version 1.0
Copyright 2001 STRING
Osmrtnicama ba smrtovnice