Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima.
|
THALES Nivo: Forumski vuk
Registriran(a): 02-06-2006 Lokacija: Tuzla - Zapad Odgovori: 490 IP: Maskiran
|
Re: Re: Re: Re: Re: Tuzlanski aerodrom
citat: TORQUE wrote:
citat: THALES wrote:...Ja sam jedno vrijeme u sarajevu insistirao na pozivnom znaku TUZLA AIR ali piloti su uporno ponavljali svoje romeo alfa èarli zero zero one, pa sam i ja prestao ispravljati krivu drinu
Pa ne mozes ti mjenjati callsign covjeku Ako on kaze da se tako zove i posalje plan leta kao kokos001 tebi je tako ga zvati i nikako drugacije
Ja i sad imam njihove planove gdje lijepo stoji RAC001, kao uostalom i na svim dokumentima i odobrenjima!
Kontrola letenja ima pravo promijeniti callsign avionu ukoliko postoji moguænost zabune dva slièna callsigna ( možeš i ako ti se samo æefne ali to se izbjegava da se ne bi nešto i pilotu æefnulo ). Frazeološki se to izvodi ovako: kontrolor:kokos001 change callsign to krompir001, odgovor: kokos001 changing to krompir001, vrlo jednostavno zar ne? Inaèe u ICAO Doc. 8585 ( designator for aircraft operating agency ) imaš tri kolone za dekodiranje. Recimo oznaka DLH na stripu i planu leta se nikad ne èita kao delta lima hotel, nego i gušter od kontrolora zna da je to lufthansa. Tako RAC u tom dokumentu ima telephony designator TUZLA AIR. Da pojasnim laicima taj DOC 8585 sadrži spisak svih aktivnih avio kompanija u svijetu. Sve kompanije su svrstane u tri kolone vertikalno. U prvoj koloni se nalazi troslovna oznaka jedinstvena za svaku kompaniju koja se nalazi u stripu ili planu leta koji popunjava pilot ili operator ( JAT,CTN,KLM,DLH,AUA,RAC,itd ) u drugoj koloni se nalazi puni pravni naziv kompanije ili operatora ( jugoslovenski aerotransport, croatia airlines,deutsche lufthansa a.g.,klm royal dutch airlines, austrian airlines, ICAR AIR itd.) Treæa kolona sadrži telephony designator, ustvari pravi callsign koji pilot i kontrolor izgovaraju pri komunikaciji ( JAT,kroacija,KLM,lufthansa,austrian,TUZLA AIR ). Neke manje poznate kompanije ne insistiraju na telephony designatoru nego se avijacijskom abecedom javljaju kontroli sa svoja tri dodijeljena slova ( kao u našem sluèaju RAC, jer za razliku jat-a,lufthanse,austriana niko od kontrolora nikad nije èuo za tuzla air i nije mu u glavi uslovljeno da RAC povezuje sa tuzla air. Inaèe ja kad vidim CTN odmah sam uslovljen da pomislim na kroaciju ili DLH - lufthansa ). Tako sam ja pokušao da pilotima uslovim da se javljaju kontroli sa njihovim dodijeljenim designatorom ( znaèi nisam im mijenjao callsign ni u kom sluèaju jer u avijaciji što sam veæ objasnio RAC se izgovara na frekvenciji tuzla air isto kao i DLH - lufthansa, pilot lufthanse ili neke druge kompanije nikad se neæe spustiti tako nisko da se kontroloru javi sa delta lima hotel 3500, nego æe jasno i glasno izgovoriti lufthansa 3500 ) ali eto nisam uspio, jer su piloti tuzla air-a najobièniji plaæenici iz èeške i zaboli ih da se ponosno javljaju dodijeljenim callsign-om.


[Edited by THALES on 17-10-2006 at 15:03 GMT]
[Edited by THALES on 17-10-2006 at 15:06 GMT] You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...
Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
|
17-10-2006 at 14:47 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Trenutno aktivni korisnici |
Aktivni gosti: 10
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: Che.Guevara, desertrose, ekonomstica, fazanfazan, kalesija taxi 15-25, nike007, nobody, onakva, PADOBRANACC, Parad0x, Posmatrac 5
|
FORUM : Tuzlarije : Tuzlanski aerodrom |
 |
Pregled tema u posljednjih 24 sata Pregled poruka u posljednjih 24 sata (dva dana, sedam, 30 dana) Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata
|