Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima.
|
fresh meat Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 27-01-2008 Lokacija: blizu Odgovori: 89 IP: Maskiran
|
Re: Tuzlanski aerodrom
Thales, sve si tacno naveo, ali zasto pljuvati po upravi ako ne se neke stvari ne znaju.
Kad je aerodrom otvaran 1998, otvarala ga je politika a ne struka. Inace, sam IFOR je potencirao otvaranje civilnog aerodroma kao mogucnost razvoja ovog kantona. Hazim Vikalo je iskesirao pare za putnicki terminal i nasi "strucnjaci" prave prvu gresku: prihvataju da se opsluga aviona vrsi na rulnoj stazi dimenzija 50 - 50 m (jedina opcija tada). Rulnica je duga 100 m ali radar za precizni prilaz nije dozvoljavao koristenje rulnice iza linije radara (instrument line). Onda slijedi nova greska, potpisuje se MoR koji, navodim neke stavke, zabranjuje cargo promet, punjenje goriva, odledjivanje, itd. a najgore od svega, daje amerima mogucnost da zatvore aerodrom "bilo kad, zbog bilo cega". Pitanje za menadzere: KOJA BI IOLE NORMALNA KOMPANIJA LETILA POD TIM USLOVIMA? j*** te, otvaraju aerodrom u Oktobru a zabranjen de-icing he he... 1999 pocinju pregovori za ukidanje zabrane usluga krucijalnih za zrakopovstvo ali aerodrom se zatvara u Martu 1999 zbog udara na SCG. Propada povratak hadzija koji su odletjeli iz Tuzle. Nema tog menadzmenta koji bi amerima promijenio misljenje. Dosta vas je radilo za njih i znaju kako oni funkcionisu po pitanju sigurnosti. Aerodrom se otvara u julu 1999 a sve zabrane osim opasnih materija se ukidaju u Decembru 1999. Te godine otpale su sve iluzije oko AUA, Lufthanse, Swissa, Maleva, itd. u Tuzli i tada neke pametne glave dolaze na ideju da otvore put Air Bosni iz Tuzle za Frankfurt. ATR 42 leti pun, sve je super, redovna linija i 5 februara rikne motor na polijetanju iz Tuzle. Hvala Bogu, nikom nista. Zamjena motora je trajala dva mjeseca i ako je do tada Air Bosna radila nakaradno, poslije toga je propala. Na aerodrom ne moze nista sletiti jer je ATR blokirao prkno od stajanke. Tada isti oni opljuvani ICAR-ovci odluce otvoriti privatnu firmu i poceti raditi. E ja im skidam kapu zbog toga. Zasto? Pa daj neka netko rizikuje, iskesira svoj kes i otvori kompaniju, leti i placa a pritom iskoristava sve sto je moguce. Inace, informacija za sve koji ne znaju. Jedan od glavnih faktora za dobijanje certifikata operatora je da moras imati home base. ICAR izaberu Tuzlu, pa ja sta ce drugo, da nece u Mostar. Ljudi lete, para kapa i odjednom se pojavi Tyrolean i Turkish. Culi ljudi, ima nesto leti iz te Tuzle pa dosli da vide. Turkish odustane jer nije imao avion manji od 100 sjedista a Tyrolean potpise pocetak letenja od Oktobra 2001. 11 Sep 2001 - Tuzla ponovo zatvorena zbog udara na NY. JULI 2003, Tuzla otvorena, nova stajanka (izganjo Mustafa 4 Mil KM). E tad nije bilo vise ni ICAR-a, oni su "pukli" dosta love kad se Tuzla zatvorila 2001 jer nisu mogli odraditi prodato i ljudi zalede firmu. Ne lezi vraze, Mustafa ugovori onaj Bern sa InterSky da ne propadne ljeto, ali zima jeba stvar opet. I napokon dodje lijepa 2004, skidose drzava i NATO embargo sa izvoza oruzja a Mustafa skide embargo sa zabrane manipulacije opasnim materijama u Tuzli. Ide roba kao halva, najbolja lova se uzima na opasnim materijama, pocne tako i Finnair, pa ljetovanja iz Tuzle, pa Sarajevski saobracaj, ubise se ljudi od posla. Onaj mali iz operativnog nije ni isao kuci te godine he he... I onda odose ameri (ja malo pjesnicki)... E sad ti meni reci Thales (ili menadzer-ekonomista-revizor-fluidman Zeus): koji bi menadzer sta bolje uradio u Tuzli pod svim gore navedenim uslovima? Mozda neki i bi, ali ga tada nije bilo a politicari bjezali od aerodroma kao od najvece more. Sto se tice Envera, ne znam sta bih rekao, bit ce uspjeh ako otvori aerodrom uopste. On ima nesto gore od amera na vratu, Ministarstvo Odbrane BiH. Jos sad kad pocne seljaja iz HKG Tuzla na Dubrave he he, bit ce i tenkova. Ako nista, covjek je uspjesno zavrsio pregovore sa Ryanon i Wizzom iako je to najgora varijanta za operatora aerodroma, sve im das skoro dzaba i ako uz to nemas nista drugo, daj Boze da ces prezivjeti, ali oko istih gore navedenih se i veci aerodromi polomise da ih dovedu. Eto toliko od mene, imate lijepe pozdrave, idem otvoriti jedan aerodrom u Sudanu za heavy cargo aircraft ops (jebi ga, ruski su najjeftiniji) pa se opet cujemo. Nadam se da ne haterite sta
|
06-02-2008 at 22:53 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
zeus Nivo: Forumski vuk OSTAR
Registriran(a): 01-09-2005 Odgovori: 871 IP: Maskiran
|
Re: Tuzlanski aerodrom
citat: zlaja wrote:
Sve ove informacije su mi zaista zanimljive. Ponajprije me je odusevila informacija za Tyrolean jer je on prakticno dio AUAe.....
eh da samo hoce obnovit te veze.......al i Wizz te Ryanair su svakako dobre opcije.......
znaci, po prvi puta imamo situaciju da ce se nakon otvaranja zbilja i odvijati vazdusni saobracaj....mislim, ozbiljna redovna linija koju mogu bookirati i preko neta recimo
Ma nema od toga nista drug moj, nemoj se dzaba radovati. Ne znam otkud mu info da je Enver sta dogovorio, nemaju nas ljudi ni u desetogodisnjem planu, na mapi, nigdje...
PS. ja koliko znam Icar air je Tuzlu koristio samo k´o kancelariju, dzaba, u zgradi MAT-a, a sletiio je tamo jedno dvaput´ parkir´o u Sarajevu, radio sa Zagrebom....
[Edited by zeus on 07-02-2008 at 00:55 GMT] "OTPOR STOKO, OTPOR"
|
07-02-2008 at 00:52 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
THALES Nivo: Forumski vuk
Registriran(a): 02-06-2006 Lokacija: Tuzla - Zapad Odgovori: 490 IP: Maskiran
|
Re: Tuzlanski aerodrom
Šta je bilo, bilo je.Mislim da nema svrhe prepucavanje jer naravno mi obièni smrtnici ne znamo i nikad neæemo znat sve planove onih koji su zaduženi za organizaciju posla. E, sad daæe valjda bog nekima pameti pa da se poènu uzimati pare. Što se tièe obuke novih kontrolora letenja ne bih da ulazim u proces odabira najboljih kandidata, èuo sam da je odziv na konkurs bio smiješno slab, a i od tih ljudi koji su se javili testiranje je pokazalo da engleski ne znaju ni da beknu. Bio je i konkurs za oblasnu kontrolu pa je i tu bilo prijavljeno samo oko 170 ljudi, 60-ak je jedva zadovoljilo kriterije engleskog. Ovih 6 ljudi koji su odškolovani u Pragu je trenutno u sarajevu i još im nije poèela obuka za sticanje dozvole aerodromskog kontrolora letenja. Uz najveæe napore neæe je sigurno steæi prije nove godine. A skoro je pa nemoguæe da æe ostati da rade u sarajevu jer su u pragu završili kurs za prilaznog-proceduralnog kontrolora, a u sarajevu moraš imati završen kurs za radarskog-nadzornog kontrolora da bi poèeo školovanje na radaru. Poslije sticanja toranjske dozvole ide se na obuku u pulu za sticanje proceduralne-prilazne dozvole. To je i logièno jer u sarajevu se vrši radarska, a ne proceduralna kontrola pa se i ne može vršiti proceduralna obuka. You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...
Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
|
07-02-2008 at 08:45 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
fresh meat Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 27-01-2008 Lokacija: blizu Odgovori: 89 IP: Maskiran
|
Re: Re: Tuzlanski aerodrom
citat: zeus wrote:
Ma nema od toga nista drug moj, nemoj se dzaba radovati. Ne znam otkud mu info da je Enver sta dogovorio, nemaju nas ljudi ni u desetogodisnjem planu, na mapi, nigdje...
PS. ja koliko znam Icar air je Tuzlu koristio samo k´o kancelariju, dzaba, u zgradi MAT-a, a sletiio je tamo jedno dvaput´ parkir´o u Sarajevu, radio sa Zagrebom....
Po prvi put si dobro napisao "ja koliko znam"... Koliko znas o ICAR - u i Enveru, vidi se iz prilozenog. Sta bi ti mogao znati kad i gdje je ICAR letio i gdje je bio smjesten i sta bi ti mogao znati o operativnoj inspekciji aerodroma Tuzla koju je inspektor Ryan Air-a obavio u Oktobru 2006 i koji su bili rezultati i sta bi ti znao o potpisanom ugovoru sa Wizz Air-om, itd. itd. Druze, with all do respect, ali trebas jos da porastes...
[Edited by zeus on 07-02-2008 at 00:55 GMT]
|
07-02-2008 at 11:41 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
fresh meat Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 27-01-2008 Lokacija: blizu Odgovori: 89 IP: Maskiran
|
Re: Re: Tuzlanski aerodrom
citat: zeus wrote:
Ma ja eto priznajem da se ne druzim sa Zinkom. De mi reci kako to ide sa ugovorima, dodjes u inspekciju i onda zaboravis na aerodrom, jedno dvije godine i sta onda? Pa kakav se to ugovor realizuje nakon dvije godine skoro?
MA ljudi su to zaboravili do sad, a Enver koristi te inspekcije i mozda potpisane predugovore ili pisma namjere da opravda ILS, a da ce otvorit, dabogda.
Eto ako se taj aerodrom otvori do 1. aprila, posalji broj tekuceg i koliko vas ima, ja placam pijacu u aerodromskom restoranu. Citavom aerodromskom preduzecu i Taletu i tebi. Eto. valjal´.
;hanka
Joj druze i tebe, zaboravili aerodrom. Pa sto bi slali covjeka iz Dublina pa zaboravili. Nisu zaboravili, cekaju oni dosta toga. Nije samo aerodrom bio u pitanju, morala je i drzava potpisat OPEN SKY ugovor zbog 5 i 7 slobode. Nema veze. Nego to za cugu, nema sanse. Oni mogu otvoriti aerodrom 01 Aprila samo u sali. E da si rekao Juli, mozda... pa da se tada nadjemo gore i polijemo mi, pusti osoblje
|
07-02-2008 at 23:12 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Trenutno aktivni korisnici |
Aktivni gosti: 23
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: 2zla, darijo, dijanaaa, flower2166, GT1, jomba, minka84, nea84, pickup, Stojak, Vojsek
|
FORUM : Tuzlarije : Tuzlanski aerodrom |
|
Pregled tema u posljednjih 24 sata Pregled poruka u posljednjih 24 sata (dva dana, sedam, 30 dana) Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata
|