Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima.
|
THALES Nivo: Forumski vuk
Registriran(a): 02-06-2006 Lokacija: Tuzla - Zapad Odgovori: 490 IP: Maskiran
|
Re: Tuzlanski aerodrom
zlaja, prekid nije potpun, samo se radi po procedurama kod kojih se moraju postovati visi minimumi. Trenutno ILS u sarajevu ne radi, pa se koristi procedura prilaza po NDB-ju. Da podsjetim ni tuzla nema ILS (jos) i kod nas se isto prilazi po NDB-ju. Posto su meteo uslovi podudarni u ovo doba godine i kod nas i kod sarajlija, nerealno je ocekivati da ce neko radi 3 dana organizovati slijetanje u tuzlu i prevoz autobusima, kao onda kad je sarajevo bilo zatvoreno 10 dana radi presvlaèenja piste, a nema mozda mogucnosti da se sleti ni kod nas. Kompanije æe otkazivati letove u sarajevu na bazi trenutne meteo situacije, i to je to. Nasa sansa se ukazuje kad dobijemo ILS, a u sarajevu legnu magle. You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...
Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
|
16-09-2008 at 16:51 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
THALES Nivo: Forumski vuk
Registriran(a): 02-06-2006 Lokacija: Tuzla - Zapad Odgovori: 490 IP: Maskiran
|
Re: Tuzlanski aerodrom
za slijetanje bez ILS-a, a po NDB-u horizontalna vidljivost treba da bude najmanje 2000 metara, nemam sad proceduru pri ruci da ti kazem kolika treba da bude baza oblaka. vjeruj mi piloti bhairlinesa mogu slijetati i po gorim uvjetima, ali ne smiju ici ispod propisanih minimuma, tj kontrolor ne odobrava prilaz. najveci problem u sarajevu, a isto ce biti i u tuzli, jesu kompanijski minimumi, koji su obicno zahtjevniji od minimuma po proceduri. recimo ako procedura kaze da je za tip B737 MDH/A (minimum decision height/altitude) 300 ft, austrian airlines nalaze svojim pilotima da idu do 500ft. sta to znaci, ako se baza oblaka nalazi na 400ft, austrian nece ni pokusavati prilaz iako procedura i kontrolor to dopusta, ali ne dopustaju interni kompanijski propisi. minimum decision altitude je visina na kojoj pilot mora vidjeti pistu kako bi se odlucio na slijetanje i ako u spustanju do te minimalne visine ne ugleda pistu zapocinje proceduru promasenog prilaza.
za catIII nema govora nigdje u bosni, a ni u hercegovini. previse skupa igracka koja bi zahtijevala znacajna preuredjivanja aerodroma a nema ekonomske opravdanosti. za tuzlu bi bilo idealno kad bi se nekako moglo omoguciti CAT II, jer u sarajevu zbog gradnje oko aerodroma ni u snovima nema mogucnosti za cat II. You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...
Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
|
16-09-2008 at 18:18 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Trenutno aktivni korisnici |
Aktivni gosti: 39
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: adisa, Amelaaaa, anqilan456, Asjaaa, asja_m, aurora, con, edin_messi, fake, fare, grande, indyy, jaaaaaa, kunisch, majaaa, necko1972, nuhbeg, schousgeben, speedy07
|
FORUM : Tuzlarije : Tuzlanski aerodrom |
|
Pregled tema u posljednjih 24 sata Pregled poruka u posljednjih 24 sata (dva dana, sedam, 30 dana) Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata
|