Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima.
|
nevenkagaragic Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 07-02-2008 Lokacija: Tuzla Odgovori: 2378 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike
citat: Titova 14 wrote:
Sumnjam da æe do promjena doæi kroz institucije etabliranog sistema.Graðanski neposluh je legitiman oblik demokratske borbe za graðanaska
____________________________________________
Pokusajte sa Gradjanskim pokretom BiH koji je osnivanju.
Pogledajte stranicu http://gradjanskipokret.com.ba
Mislim da je krajnje vreme da se GRADJANI organizuju (nije politicka stranka u pitanju). Ucestvujmo GLASNO u oblikovanju nasih zivota. Zar nije "dara prevrsila meru"?
Zasto dozvoljavamo da glupi, polupismeni, samozivi narcisi kreiraju buducnost ove zemlje i njene omladine?
Znam, cast i politika ne idu zajedno, zato mi necemo u politiku, ali hocemo pokret gradjana koji ce se boriti za prava obicnog, malog coveka - nas.
Hocemo li zaustaviti lavinu megalomanskih prohteva parlametaraca koji zasedaju samo radi svojih interesa (plate, pausali, penzije...), a gradjani su tu samo radi njih, nikako obratno?
|
24-04-2008 at 22:53 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
vijecnik Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 15-09-2005 Lokacija: tuzla Odgovori: 345 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike
citat: nevenkagaragic wrote:
citat: Titova 14 wrote:
Sumnjam da æe do promjena doæi kroz institucije etabliranog sistema.Graðanski neposluh je legitiman oblik demokratske borbe za graðanaska
___________________________________________
Pokusajte sa Gradjanskim pokretom BiH koji je osnivanju.
Pogledajte stranicu http://gradjanskipokret.com.ba
___________________________________________
Pogledao. Od svega mi se najviše dopada što su osnivaèi iz Tuzle. Naravno, slažem se s ciljevima, dopada mi se i web-stranica.
No, mislim da šanse da pokret postane masovan i uticajan u cijeloj BiH, zasad nisu velike.
(ciljevi GP: Mi zelimo stasati u organizaciju koja je respektabilna s vise aspekata, a prije svega, kao organizacija koja okuplja velik broj gradjana nase drzave koji imaju zajednicke interese i bore se za njihovo ostvarivanje. Koji su to ciljevi ?
To bi sami gradjani trebali reci, kada bi ih neko pitao. Medjutim, glas gradjana u BiH je zamro, i takvo stanje traje skoro dvije decenije.
Mi zelimo da se gradjani u BiH probude iz letargicnog stanja u kojem se nalaze i konacno zapocnu trezveno i na temelju argumenata razmisljati o buducnosti koja ceka i njih i njihove potomke.)
Mnoge pristalice i potencijalni aktivisti su veæ opredijeljeni (u forumima, frontovima, revoltima), pa mislim da ih treba iznova okupljati i ujediniti. A pored GP, letargiène svi pokušavaju privuæi. Želim uspjeh Pokretu, a ako mognem, doæi æu na osnivaèku skupštinu.
|
25-04-2008 at 10:01 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
vijecnik Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 15-09-2005 Lokacija: tuzla Odgovori: 345 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike
citat: Ane wrote:
Znamo da je odobren budjet za ceste i da bi se uskoro trebale raditi a pitanje glasi dali su se Opštinske i Kantonalne vlasti usaglasile da se po èaršiji srede i ceste ili èe i dalje prebacivati odgovornost jedni sa drugih i obratno
Da se nadovezem na pitanje sa konkretnim primjerom. Da li se i dalje kanton i opstina ´dogovaraju´ oko sanacije katastrofalne dionice od B.Malte do Novog naselja u Solini (cija je cesta i ko je treba raditi)? Cesta je sve gora, i kao da nije u nicijoj nadleznosti.
[Edited by mosnik on 26-04-2008 at 00:54 GMT]
___________________________________________
Na nivou zakonodavne vlasti, nakon usvajanja budzeta i programa ulaganja u gradnju i odrzavanje puteva, nama vise dogovora. Dalje je na izvrsnim organima, da rade sto efikasnije, racionalno, u skladu sa prilivom sredstava, zakonima i programima.
Kod puteva se nadleznosti znaju: magistralni putevi su federalna nadležnost, regionalni pod ingerencijom kantonalne direkcije za ceste, a lokalne i nekategorisane odrzavaju opcine. (Drzavna korporacija za ceste, predvidjena Dejtonskim sporazumom nikad nije formirana).
Tako su, koliko znam, južna i sjeverna gradska saobracajnica, ulazi u opcinu i grad, pa i cesta od B.Malte do Èeliæa, federalne i kantonalne, a sve ostale ulice, opcinska obaveza.
Svakog od njih treba prozivati za svoj dio obaveze, jer su im, samo za to, dodijeljena sredstva i utvrðeni planovi.
Niko od njih, koliko vidim, nije poceo znacajniju realizaciju planova, prije toga, po zakonu o javnim nabavkama, moraju izbrati izvodjaèe.
Problem bivse Skojevske pokazuje koliko je gore opisani sistem (ne)racionalan i, cini mi se, politiziran. Za takvu cestu bi, da je u drugim opcinama kantona, Direkcija za puteve TK vec davno dobila nalog vlade ili skupstine, i makar bi je pristojno popravila.
O konkretnim planovima i dinamici "sredjivanja" po carsiji ne odlucuje opcinsko vijece, ali mislim da sluzba ima u planu povelik obim poslova, pa ih treba pitati konkretnije. Takodjer mislim da se kod realizacije znacajnijih poslova svakog od tri nivoa medju njima obave neophodna usaglasavanja, a kako, treba pitati njih i pogledati na terenu.
Vidjecemo to i ove godine, na ponajvecem poslijeratnom ulaganju u puteve u opcini, prosirenju petlje Š.Brod i dionice do bolnice u Kreki.
|
26-04-2008 at 12:04 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Trenutno aktivni korisnici |
Aktivni gosti: 26
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: Ado13, AZIL OPSTANAK, ckome, Disa, Golf_V_R32, koso_oki, maja001, Malenich, Mawi_Edin_Tz_, nepoznat, opiumxxx, sadika, Salai, seka1985, stickman, zazza
|
FORUM : Tuzlarije : Pitanja za vijecnike |
|
Pregled tema u posljednjih 24 sata Pregled poruka u posljednjih 24 sata (dva dana, sedam, 30 dana) Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata
|