Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima.


FORUM : Tuzlarije : Tuzlanski aerodrom
Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123
New Topic Post Reply
Pošiljalac Poruka
camac
Nivo: Forumski doajen
Unknown artist

Registriran(a): 11-05-2011
Lokacija: Desert roads
Odgovori: 5224
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Tuzlanski aerodrom

citat:
THALES wrote:
Uz svo dužno poštovanje putnicima, malo da obrazložimo zašto je situacija na Aerodromu Tuzla ovakva kakva je... Kao prvo, aerodromska zgrada je projektovana u nekim vremenima kad se predvidjalo da æe aerodrom kao takav imati jedan ili dva leta mjeseèno. Što je samo po sebi od 1998 pa do prošle godine bila i surova realnost. Kao drugo, prošle godine letilo se za Malme, Geteborg i Bazel tri dana po dva ili tri leta koji su bili razvojeni vremenski na prijepodne i naveèe. Što nas dovodi do treæe taèke. Broj zaposlenih na aerodromu se duuugooo vremena nije mijenjao, znaèi bio je i ostao ispod tehnološkog minimuma da bi vlasnik preduzeæa TK smanjio operativne troškove na minimum za vrijeme kad aerodrom nije donosio posao i profit. Isto tako radnicima se kasnilo i po 10-ak plata. Sada su ti radnici dovedeni u poziciju neæu reæi robova, ali oni dodju na posao ujutro u pola 8, rade svoj odgovoran posao dok i zadnji avion ne odleti naveèe sa kašnjenjima ili bez, oko 8, nerijetko i kasnije jer WIZZ sve više i više kasni zbog gužve nad evropskim nebom. Znaèi dnevno trpe mnogo više u neklimatiziranoj zgradi, bore se sa našim narodom koji je svuda u svijetu fin i kulturan i strpljiv samo kad èeka u redu kod nas onda jebe mater i šefu i stanici... Iduæa taèka se odnosi na poveæanje saobraæaja, Wizz sada leti i za Ajndhoven i Dortmund, znaèi ubaèeno je još 6 operacija, i nažalost aerodromsko preduzeæe nema uticaja na red letenja jer je za to odgovoran avioprevoznik koji jel ima svoje probleme koji se onda na kraju prenose i na putnike. Pored toga, postoje i vanredni letovi koje aerodrom mora da prihvati a koji su po marfijevom zakonu obièno u neradne dane, koji su inaèe sad preko ljeta ponedeljak i petak... Da se osvrnem malo na ovaj podatak, radnici na aerodromu pored toga što rade po 12-13 sati dnevno, a piše im se osmica (nema prekovremenog ne plaæa se, kome ne odgovara nek ide kuæi ima ko hoæe da radi), takodje nemaju ni 48 sati neprekidnog sedmiènog odmora tzv. vikenda. A poèesto nemaju ni dva dana slobodna u sedmici nego samo jedan.Nadam se da imate dovoljno ljudskosti da shvatite frustraciju tih ljudi. Peto, profit od ovih low cost kompanija je mizeran, skoro nepostojeæi. Najveæu vajdu vide putnici kroz jeftinu kartu, aerodromsko preduzeæe se vadi na parkingu i restoranu. Mislim da je nepotrebno navoditi da para za gradnju novog terminala NEMA niti æe biti ni za narednih par decenija jer je vlasnik aerodromskog preduzeæa tuzlanski kanton, koji kao što znamo ima takvu dubiozu budžeta, da je meni nestvarno da su uspjeli ovo ljeto da izasfaltiraju parking na aerodromu da lièi na nešto. Vjerujte da ljudi koji gore rade, pored rada na check-inu, rade i na održavanju infrastrukture, svjetala košenja trave, servisiranja piste, prihvata i otpreme aviona, znaèi rade i na mnogo odgovornijim i opasnijim poslovima koji ih èekaju kad završe sa distribucijom putnika u i iz aviona... Da ne spominjem da se utovar i istovar prtljage vrši ruèno. Kao i košenje, kao i istakanje fekalija iz aviona, kao i sipanje goriva i da ne nabrajam dalje. Znaèi da sumiramo: ljudstva malo, para nema, razvoj aerodroma nemoguæ, saobraæaja i putnika sve više. itd. Zato ako veæ ne možete da se suzdržite od nervoze zbog sat vremena u neklimatiziranoj sali nabijenoj ljudima, ne prosipajte tu nervozu na te ljude koji se trude da vi sigurno poletite i sletite, na kraju krajeva vaša glava je u torbi

Thales
je li moguce napraviti promjene u samoj zgradi, izmjestiti pasosku kontrolu i check-in saltere blize ulazu a dio iza ili npr. kafeteriju na spratu napraviti kao medjuzonu za cekanje leta, tako da se ljudi checkiraju ili barem prodju pasosku kontrolu ranije i ne prave guzvu u zadnji trenutak prije polijetanja? ovo sto si napisao, nije problem samo tuzlanskog aerodroma nego gotov svih aerodroma u svijetu, ali ljudi shvate gdje im je slaba tacka i nastoje to rijesiti kako bi putnici sto manje "osjetili" nedostatke sa kojima se osoblje suocava.. neko pomenu trake i to je dobro rijesenje, mada su i oni pregradni paneli (na kojima se moze potavit reklama) ili bilo sta drugo sto razdvaja i usmjerava putnike, u takvim situacijama vise nego dobrodosli..
sto se tice komunikacije izmedju osoblja i putnika, ona mora da bude svedena na minimum i za sva pitanja koja putnici imaju, potreno ih je usmjeravati na salter inforamcija koji opet mora biti vidljiv i pristupacan sa svih strana.. na taj nacin bi se izbjegle mnoge neugodnosti..
15-09-2014 at 20:22 | Ukljuèi u odgovor
THALES
Nivo: Forumski vuk

Registriran(a): 02-06-2006
Lokacija: Tuzla - Zapad
Odgovori: 490
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Tuzlanski aerodrom

citat:
camac wrote:

Thales
je li moguce napraviti promjene u samoj zgradi, izmjestiti pasosku kontrolu i check-in saltere blize ulazu a dio iza ili npr. kafeteriju na spratu napraviti kao medjuzonu za cekanje leta, tako da se ljudi checkiraju ili barem prodju pasosku kontrolu ranije i ne prave guzvu u zadnji trenutak prije polijetanja? ovo sto si napisao, nije problem samo tuzlanskog aerodroma nego gotov svih aerodroma u svijetu, ali ljudi shvate gdje im je slaba tacka i nastoje to rijesiti kako bi putnici sto manje "osjetili" nedostatke sa kojima se osoblje suocava.. neko pomenu trake i to je dobro rijesenje, mada su i oni pregradni paneli (na kojima se moze potavit reklama) ili bilo sta drugo sto razdvaja i usmjerava putnike, u takvim situacijama vise nego dobrodosli..
sto se tice komunikacije izmedju osoblja i putnika, ona mora da bude svedena na minimum i za sva pitanja koja putnici imaju, potreno ih je usmjeravati na salter inforamcija koji opet mora biti vidljiv i pristupacan sa svih strana.. na taj nacin bi se izbjegle mnoge neugodnosti..




Mislim da nije moguce jer po trenutnim medjunarodnim propisima nije dozvoljeno mijesanje dolaznih i odlaznih putnika a iako nisam strucnjak za dizajn aerodromskih terminala mislim da sam negdje procitao da danasnji sigurnosni propisi nalazu cvrste fiksne prepreke za razdvajanje putnika. Zgrada je takva kakva je, cekaonice u sterilnoj zoni su vec jednom prosirene prema avionskoj platformi i mislim da nema vise prostora za sirenje. Aerodrom prolazi ionako stroge kriterije medjunarodnih inspekcija, a dok se ne dovedu barem jos dva prevoznika ( da se ne bi zavisilo od wizza ) mislim da niko ziv ne bi ulagao u prosirenje kapaciteta. 


You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...

Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
16-09-2014 at 16:09 | Ukljuèi u odgovor
zlaja
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 05-04-2004
Odgovori: 4882
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Tuzlanski aerodrom

Thales,

nisam siguran da se slazem za te medjunarodne propise. Na velikim aerodromima, a i manjim, postoji princip jedan check in za sve gate izlaze na jednom terminalu. Dolazeci putnici po izlasku iz aviona se mijesaju itekako sa odlazecim putnicima jer pogotovu na hubovima, lete dalje i u vecini slucajeva ostaju u okviru terminala, ne ide kroz dalje kontrole nego se samo pojave na odabranom gate-u.

Dvije prostorije koje fizicki odvajaju putnike za dvije destinacije su nepotrebne, a i ne postoje nigdje na aerodromima. Kontrola da ulazis u pravi avion tj za pravu destinaciju se dogadja pri boardingu tj prolasku kroz gate. Eto, to je recimo prvo rjesenje, zid koji dijeli dva gate-a tj izlaza probiti i dati putnicima veci prostor. Bitno je samo razdvojiti putnike (koji su prosli sigurnosnu i pasosku kontrolu) od neputnika koji ne putuju. A gdje pojedini putnik putuje je nebitno sve dok postoji tacka za boarding gdje se karta kontrolira i u sistem se unosi da je putnik ukrcan u avion.

Dalji koraci u optimiranju rada aerodroma (pri prostojecoj infrastrukturi) bi po mom misljenju mogli biti kreiranje jedne tacke za sigurnosnu provjeru putnika sa recimo dva x ray aparata. Tako se optimizira prostor, ljudski resursi i jednostavnije je upravljati redom koji se stvara pred sigurnosnom kontrolom. Ista stvar za pasosku kontrolu. Uslov je naravno da ovaj uslov prije, jedna velika prostorija za dva gatea, ispunjen.

Za sada samo ove dvije tacke mogu puno pomoci "komociji"putnika s jedne strane te aerodromu u smislu kontrole protoka putnika.

Imam ja jos prijedloga, ali za sada su to prve dvije stvari koje ne bi bile izmisljanje tople vode nego vise copy&paste od ostalih aerodroma.
pozdrav
Z

02-10-2014 at 08:49 | Ukljuèi u odgovor
Abulafija
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 02-07-2004
Odgovori: 28828
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Tuzlanski aerodrom

Mislim da se ne razumijemo ovdje nas dvojica, trojica
Ja sam pomenuo situaciju pri check-inu gdje je ogromna guzva, pogotovo utorkom kad su Basel i Malmö istovremeno. Tamo na samom ulazu u onoj velikoj prostoriji.
Tu sam ja pitao mogu li se postaviti one trake, koje se razvuku, tako da se formiraju redovi, npr. 2 odvojena reda, jedan za Basel, a drugi za Malmö.
Tako bi mogucnost chekiranja "preko reda" bila znatno smanjena, jer, ipak bi samo rijetki bili spremni usuditi se da se saginju ispod trake, ili da preskacu preko iste. Osim toga, i takvi slucajevi bi bili lakse uocljivi, pa bi i ona 2-3 policajca mogli lakse raditi svoj posao.

Pri dolasku, ne vjerujem da se puno toga moze promijeniti, jednostavno je previse ljudi za one dvije pasoske kontrole.
Tako da ce nam se "stampedo" situacije, gdje ljudi trce pri izlasku iz aviona, da bi bili medju prvima na kontroli, vjerovatno jos dugo dogadjati.

PS.
Mislim da je i samo aerodromsko osoblje znatno zakomplikovalo situaciju, trazenjem i od putnika sa kabinskim prtljagom, ljudi koji su kartu "checkirali" na netu, puno prije, da stanu u red i "ponovo" se checkiraju tu kod njih.
To u Malmö ne rade uopste.
Ja, sa kabinskim prtljagom i checkiranom kartom na netu, idem direktno na pasosku kontrolu i dalje prema gateovima.


[Edited by Abulafija on 02-10-2014 at 10:32 GMT]

02-10-2014 at 10:28 | Ukljuèi u odgovor
zlaja
Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 05-04-2004
Odgovori: 4882
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Tuzlanski aerodrom

Ma ja sam svoje razmisljanje napisao neovisno na tvojeopaske Abulafija. Nadalje, nisam znao da i ako nemas prtljag da moras sa kartom na check in salter? Zbog cega? sta to oni tamo rade? Ja kad putujem poslovno ( u Tuzli to nisam isprobao pa zato i ne znam), dakle kad imam samo aktovku sa sobom, svoj boarding pass ili isprintam ili ga dobijem na telefon i nikad ne stojim u redu za check in. Pa zato i pitam, sta to rade na njemu kada se ti vec pojavis sa svojim boarding passom? nacrtaju ti leptiric i srculence? ili sta vec?

02-10-2014 at 11:00 | Ukljuèi u odgovor
Abulafija
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 02-07-2004
Odgovori: 28828
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Tuzlanski aerodrom

citat:
zlaja wrote:
Ma ja sam svoje razmisljanje napisao neovisno na tvojeopaske Abulafija. Nadalje, nisam znao da i ako nemas prtljag da moras sa kartom na check in salter? Zbog cega? sta to oni tamo rade? Ja kad putujem poslovno ( u Tuzli to nisam isprobao pa zato i ne znam), dakle kad imam samo aktovku sa sobom, svoj boarding pass ili isprintam ili ga dobijem na telefon i nikad ne stojim u redu za check in. Pa zato i pitam, sta to rade na njemu kada se ti vec pojavis sa svojim boarding passom? nacrtaju ti leptiric i srculence? ili sta vec?


Od skora su to poceli raditi, valjda i oni dodatno unesu u svoj sistem, nemam pojma.
Sto se tice prtljaga, wizz ima tri vrste, rucni, tipa aktovka ili sasvim mali ruksak, i to je besplatno.

Zatim imas manji kabinski kofer, koji oni naplacuju i imas veliki prtljag koji se takodje naplacuje.

Tako da je moguce da ovi na check-inu u stvari "bace oko" na prtljag, jer svijet obicno misli da, ako ima pravo na ruksak, da u njega moze natovariti koliko hoce.
Ili u torbu koju je planirao ponijeti u avion, kao kabinski prtljag.
Tako da, to bi mogao biti razlog, mada to provjeravaju i ona dva momka na ulazu na gate, poslije pasoske kontrole.
02-10-2014 at 14:57 | Ukljuèi u odgovor
nadi
Nivo: Moderator podforuma
Registriran(a): 21-07-2003
Odgovori: 9070
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Tuzlanski aerodrom

Amidza kes mi k'o u Hanke
Od juna 2015 Tuzla Minhen i nazad...avionom


[Edited by nadi on 06-11-2014 at 22:49 GMT] 


Da te volim,duša zna...
06-11-2014 at 22:48 | Ukljuèi u odgovor
Abulafija
Nivo: Forumski doajen

Registriran(a): 02-07-2004
Odgovori: 28828
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Tuzlanski aerodrom

citat:
nadi wrote:
Amidza kes mi k'o u Hanke
Od juna 2015 Tuzla Minhen i nazad...avionom


[Edited by nadi on 06-11-2014 at 22:49 GMT]



Ma ko ce cekat do juna
07-11-2014 at 14:44 | Ukljuèi u odgovor
Nedo
Nivo: Forumas sa iskustvom

Registriran(a): 21-06-2004
Lokacija: Tuzla
Odgovori: 49
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Tuzlanski aerodrom

citat:
Abulafija wrote:
Ma ko ce cekat do juna


Evo dodje juni
Iduce sedmice Wizz otvara bazu na nasem aerodromu, krecu i nove linije. Ne znam da li THALES navraca na forum ali bi bilo bas dobro da iz prve ruke dobijemo informaciju da li ide sve po planu, ima li kakvih novosti.

Sto se tice aerodromske zgrade i guzve stanje je neizmjenjeno, vidio sam to prije nekoliko dana. Imam nekoliko poznanika koji 3-4 puta godisnje koriste nas aerodrom a njihovi komentari otprilike bi se mogli sazeti ovako "guzva je ali se mogu vala strpiti dva sata samo nek ovi avioni lete".
17-06-2015 at 22:05 | Ukljuèi u odgovor
THALES
Nivo: Forumski vuk

Registriran(a): 02-06-2006
Lokacija: Tuzla - Zapad
Odgovori: 490
IP: Maskiran


View Profile Send Email to User Send Private Mesage to User
icon Re: Re: Tuzlanski aerodrom

citat:
Nedo wrote:


Evo dodje juni
Iduce sedmice Wizz otvara bazu na nasem aerodromu, krecu i nove linije. Ne znam da li THALES navraca na forum ali bi bilo bas dobro da iz prve ruke dobijemo informaciju da li ide sve po planu, ima li kakvih novosti.

Sto se tièe aerodromske zgrade i guzve stanje je neizmjenjeno, vidio sam to prije nekoliko dana. Imam nekoliko poznanika koji 3-4 puta godisnje koriste nas aerodrom a njihovi komentari otprilike bi se mogli sazeti ovako "guzva je ali se mogu vala strpiti dva sata samo nek ovi avioni lete".




Navratim ponekad, èisto da vidim imal kakvih iskustava forumaša, da li je neko letio sa Tuzlanskog medjunarodnog aerodroma, medjutim forum je inaèe mrtav kao i ova tema. Stanje na aerodromu je za sada OK, zaposleni ulažu nadljudske napore da se iznesu svi poslovi vezani za operativnost aerodroma. Baza poèinje sa radom za koji dan, broj operacija æe se podiæi na 21 operaciju wizzaira, radno vrijeme se produžava na 20 sati dnevno (sa izglednom situacijom da æe to ipak biti 24 sata ili kako mi to u avijaciji volimo reæi 24/7). Znaèi da sumiramo: destinacije Wizzaira Malme, Stockholm, Geteborg, Basel, Dortmund, Eindhoven, Oslo, Frankfurt Hahn, Minhen Memingen. Utorkom charter za Antaliju, i brojni drugi neredovni letovi. Posla ima. Što se tièe svega ostalog, stanje je nepromijenjeno u odnosu na sve što sam prije napisao, nisu zaposleni novi ljudi, oprema se ne obnavlja, zgrada i platfoma su takve kakve su, para nemaju ni za plate a kamoli za kakve investicije. Vrijeme æe pokazati da li æe se sa otvaranjem baze i poveæanjem operativnih troškova aerodrom podiæi ili pasti. Za sad je jedino sigurno da putnika na postojeæim linijama ima, kako æe se puniti ove dodatne linije vidiæemo. Pozdrav forumašima 


You land a million planes safely, then you have one little mid-air and you never hear the end of it ...

Air Traffic Controller, New York TRACON, Westbury Long island.
18-06-2015 at 08:44 | Ukljuèi u odgovor
Trenutno aktivni korisnici
Aktivni gosti: 44
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: beba24, cheguedoeNo2, dr.devilito, lilly, malimeho, mikooo, neko_bezveze, onlyyou, uprava, victorius
FORUM : Tuzlarije : Tuzlanski aerodrom New Topic Post Reply

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123


Niste logirani? Nadimak / Username: Password: Sakrij mi ime
Zaboravili ste password?




Pregled tema u posljednjih 24 sata
Pregled poruka u posljednjih 24 sata
(dva dana, sedam, 30 dana)

Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata

Skokni do foruma:

Kontaktiraj nas | tuzlarije.net

Powered by: STRING FORUM Version 1.0
Copyright 2001 STRING
Osmrtnicama ba smrtovnice