Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima.
|
andjela Nivo: Forumski doajen Ljubav se zove imenom mojim!!
Registriran(a): 27-01-2004 Lokacija: Tuzla Odgovori: 13230 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike
citat: 249955 wrote:
Postovani Rafo,
sigurno ti je poznato da pojedinci ili grupe unutar SPC nezahvalno reaguju na tuzlanske napore da se svima u Tuzli omoguci nesmetano prakticiranje religije. Tuzla je vjerovatno jedini grad u BiH koji je kroz citav rat sacuvao visok stepen vjerske i nacionalne tolerancije i za to dobio brojna medjunarodna priznanja. Sada, u miru, ovakve izjave prijete da naruse ovu nasu malu idilu, jer neobavijestenim osobama prezentiraju sliku "muslimanske" vojske, koja bombarduje pravoslavnu crkvu u vlastitom gradu (notorna glupost, cetnici su nam na primjeru Ferhadije, Aladze itd. pokazali kako se ruse tudji sakralni objekti). Misljenja sam da je tuzlanski model medjunacionalnih i medjuvjerskih odnosa posljednja oaza Bosne kakva je bila i kakvu trebamo cuvati. Namjerava li opcinsko vijece reagovati i "gospodinu" Kacavendi i konsortima jednom za svagda reci sto ga sljeduje, jer su istu crkvu ostetili topovi kojima je on dao blagoslov?
kratko i jasno!!!
Mislim da Tuzla treba reagovati upravo zbogo ovoga sto jeste....Ne samo na njihove "nebuloze" , nego na bilo kakve pokusaje ubacivanja nacionalistickih buba ,koje bi narusile ovo sto Tuzla ima!!
|
16-12-2008 at 14:31 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
rafo Nivo: Forumski vuk Registriran(a): 25-04-2001 Odgovori: 428 IP: Maskiran
|
Re: Pitanja za vijecnike
citat: 249955 wrote:
Dobro, da to onda formulisem malo konkretnije: je li vjerskim sluzbenicima zagarantovana sloboda laganja i mrznje ili ih opcinsko vijece moze malo prituziti zbog, recimo, klevete?
--------------------------------------------------------------------------------
citat, yugi:
Koliko se sjeæam OV Tuzla je na jednoj od svojih sjednica donijelo rezoluciju ili deklaraciju ne sjeæam se taèno koja je forma bila ali to je najmanje bitno, u kojoj se dakle osuðuju javni istupi Vasilija Kaèavende.Istina, povod za donošenje ovog akta bilo je djelovanje ustaškog udruženja "croatia libertas" ali to ne umanjuje vrijednost donešenog akta.
------------------------------------------------
S Yugijem i Cupom sam na ovu temu razgovarao nekoliko puta, a i Vijece je polovinom godine donijelo Deklaraciju, o kojoj Yugi govori.
Moze se, naravno, podnijeti i tuzba za klevetu, ali nije uobicajeno da se parlamenti tuzakaju sa gradjanima. To nece rijesiti stvari "jednom zauvijek", jer i poslije eventualne presude, ti isti, ili neki drugi gradjani, takodjer mogu nastaviti da lazu i mrze.
A s obzirom na znacaj ovog pitanja (za vjernike i druge gradjane Tuzle, BiH i sire), a koje ne treba podcjenjivati, siguran sam da daleko vise mogu i moraju uciniti, npr. medjureligijsko vijece BiH, javni mediji, parlamenti viseg nivoa, pa i nadlezna tuzilastva.
[Edited by rafo on 19-12-2008 at 09:07 GMT]
|
19-12-2008 at 09:03 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
vijecnik Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 15-09-2005 Lokacija: tuzla Odgovori: 345 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike - Saobraæajna signalizacija u gradu
citat: tobi wrote:
Moze li iko preduzeti nesto u smislu poboljsanja vertikalne signalizacije u gradu naprimjer:
Tuzlanski "SKVER" je katastrofalan,jedino u svijetu se u Tuzli vozila zaustavljaju u kužnom toku da bi ona iz glavnih pravaca imala prednost.To je nelogièno i nedopustivo kada znamo da je kružni tok najjednostavnije i najbolje riješenje za raskrsnice.U Evropi se na pojedinim raskrsnicama ukidaju semafori i uvode kružni tokovi. Da skratim: Potrebno je skloniti znakove"prvenstvo prolaza" na dva glavna pravca i riješiæe se svi problemi oko gomilanja auta u kružnom toku.
Tobi, posto dugo nije bilo pitanja za vijecnike, prvo cu napomenuti da ovo, konkretno, nije iz nadleznosti OV, a odmah uz to, da je pitanje saobracaja (ukljucujuci mirujuci), pa i signalizacije, bilo mozda najzastupljenije na ovom topicu. Necu zato ponavljati ono sto sam nekoliko puta napisao, o studiji saobracaja narocito, kao i o nedostatku tijela i profesionalaca, koji ova pitanja rjesavaju.
Nadam se da su izlike potrosene i da vec s proljecem pocinju znacajnije rekonstrukcije. O tome mozemo pitati i nadlezne: iz Sluzbe za komunalne poslove... i iz Komisije za saobracaj. Siguran sam da neki od njih citaju ovaj topic, ali se jos ne javljaju. A morali bi, po svim demokratskim principima; cesto bi njihova, makar kratka, razjasnjenja i informacije mogli otkloniti nase zablude.
Po pitanju vertikalne signalizacije u gradu ima jos primjera za raspravu, a o skveru bih radije konsultovao strucnjake. U pravu si sto se tice principa kruznog toka i nacina njegove primjene u evropi, ali ne smijemo prebrzo donositi zakljucke, jer ovo sto mi vidimo na prvi pogled, ne znaci i da je jedina istina (i nadlezni su vjerovatno razmatrali varijantu, koju predlazes). Predlazem da malo ukljucimo i druge u raspravu, a na kraju ce odluciti nadlezni, jer je, mislim, i na skveru vrseno snimanje saobracaja za potrebe studije, po kojoj ce poceti izmjene u vertikalnoj signalizaciji. Zasad se moramo drzati znakova. Javicu se ponovo, pogotovo sto i ja smatram da, osim vertikalne, skver zasluzuje bolju horizontalnu signalizaciju, vecu disciplinu vozaca i pjesaka, pa i daljinski nadzor, pa moram provjeriti sta o svemu tome misle oni u sluzbama.
|
10-01-2009 at 19:57 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
vijecnik Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 15-09-2005 Lokacija: tuzla Odgovori: 345 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike
citat: KlOn wrote:
Koga upitati da se napravi kruzni tok na raskrsnici brcanska malta?
Ovo je, cini mi se, najurgentnija raskrsnica u gradu, kojoj je nuzna ili rekonstrukcija, ili mnogo efikasnije i fleksibilnije opsluzivanje od strane nadleznih, a njih je, cini mi se 4-5. Posto se tu ukrstaju jedna magistralna, jedna regionalna i par gradskih saobracajnica, ocito je da bi trebalo zajednicki finansirati projekat o kojem govoris. Kandidovanje ce biti, ako se drugi ne sjete, a nece, na opcinskim sluzbama. Razgovaracu o tome s g. Kurevicem, a dotle se treba uzdati u sposobnosti saobracajnih policajaca da se nose s guzvama u spici, u predstojecu rekonstrukciju semaforske signalizacije, koja bi morala biti prilagodljivija, kao i u nadzorne kamere, koje, nazalost, mogu i dodatno usporiti saobracaj.
Inace, ovako skupi projekti u opcinskom budzetu ne mogu proci bez da se uvrste u plan i prioritete investicija, sto je uobicajena procedura posljednjih godina. Istovremeno, treba podnijeti zahtjeve kantonalnoj i federalnoj direkciji cesta. Posto je ovo suvise komplikovano, kod nas i jeftiniji projekti traju po nekoliko godina, a na primjeru petlje Sicki Brod vidimo da, cak i kad se nadleznosti znaju (federalna cesta, za koju postoji i plan i projekat), nesto skupljim treba barem decenija. Od svega toga, sto je urgentno, cini mi se, skromni su efekti, ako se ne ubrzaju projekti gradske obilaznice i produzavanje juzne gradske saobracajnice. Za sve su neophodna povelika sredstva, intenzivna saradnja nadleznih i brza gradnja, a time se, nazalost, ne mozemo pohvaliti.
|
11-01-2009 at 12:03 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Pregled tema u posljednjih 24 sata Pregled poruka u posljednjih 24 sata (dva dana, sedam, 30 dana) Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata
|