Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima.
|
root Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 15-08-2010 Lokacija: Tuzla Odgovori: 288 IP: Maskiran
|
Re: Pitanja za vijecnike
Ovo je inicijativa Ministarstva saobraæaja TK (koje, opet, nije nadležno za magistralnu cestu), a evo i originalne vijesti:
citat: Pokrenuta incijativa izgradnje pasarela u Tuzli
Tuzla je jedna od rijetkih opæina kroz koju prolazi magistralni put. Samim tim poveæana je i frekvencija vozila kao i pješaka. Zbog toga su u Ministarstvu saobraæaja Tuzlanskog kantona poèeli razmišljati o izgradnji pasarela, koje bi bile spas kako za pješake tako i za vozaèe.
Zakonom o bezbjednosti saobraæaja Federacije Bosne i Hercegovine definisano je da pješaci moraju prelaziti put na dijelovima koji su oznaèeni, odnosno samo na pješaèkim prelazima. Takva kultura kod pješaka još nije postignuta, pa su i vozaèi primorani obratiti veæu pažnju prilikom prolaza kroz Tuzlu. S ovim problemom je upoznat i kantonalni ministar Aziz Èaèkoviæ, èijem resoru su se obraæali i graðani èija djeca, kao pješaci svakodnevno prelaze južnu magistralu.
''Upoznat sam sa tim zahtjevima i mi smo pokrenuli neke inicijative za rješavanje tih problema. Nazalost nedostatak sredstava je glavni limitirajuæi faktor za izradu tih pasarale'', rekao je Èaèkoviæ.
Izgradnja pasarela je planirana na mjestima na kojima je najveæa frekventnost pješaka kako na južnoj magistrali tako i na dijelu magistralnog puta M4 Tuzla-Simin Han-Kalesija. Ministar Èaèkoviæ smatra da je baš na ovim dionicama puta do sada stradalo i najviše pješaka, pa su samim tim i prioritet pasarele. Zbog finansijske situacije izgradnja pasarela na nekim mjestima æe saèekati bolje dane, no veæ poèetkom naredne godine poèet æe izgradnja usporivaèa brzine na dijelu od Higijene do Željeznièke stanice na Ircu.
Iz resornog ministarstva su istakli da postavljanje svjetlosne signalizacije i horizontalne signalizacije kojom bi se vozaèi obavezivali na sporiju vožnju a samim tim i upozoravali na pješake kojih je tu zaista puno s obzirom da je tu sedam, osam škola.
Realizacija ovog projekta zavisit æe i od izdvajanja Fedralnog ministarstva prometa i komunikcija s obzirom da æe oni finansirati ovaj projekat èija realizacija u Tuzli se oèekuje veæ u aprilu ili maju naredne godine. Nakon Tuzle slijede slièni primjeri i u drugim opæinama kroz koje prolaze magistalni putevi i gdje su ugroženi pješaci. Ogranièenje na magistralnom putu ili južnoj magistrali je 50 km/h, dok æe izgradnjom usporivaèa brzine to biti smanjeno na nekim dionicama èak na 40 ili 30 km/h, što æe poveæati sigurnost pješaka, ali i nervozu vozaèa.
c/p: RTV Slon
Ne mogu da vjerujem, koji debili. Magistralni put i brzina od 30 km/h, ovo samo kompletnom idiotu može pasti na pamet.
|
01-12-2011 at 13:03 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
rafo Nivo: Forumski vuk Registriran(a): 25-04-2001 Odgovori: 428 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike
citat: root wrote:
Otkud ideja da se na južnu saobraæajnicu, inaèe magistralnu cestu koja nije u nadležnosti opštine, postavljaju usporivaèi brzine koji æe usporiti ionako usporen prolazak kroz grad?
Shvatam da su pješaci (i naseljeno mjesto) opæenito problem ali svijet se ne vrti oko pješaka. Za njih postoje pasarele (doduše ne postoje, ali se umjesto bacanja novca u treæe jezero isti može iskoristiti u te svrhe).
I mene takoðer interesuje odgovor na pitanje koje je postavio @Chili.
Hvala.
Posljednjih se sedmica pojavilo nekoliko zanimljivih pitanja, pa i rasprava (koje ce moderator vjerovatno ukloniti), tako da je red na njih odgovoriti. A, zbog drugih obaveza, razmisljao sam i o odustajanju od foruma. Pitanja je bilo sve manje, mojih kolega ovdje takodjer nema, a oni najvazniji, koji znaju prave odgovore, rijetko odgovaraju i nama vijecnicima. Mozda nekima i odgovore, sorry, ali na forumima i web-stranicama u BiH jos nisam vidio pozitivne primjere neposrednog odgovaranja, kakve predstavljaju izuzetni predstavnici izvrsne vlasti iz susjedstva, npr. iz Indjije, Pule..
Ovdje moj odgovor ne znaci mnogo; ja sam jedan od vijecnika u OV Tuzla, koji nema izvornih informacija, niti moze znacajno uticati na odluke vecine, bez obzira na kakva pitanja odgovaram i kakve sugestije cujem.
Tako sam, zbog ovih pitanja o saobracaju, ovog na magistralnim cestama, koje su istovremeno i gradske ulice, kao i nekoliko onih o parkiranju, odlucio da ih prokomentarisem time da sam, na tu temu, postavio veci broj vijecnickih pitanja, predlagao izradu nove opcinske odluke i ostao nezadovoljan i neinformisan. Kao i mnogi od vas.
No, neumoljive su cinjenice, da i ako nas informisu, ako se donesu bolji zakoni i odluke, stanje ne mozemo bitno i brzo promijeniti. Tako vidim i ovu citiranu vijest, koja te iritira. Da smo bolje organizirani, bogati i kulturni, magistralne ceste bi obilazile grad, bilo bi pasarela, postovali bi se saobracajni znaci, ne bi trebalo mnogo usporivaca...
Iako je saobracaj na juznoj saobracajnici znacajno usporen, zelenim valom, ogranicenjem, stabilnim i mobilnim radarima, neke ni to ne moze zaustaviti. Pa ja, stoga, ako su ljudski zivoti u pitanju, razumijem dileme i stavove ministra Cackovica. Cesto su iznosene i od veceg broja vijecnika OV Tuzla. Cackovic je uz to ministar u vladi TK, a ulice, o kojima pricamo, zajednicka su nadleznost federacije i opcine. Zbog nedovoljnih sredstva, podijeljenih na bezbroj putnih fondova, i isto toliko nadleznih organa (pojacanih saobracajnom policijom), stanje saobracaja u Tuzli je slicno vecini bh-gradova. Zasluzuje radikalne mjere, a za njih nema novca, snage, pameti, organizacije, kulture... O svemu govore i primjeri nepropisnog parkiranja, iz pitanja prije ovog tvog. Tamo je bilo dovoljno vratiti se primjerenim kaznama, a o tome sam ovdje vec pisao...
Nesto se ipak mijenja, ali to ocito nije po tvom, pa i mom ukusu. I nije dovoljno brzo, to potvrdjuju i nadlezni, njima nedostaje novca.
Zbog toga se podizu i krediti, dio od njih ce biti namijenjen trecem jezeru, o kojem govori Chili. Nisam bio na tom dijelu posljednje sjednice OV, ali podrzavam te planove, pogotovo sto oni, prije svega, tretiraju rjesavanje saobracaja pored pinge, sto ukljucuje dva nivoa, pasarele..., i sto treba prepustiti strucnjacima.
Isplativost tog projekta ce sagledavati i banke - kreditori, ali OV nije rukovodjeno samo finansijskom isplativoscu, ono je cijenilo i druge aspekte, prije svega misljenje gradjana, koji ove projekte, namijenjene najvecem broju tuzlaka, vecinom podrzavaju.
|
01-12-2011 at 15:20 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
rafo Nivo: Forumski vuk Registriran(a): 25-04-2001 Odgovori: 428 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike
citat: Abulafija wrote:
Ne znam jesam li pisao o ovdje vec, ako jesam, nema veze, pisat cu opet.
U Doknju nema vode, susa je nezapamcena.
Iz Tuzle je cisterna s vodom dosla haman 2 puta, tamo od jula- avgusta, ako onaj moj otac ne laze, i kad se nisu pobili oko 100litara vode po domacinstvu.
Jel sramota da 10km od Tuzle, centra kantona, ljudi vode nemaju.
Ima li opstina IKAKVIH planova, izuzev kojekakih "TVRTKOVA" i inih jebivjetarskih investicija, o prikljucivanju na vodovodnu mrezu i nas seljaka i bijede, sto zivi malo dalje od fontana, kao centara svemira??
U to vrijeme sam i ja, vecim dijelom, boravio u Doknju. Stari ti malo karikira, ali je stanje stvarno bilo kriticno. To jos traje, jer nije bilo kisa, a tako je u 5-6 mjesnih zajednica opcine Tuzla. Vijecnicima (meni konkretno) je odgovoreno na pitanje o interventnom snabdijevanju, ali jos nije o planovima za prevazilazenje stanja u naredne 3-4 godine.
Obavijesteni smo o jednom vecem (aktuelnom i odobrenom) projektu za to podrucje, koje finasira svicarska vlada i njemacka Kfw banka, ali je moje misljenje da je voda, koju ce on dovesti jos uvijek na dugu stapu, jer je rijec o ogromnim finasijskim ulaganjima.
Posto su u toku pripreme planova i dokumenata budzeta za narednu godinu, uz nekoliko kolega u OV, boricu se i za neke dodatne, interventne, a efikasnije mjere.
|
01-12-2011 at 15:33 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
root Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 15-08-2010 Lokacija: Tuzla Odgovori: 288 IP: Maskiran
|
Re: Pitanja za vijecnike
Uz svo dužno poštovanje Rafo, za mene je ogranièavanje brzine na magistralnoj cesti na 40, a možda i na 30 km/h umobolno.
Hej, 30 km/h, pa traktor može brže iæi. Ako se veæ trebao riješiti taj problem divljaka kojima ni usporivaèi ne pomažu, moglo se poraditi na aktivnosti policije (koja, haman, nizašta ne služi), a na "kritiènim" mjestima se mogao postaviti i fiksni radar koji bi "klepao" te manijake što bi i njih, a i ostale uèesnike u saobraæaju, na neki naèin "natjerao" na poštivanje ogranièenja od 50 km/h.
Mislim da je i 50 km/h premalo, ali obzirom da cesta prolazi kroz grad to je uredu, ali ogranièiti na 30 km/h je, ponavljam, umobolno.
Nego, jedno pitanje ste propustili koje sam postavio nešto ranije, ko je nadležan i da li se planira kažnjavati i nepropisno parkiranje na javnim parkiralištima u Tuzli (sluèajevi gdje papak zauzme dva, a ponekad i tri parking mjesta)?
Hvala.
|
01-12-2011 at 16:03 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
rafo Nivo: Forumski vuk Registriran(a): 25-04-2001 Odgovori: 428 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike
citat: root wrote:
Uz svo dužno poštovanje Rafo, za mene je ogranièavanje brzine na magistralnoj cesti na 40, a možda i na 30 km/h umobolno.
.....
Nego, jedno pitanje ste propustili koje sam postavio nešto ranije, ko je nadležan i da li se planira kažnjavati i nepropisno parkiranje na javnim parkiralištima u Tuzli (sluèajevi gdje papak zauzme dva, a ponekad i tri parking mjesta)?
Hvala.
Slazem se; vec je sramota sta je napravljeno od tzv. magistralnih cesta po BiH, postale su obicne carsijske ulice na svom velikom dijelu. Kod nas oko Tuzle je to posebno izrazeno, ali se ipak nadam da ogranicenja, o kojima prica "slon", nece biti i na nasoj tzv. juznoj magistrali.
O parkiranju sam pricao i pisao ranije, ono sto mislim, pomalo znam i sto sam kao vijecnik trazio. Pretezak je to problem za grad, u kojem je barem duplo vise auta na duplo manje parking povrsina u odnosu na predratno stanje. Formiranjem preduzeca SiK i oznacavanjem tridesetak placenih parkiralista rijesen je problem sredista grada i pojedinih kriticnih prostora, ali je veliki broj "neplatisa" pobjegao u parkove, u "mercatorovu" garazu, pred moju i tvoju kucu... Nadam se da ce se proces uvodjenja reda nastaviti, ali je neophodno ucesce svih subjekata, postovanje zakona, placanje parkiranja na svim skucenim javnim prostorima, uvodjenje novih parkinga i njihovo obiljezavanje po svim naseljima, sto jeftinija godisnja i/ili mjesecna parking karta...i naravno sto manje "papaka", o kojima pricas, i sto manje tolerancije policije u odnosu na takvo i slicno bezakonje.
Svjedoci smo brojnih slicnih situacija, kao ova koju navodis, ali narod oguglao, a izgleda i policija, pa se ima dojam da i ne moze biti bolje. Zato mislim da ovakva pitanja, kao i tvoje nezadovoljstvo, imaju puno opravdanje.
|
01-12-2011 at 20:11 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Abulafija Nivo: Forumski doajen
Registriran(a): 02-07-2004 Odgovori: 28828 IP: Maskiran
|
Re: Pitanja za vijecnike
citat: rafo wrote:
U to vrijeme sam i ja, vecim dijelom, boravio u Doknju. Stari ti malo karikira, ali je stanje stvarno bilo kriticno. To jos traje, jer nije bilo kisa, a tako je u 5-6 mjesnih zajednica opcine Tuzla. Vijecnicima (meni konkretno) je odgovoreno na pitanje o interventnom snabdijevanju, ali jos nije o planovima za prevazilazenje stanja u naredne 3-4 godine.
Obavijesteni smo o jednom vecem (aktuelnom i odobrenom) projektu za to podrucje, koje finasira svicarska vlada i njemacka Kfw banka, ali je moje misljenje da je voda, koju ce on dovesti jos uvijek na dugu stapu, jer je rijec o ogromnim finasijskim ulaganjima.
Posto su u toku pripreme planova i dokumenata budzeta za narednu godinu, uz nekoliko kolega u OV, boricu se i za neke dodatne, interventne, a efikasnije mjere.
Hvala vam na odgovoru.
PS:
Ne pretjeruje on puno (otac mislim), srcani je bolesnik, vodu za pice sipa kod komsije, 1km daleko, i nije bas lako poslije 3 srcana, uprtiti kantu s vodom pa nositi taj kilometar.
Nekako se snalazi za "industrijsku vodu", bila je i ta cisterna, izmedju ostalog, al potanko je to sve.
Iskreno se nadam da ce opstina, uskoro prestati, na sela oko Tuzle gledati ko na kopilad.
[Edited by Abulafija on 02-12-2011 at 08:28 GMT]
|
02-12-2011 at 07:47 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Inspektor Nivo: Forumski doajen Novus Ordo Seclorum
Registriran(a): 21-06-2005 Odgovori: 9543 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike
citat: Abulafija wrote:
Hvala vam na odgovoru.
PS:
Ne pretjeruje on puno (otac mislim), srcani je bolesnik, vodu za pice sipa kod komsije, 1km daleko, i nije bas lako poslije 3 srcana, uprtiti kantu s vodom pa nositi taj kilometar.
Nekako se snalazi za "industrijsku vodu", bila je i ta cisterna, izmedju ostalog, al potanko je to sve.
Iskreno se nadam da ce opstina, uskoro prestati, na sela oko Tuzle gledati ko na kopilad.
[Edited by Abulafija on 02-12-2011 at 08:28 GMT]
Ja ti licno preporucujem kopanje vlastitog bunara, ako ga vec nema, jer planovi su jedno, a realnost totalno drugi pojam u svakodnevici Tuzle i okruzenja u cjelini. Vode ima, ja sam je nasao, investicija jeste, ali valjda zato mi i postojimo, jer su oni za nas sve ucinili dok su nas odgajali...
|
02-12-2011 at 09:26 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Trenutno aktivni korisnici |
Aktivni gosti: 17
Skriveni clanovi: 0
Aktivni èlanovi: 0
Sretan roðendan: 2zla, darijo, dijanaaa, flower2166, GT1, jomba, minka84, nea84, pickup, Stojak, Vojsek
|
FORUM : Tuzlarije : Pitanja za vijecnike |
|
Pregled tema u posljednjih 24 sata Pregled poruka u posljednjih 24 sata (dva dana, sedam, 30 dana) Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata
|