Info: Ako imate neke nejasnoæe, pitanja, primjedbe, sugestije,..i dr. u vezi ovog podforuma javite se privatnom porukom moderatorima.
|
ledo Nivo: Forumski doajen Registriran(a): 22-03-2005 Odgovori: 1294 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike - regulisanje saobraæaja ne skveru
u Tuzli galopirajuæom stopom stradaju djeca, ponajviše na pješaèkim prijelazima,
zbog nepostojanja signalizacije, podvožnjaka i nadvožnjaka,
zbog bahatog odnosa direktora škola prema sigurnosti uèenika oko škola / izuzimajuæi primjer direktora oš pazar /,
idolentnog odnosa ministarstva poslova - službi saobraæajne policije koje bi koordiniranim aktivnsotima sa gradjanima obezbijedili neometan i siguran prijelaz pješaka preko saobraæajnica, u uslovima otežanih prijelaza zbog prethodno navedenih propusta,
te naèelnik opæine i opæinskih službi koje se brinu o bezbjednosti saobraæaja i bezbjednosti pješaka u saobraæaju,
danas teško nastradale dvije djevojèice na pješaèkom prijelazu na južnoj magistralnoj cesti kod kipova nakon što su samo netom napravile par koraka iz škole,
prije par dana nastradala djevojèica na pješaèkom prijelazu sjevrne sobraæajnice na slatini kod studentskog doma,
samo još prije par dana nastradala djevojèica na pješaèkom prijelazu kod doma za nezbrinutu djecu,
koliko æe još koštati nedavno oformljeno preduzeæe za regulisanje saobraæaja u Tuzli?
|
11-12-2009 at 16:07 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
click_me Nivo: Forumski doajen Administrator
Registriran(a): 30-04-2004 Lokacija: 2-zla-4-ever Odgovori: 6593 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike - syvc - asf
citat: vijecnik wrote:
Nismo dugo kontaktirali, pa da ti pokusam odmah i ukratko odgovoriti. Prije toga pozdrav
Vec je mnogo vijecnika (a forumasa jos vise) postavljalo pitanja na ovu temu, ali se (samo) pitanjima i inicijativama malo postize. Najvise zavisi od onih koji su neposredno odgovorni i koji raspolazu budzetom za odredjenu namjenu, a od njih nema kompletnog odgovora.
Prave podatke, zato, nemam ni ja, ali sam konacno upoznao saobracajnog inzenjera iz Komunalne sluzbe (kojeg smo i ranije ovdje pominjali), i od njega cuh neke ohrabrujuce informacije.
Trenutno se rjesavaju neka od zagusenja na pojedinim raskrsnicama, privodi se kraju paket terenskih aktivnosti (za ovu godinu) iz oblasti parkiranja, a uz to su vec polozili dio planiranih kablova duz juzne saobracajnice za potrebe zelenog vala.
O tehnickim detaljima i rokovima ne bih se mogao izjasnjavati, jer nisam kompetentan (da vise ne spominjem nadleznost), ali mogu ponovo postaviti pitanje odgovornim, ukljucujuci i trazenje informacije o semaforu kod Jupitera.
Vidio si da je, osim ovoga sto si pitao, u oblasti saobracaja jos mnoogo problema, od kojih su najvazniji ugrozavanje sigurnosti na cestama u nekim dijelovima grada, koji zahtijevaju hitne i radikalne mjere. OV moze odlukama donekle uticati na brze rjesavanje problema parkiranja, na raspodjelu sredstava za odrzavanje lokalnih puteva i eventualnu gradnju nekog od novih, moze vrsiti (i vrsi) pritisak na sluzbe i preduzeca, a za slozenije probleme nadamo se dobroj koordinaciji opcinske sluzbe sa ostalim subjektima, koji brinu o putevima, po Zakonu o sigurnosti saobracaja na cestama BiH. Siguran sam da je i ovaj forum jedan od vidova pritiska.
Postovani,
zahvaljujem na odgovoru, mada niko od nas nije dobio trazene odgovore cak ni nakon ovoliko godina. Nadam se da ce barem vijecnicka inicijativa uciniti nesto kada je rijec o semaforu kod Jupitera.
Sto se tice zelenog vala, ocito je da cemo se jos nacekati.
I dok mi jos nemamo ni to od zelenog vala, u gradovima okruzenja se instaliraju semafori koji rade na LED lampice, a u cilju smanjenja potrosnje elektricne energije kao i drugih razloga (bolja vidljivost, duze traju od obicnih sijalica a sistemi mogu raditi na akumulatorima i po nekoliko dana u slucaju nestanka elek. energije).
Pitanje je hocemo li mi ikada biti u korak sa drugima?!
|
12-12-2009 at 10:54 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
vijecnik Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 15-09-2005 Lokacija: tuzla Odgovori: 345 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike - Odluka o komunalnom redu
citat: Cope wrote:
Poštovani, ima li moguænosti da se izmijeni odluka o komunalnom redu u kojoj izmeðu ostalog stoji: STAJALIŠTA JAVNOG AUTOBUSKOG SAOBRAÆAJA... Po Èl. 73 ZOBS-a to su stajališta za vozila javnog saobraæaja (autobus se ne spominje).
Dalje u tekstu stoji: JKP GIPS Tuzla, koliko je nama graðanima poznato a što se može i argumentovati to preduzeæe je D.D. Gips tuzla i nije Javno Komunalno Preduzeæe.
Može li se službi za komunalne poslove postaviti pitanje zašto u skladu sa zakonom ne pristupi dopuni horizontalne i vertikalne signalizacije dopunskih za stajališta vozila javnog saobraæaja gdje bi stojalo:
BUS/TAXI PRIJEM I OTPUST bez zadržavanja ili nešto slièno, grad je uzak i taxi prevoznici nemaju desnu žutu traku kao u Sarajevu i veæim gradovima te smatram ovo kao jedino alternativno rješenje.
Hvala lijep pozdrav.
Ukratko, ima mogucnosti, i pravi je trenutak.
Odluka o komunalnom redu je, u formi nacrta, upravo upucena u javnu raspravu. Nadam se da cete i vi biti jedan od predlagaca mogucih izmjena i dopuna. Ovih dana ocekujem da se tekst nacrta postavi na sluzbenoj opcinskoj stranici. Mozemo kontaktirati ovako, mailom ili pp-om, a ako medju taxistima (i drugim zainteresiranim) bude zelje, mogao bi se upriliciti i kakav sastanak predstavnika predlagaca i udruzenja.
Prijedloge slicnog sadrzaja vec su neki vijecnici uputili i na sjednici OV. Uzgred, GIPS jos uvijek ima tretman JKP; struktura vlasnistva to ne sprecava, a vrsta usluga im je ostala ista.
|
14-12-2009 at 06:33 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
vijecnik Nivo: Forumas sa iskustvom Registriran(a): 15-09-2005 Lokacija: tuzla Odgovori: 345 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike
citat: yugi wrote:
Stvarno bih zamolio sve forumaše da se uzdrže od neozbiljnih komentara na ovoj temi.
Mene zanima u kojoj je fazi rješavanje pitanja statusa Grada Tuzle odnosno da li se federalni Parlament izjasnio po tom pitanju odnosno da li je neophodna odluka federalnog parlamenta kako bi Tuzla i zvanièno dobila status Grada.
Ono što zamjeram opæinskim strukturama jeste neobjašnjiva inertnost odnosno izostanak aktivnosti na pružanju adekvatnih i pravovremenih informacija našim sugraðanima oko ovog pitanja.Sebe doživljavam kao relativno dobro informisanog poreskog obveznika ali vjerujte da ni meni apsolutno nije jasno šta Tuzla dobiva(ili gubi) time što æe dobiti status grada.Nedavno je èak i na ovom forumu voðena svojevrsna polemika oko inicijative SNSD-a i HDZ-a oko formiranja više opæina(opština) i veæina se složila oko toga da ta inicijativa za krajnji cilj ima formiranje jednonacionalnih opæina(mada iskreno da vam kažem meni nije jasno kako bi se na podruèju Tuzle uopšte i mogle formirati takve opæine).Bojim se da se proglašenjem Tuzle Gradom ide samo u pravcu daljnjeg nagomilavanja administrativnog aparata.Ono što je moje viðenje cijele stvari jeste da bi trebalo iæi na krajnju decentralizaciju vlasti (primjer Slovenije) èime bi se administracija na maksimalno moguæi naèin približila graðanima što u principu i jeste njihova zadaæa.Molio bih Vaše mišljenje o tome!
Pored kratkog komentara na tvoje komentare, s kojima se dobrim dijelom slazem (pogotovo o inertnosti u pruzanju informacija), ali koji zasluzuju i nesto detaljnije elaboriranje, odgovoricu na tvoje pitanje:
Sekretar Vlade FBiH je odgovorio na jedno od brojnih pitanja (i inicijativa), vezanih za status odluke tuzlanskog OV o proglasenju Tuzle gradom, u smislu da je prednacrt zakona (o proglasenju tuzle gradom) pripremljen, i ceka jednu od narednih sjednica vlade. Medjutim, posto su u medjuvremenu i druge opcine donijele slicne odluke, pokusace se kompletirati cijeli set zakona, pa rjesavati ih u paketu, takodjer na nekoj,oj,oj od narednih sjednica. Nista konkretno, ali, za ovu vladu prilicno znakovito. Po meni, to bi znacilo, ono sto sam i ranije mislio, da od zakona nece pozadugo biti nista, odnosno da na kraju nece biti neke ozbiljnije razlike izmedju bosanske (vece) opcine i (osrednjeg) grada.
Bilo je u startu nekih zakonskih mogucnosti, koje za grad nesto znace, a opcini nisu pruzene (pa bi Tuzla nesto od toga i iskoristila), ali sad, dok zakoni stignu na sjednicu vlade, pa se, aBd, usaglase na vladi, pa od vlade do oba doma parlamenta, pa od Sarajeva ka realizaciji u kantonima i brojnim novim gradovima, toliko ce izgubiti na sustini, da cemo se na kraju pitati zbog cega smo trazili da Tuzla bude grad.
A moje misljenje o decentralizaciji bi se takodjer priblizilo tvom, mozda i slovenackom modelu, koji je, medjutim, za aktuelne politike neprihvatljiv. On bi, prije svega, isao ka postepenom ukidanju kantona, barem u dijelu zakonodavnih nadleznosti, kao i jacanju lokalne samouprave. Tuzla, kao danasnja velika opcina i kao (buduci) administrativni grad, ne bi se trebala bitno mijenjati u obimu administracije, ali bi se mogla racionalizirati i svoje funkcije vrsiti punim kapacitetom. Za to je nuzna ozbiljna reforma uprave, prije svega u FBiH, ali nje nema ni na vidiku.
|
17-12-2009 at 18:34 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
rafo Nivo: Forumski vuk Registriran(a): 25-04-2001 Odgovori: 428 IP: Maskiran
|
Re: Re: Pitanja za vijecnike
citat: Slana_Banja wrote:
Mozete na sljedecoj sjednici OV, postaviti pitanje sta je sa petlje na Sickom i ulazom u cestom sa po dvije trake u jednom smjeru do Kreke
Dokle je dosao ovaj plan?
Ja sam citao na pojedinim portalima da su novci obezbjedjeni ali da ima dosta problema u Opstini oko zemljista na ovoj dionici od petlje do Kreke...
Pozdrav
Pozdrav i tebi!
Pitanje bih rado postavio, ali me sprecavaju dva razloga: vjerovatno bih dugo cekao na odgovor (jer bi pitanje bilo proslijedjeno federalnoj direkciji za ceste), a drugo, vec imam pripremljeno (i vise od) tri pitanja (koliko je predvidjeno poslovnikom) za nase opcinske sluzbe. No, ako vec zelimo detaljniji uvid u stanje ovog projekta, imamo alternativu: ja cu na sjednici usmeno i nezvanicno pitati, seficu sluzbe za imovinsko pravne poslove i slavka stijepica iz sluzbe za prostorno, sta znaju o postupku rjesavanja otkupa i odsteta za parcele u zahvatu petlje i puta (o cemu najvise mora znati investitor, koji vjerovatno mnoge slucajeve rjesava neposrednom pogodbom), a ti direkciji mozes pitanje postaviti e-mailom preko njihove web-stranice http://www.jpdcfbh.ba, gdje imaju rubriku "pitanja i odgovori".
U pricu o navedenim problemima u Opštini ne vjerujem, jer ako postoje novci i projekti, i ako se postupa po vazecim federalnim zakonima, opcina mora brzo provesti tehniku uknjizbe (ili kako se vec zovu pravne radnje oko imovinsko pravnih problema) i izdavanja eventualnih saglasnosti, za koje postoje potrebni uslovi. Sve to, u principu, vode i rjesavaju investitori.
Vaznije je pitanje: da li ce direkcija u ovakvoj krizi i nestasici novca uopce staviti u plan ovu petlju i put, jer su novci iz prethodnih godina potroseni, a eventualni (malo vjerovatni) suficit se, zajedno s raspolozivim prihodom, rasporedjuje na projekte koji imaju prioritet u 2010. Puno toga je zapoceto i obecano, a nedovrseno, pa prica o problemima sa opcinom ocito sluzi kao alibi za naivne.
|
16-01-2010 at 20:50 |
| Ukljuèi u odgovor
|
|
Pregled tema u posljednjih 24 sata Pregled poruka u posljednjih 24 sata (dva dana, sedam, 30 dana) Pregled pisanja foruma�a u posljednjih 24 sata
|